#1
OnderDeEik zei:Wacht eventjes, lid van Yawgmoth? Misschien ben ik er nog wel bij.
Gitarist
Ons eerder gezien trouwens ? BM-concerten zijn regio Enschede/Hengelo nogal zeldzaam, dus als het er ooit is valt t op hehe..
OnderDeEik zei:Wacht eventjes, lid van Yawgmoth? Misschien ben ik er nog wel bij.
Hans zei:Kent er iemand 1349? Dit vind ik dan weer zo overdreven dat het vaak lachkicks veroorzaakt.
Hans zei:Kent er iemand 1349? Dit vind ik dan weer zo overdreven dat het vaak lachkicks veroorzaakt.
OnderDeEik zei:Ken zelf Erik enigzins.. Die is nu toch bassist in de band?
Bartyo zei:Hans zei:Kent er iemand 1349? Dit vind ik dan weer zo overdreven dat het vaak lachkicks veroorzaakt.
Mee eens, 1349 gaat er om de een of andere reden echt over![]()
Veel (black) metal geluisterd, maar 1349 kon me dus echt niet boeien..
vode zei:Vroeger luisterde ik hier nog wel veel naar, vooral toen ik nog een die hard black metal vriendje had (bassist van Vazal).
Ik genoot er toen wel van, de teksten en het sfeertje vond ik fijn. Mijn favoriet blijft toch Mayhem - Grand declaration of war. Verder Ancient Rites, Sun o))) (niet alleen BM maar ook andere invloeden) en Burzum. Maar ik kreeg een beetje genoeg van de BM scene, vooral van het elitair gedrag en de black metal maffia. Af en toe zet ik nog eens een plaatje op thuis maar dat is heeel sporadisch.
RSW zei:OnderDeEik zei:Ken zelf Erik enigzins.. Die is nu toch bassist in de band?
Correct
Bartyo zei:Hans zei:Kent er iemand 1349? Dit vind ik dan weer zo overdreven dat het vaak lachkicks veroorzaakt.
Mee eens, 1349 gaat er om de een of andere reden echt over![]()
Veel (black) metal geluisterd, maar 1349 kon me dus echt niet boeien..
1349 is de shit !! 2x live gezien, monsterlijke shows allebei. Het is wel black metal die puur is geschreven voor de techniek en de snelheid, dus redelijk emotieloos naar mijn mening. Iets wat je alleen kan waarderen als je echt van black metal houdt hehe...
vode zei:Vroeger luisterde ik hier nog wel veel naar, vooral toen ik nog een die hard black metal vriendje had (bassist van Vazal).
Ik genoot er toen wel van, de teksten en het sfeertje vond ik fijn. Mijn favoriet blijft toch Mayhem - Grand declaration of war. Verder Ancient Rites, Sun o))) (niet alleen BM maar ook andere invloeden) en Burzum. Maar ik kreeg een beetje genoeg van de BM scene, vooral van het elitair gedrag en de black metal maffia. Af en toe zet ik nog eens een plaatje op thuis maar dat is heeel sporadisch.
De black metal maffiabestaat dat nog ? En ik vind BM ook het beste af te wisselen is met veel andere muziek. Balans is goed.
ik ken er niet veel van maar bedoel je dan zoiets als bullet for my valentine?hannus zei:ik kan veel metal wel waarderen, zolang het het niet alleen geschreeuw is en het muzikaal perfect in elkaar zit.
![]()
![]()
![]()

RosettA_StoneD zei:Hoe kan je black metal nog serieus nemen met bands als Immortal die dan zo'n video clip maken?
ik heb me rot gelachen xD
,ik zie regelmatig optredens in mijn stamcafé,daar komen van veel van die groepen(trash,doom,black...metal),en dan kan ik het niet laten (niet in de pit of de drukte,...eerder achteraan)om eens te headbangen en af en toe mijn luchtgitaar eens boven te halen.ik hou niet van die blackmetal van tegenwoordig denk ik(reden 1:de stem en reden 2:geen of amper gitaarsolo's)...maar ik vind het wel tof zo van die kleine concertjes 
Raymond1982 zei:Wat vind men hier van de nieuwe Satyricon? hoor er erg wisselende verhalen over, de een vind hem geweldig en de ander ronduit klote....ik vind het zelf een dijk van een plaat maar de huidige stijl van Satyricon (eigenlijk vanaf Rebel Extravaganza dus) bevalt me sowieso zeer goed.
*cheers*Mirrorball zei:Hoe kan je black metal nog serieus nemen met bands als Immortal die dan zo'n video clip maken?
[youtube]-VBdAY8eA9w[/youtube]
ik heb me rot gelachen xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."