#1
Laat het altijd een maatje van me meenemen. Ik word veel te nerveus ervan, zo nerveus dat je het meteen afleest aan me. Gelukkig heb ik altijd wel iemand bij me die de pilletjes mee wil smokkelen voor me.
SmartieAndMe zei:Heb ooit een verhaal gehoord van iemand die een zak pillen op het festivalterrein begraven heeft van te vorenKun je met lege handen naar binnen en binnen je snoepjes opgraven
![]()
Tak zei:In oude mobiel, accu eruit halen en alle zooi erin gooien met wat papiertjes zodat het niet rammelt.
Niemand die dat ooit controleerd![]()
Jefferson420 zei:Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.
Daniel-slang zei:En de rest als mdma en pep etc doe ik altijd onder mijn ballen werkt prima. (Naar mijn idee)

Daniel-slang zei:Haha als het een warme dag is doe je er nog een zakje omheen.
En gek genoeg vragen mijn vrienden nooit of ik hun mdma of pep mee wil nemen.![]()
leipebaviaan zei:Gewoon bij je zak ja, zorg wel dat je een strakke onderbroek draagt.Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen
leipebaviaan zei:Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen.

boterhammenzakje eromheen knopen en gewoon menemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."