#1
Haha, heel nuutig jadrain bamage zei:
buzzrider zei:Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek?
Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroepmaar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners.
buzzrider zei:Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek?
Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroepmaar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners.
Dus het heeft niks te maken met de dood, pijn en satanisme en van die dingen? Het is vooral dat dat ik niet begreep, hoe je kan genieten van themas die gaan over iets wat je zelf nooit wil meemaken.drain bamage zei:buzzrider zei:Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek?
Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroepmaar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners.
ik heb er nog 1, aangezien ik ook van klassieke muziek hou, het erg bombastische muziek, zoals RSW al zei: het is groots, als ik naar britney spears of welk ander 16-jarig popsletje dan ook luister komt die atmosfeer in geen 100 jaar naar boven bij mij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."