#1
Hee vet ik ken al die bands. Ik luister ook black metal maar toch wel andere bands. Het vetste vind ik Urfaust, dat is gewoon het aller beste op muzikaal gebied ooit. Ik vind Lurker of Chalize ook we heel vet, maar Leviathan eigenlijk beter. Daarnaast hou ik van de oude noorse black metal bands, darkthrone, emperor, immortal, burzum, mayhem etc. Oh en Deathspell Omega is ook heel boeiend, maar ik vind heel veel vet, er staat hier naast me dan ook een rek met 100 black metal cd's
.