Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstop plekken drugs bij feesten

Verstop plekken drugs bij feesten

120 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat het altijd een maatje van me meenemen. Ik word veel te nerveus ervan, zo nerveus dat je het meteen afleest aan me. Gelukkig heb ik altijd wel iemand bij me die de pilletjes mee wil smokkelen voor me.
J
Jefferson420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Heb ooit een verhaal gehoord van iemand die een zak pillen op het festivalterrein begraven heeft van te voren :grin: Kun je met lege handen naar binnen en binnen je snoepjes opgraven :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat verhaal heb ik ook gehoord, maar dan liep het anders af. Een gast had dus inderdaad vooraf op het terrein een gat gegraven en drugs neergelegd, maar de organisatie van het feest had hierop gechecked en dit ontdekt. Een paar bewakers op het feest stonden in de buurt keurig te wachten tot diegene toesloeg, en toen die gast in de grond aan het graven was werd 'ie meegenomen :tearsofjoy:

Ik weet nu niet welke verhalen nu allemaal echt waar zijn, maar wel mooi om te horen altijd :tearsofjoy:

En weer even on-topic: ik stop ook altijd alles in m'n onderbroek, en voor de mannen die geen strakke onderbroeken hebben of bang zijn dat het er alsnog uitvalt via je broekspijp; ik doe altijd (ff lomp uitgelegd): Til je slurf op, drugszakje tegen je zak aan, laat je slurf vallen en klaar is kees. Meestal ben ik toch wel een beetje zenuwachtig, niet per se om gepakt te worden maar om het hele gebeuren van zo'n feest, en dan krijg ik toch een beetje een plakzak dus daardoor blijft alles keurig zitten :grin:
Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.
f
frank1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tak zei:
In oude mobiel, accu eruit halen en alle zooi erin gooien met wat papiertjes zodat het niet rammelt.
Niemand die dat ooit controleerd :wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb het een keer meegemaakt dat zo'n beveiligingsbeambte op de knop op mijn telefoon drukte om te controleren of het wel een echte telefoon is (wat het ook is). Dus dat ze dat nooit controleren klopt niet, hoewel dat ook de enige keer is dat ik dat meegemaakt heb.

Ik heb nog nooit iets meegenomen naar een festival wat niet mag, maar ik heb er weleens over nagedacht wat de beste verstopplek is. Ik ben er nog niet uit, met name omdat de kwaliteit van de beveiliging nogal varieert. Ik heb festivals meegemaakt waar de beveiliging mijn complete portemonnee, etui met mijn oordoppen en brillenkoker voor mijn zonnebril doorzocht hebben, en festivals waar ik mijn jas in mijn hand mocht houden tijdens het fouilleren en ze mijn jas helemaal niet gecontroleerd hebben.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja zeker, neem alleen voor jezelf mee en neem niet teveel mee. Laat je niet intimideren door de bewaking en laat je niet verleiden dingen op te biechten waar ze geen bewijs of aanleiding voor hebben.

Verstop het verder goed..
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jefferson420 zei:
Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.
Klik om te vergroten...

Wow... heftig

Ben volgend jaar 18 en ben dus ook van plan pillen mee te nemen naar Defqon 1.

enige tips :flushed: ?
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#6
In een pak koffiepoeder werkt altijd goed, kijken ze alleen een beetje raar op van bij het feest. :mrgreen:
Ik had de vorige keer dat ik na een flink feest meteen door moest naar werk, ik had dus mijn werk spullen bij me (werk bij Mac donalds) en stopte het onder de zolen en in de voering van mijn pet, ze keken overigens wel raar op trekken ze bij de ingang mijn tas op zitten er Mac spullen in. :mrgreen:
Ik doe vaak losse snoepjes in shag rollen (Max 3 anders werkt niet meer) of al heb je kleine snoepjes in peuk schieten.
In vriend van me draait de iets grotere pilletjes altijd in jointjes, in het ergste geval worden ze dan weggegooid als ze wiet niet tolereren.
En de rest als mdma en pep etc doe ik altijd onder mijn ballen werkt prima. (Naar mijn idee)
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Daniel-slang zei:
En de rest als mdma en pep etc doe ik altijd onder mijn ballen werkt prima. (Naar mijn idee)
Klik om te vergroten...

Moet het denk ik niet een hele hete dag zijn :wink: haha, maar ja, als man moet je wat denk ik, blij dat ik het in mn bh kan stoppen :)
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha als het een warme dag is doe je er nog een zakje omheen.
En gek genoeg vragen mijn vrienden nooit of ik hun mdma of pep mee wil nemen. :mrgreen:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Daniel-slang zei:
Haha als het een warme dag is doe je er nog een zakje omheen.
En gek genoeg vragen mijn vrienden nooit of ik hun mdma of pep mee wil nemen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Lol ! i wonder why :wink: haha
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zweet nogal snel als ik nerveus ben, krijg klamme handen etc.
En wil zaterdag een gram pep mee naar binnen nemen bij een feest :')
Heb nog nooit iets mee naar binnen gesmokkeld.

Gewoon onder de zak in m'n onderbroek leggen?
Kauwgum neemt iemand anders al voor me mee :sunglasses:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon bij je zak ja, zorg wel dat je een strakke onderbroek draagt. :tearsofjoy: Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen, ik ben zelf altijd bang dat m'n packie eruit valt als ik die los bewaar. Kauwgom meenemen maakt niet zoveel uit, is niet verboden en heel veel mensen doen het. :tearsofjoy:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dacht dat met kauwgum pillen werd bedoeld ofzo
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#13
leipebaviaan zei:
Gewoon bij je zak ja, zorg wel dat je een strakke onderbroek draagt. :tearsofjoy: Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen
Klik om te vergroten...

Strakke onderbroek heb ik wel ja, maak me geen zorgen dat het eruit valt maar wel dat ze net voelen dat er iets zit :/
Ik heb thuis een sealapparaatje liggen waarmee ik het eventueel luchtdicht af kan sluiten want ik weet nog niet hoe ik het krijg.
http://image.allekabels.nl/image/11...-geld-in-eacute-eacute-n-simpele-beweging.jpg

En met kauwgom bedoel ik gewoon kauwgom ^^ Vind kauwgom altijd wel een leuke indicatie van... ja kapotte wangen is het ook niet waard.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
Hoe neem je het mee, in een sealtje? Ik zou het sealtje dan alsnog in een wietzakje doen.
Klik om te vergroten...

Heb het net opgehaald en het zit in een plastic zakje


boterhammenzakje eromheen knopen en gewoon menemen?

Ja noob vragen, maar ik weet niet beter :flushed:

of een sealtje vouwen? zou bij god niet weten hoe dat moet maarja :mrgreen:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sealtje lijkt me nogal onpraktisch, gewoon dat zakje in je onderbroek, pakje peuken of w/e stoppen? :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan maar zo in m'n onderbroek, hope dat het niet wegdrijft tussen al het zweet :flushed:

Bedankt voor de tips :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
boterhammenzakje eromheen knopen en gewoon menemen?
Klik om te vergroten...

Dat zou ik dan weer niet doe, dat zorgt wel voor een grotere bolling in je broek. Als je niet aan sealtjes kan komen, dan zou ik inderdaad het in zo'n wietzakje doen. Nadeel alleen van dat zakje is dat je pep eraan blijft kleven, waardoor je dus een deel verliest. Dit is niet niet een grote hoeveelheid, maar alle kleine beetje tellen toch? Ook vind ik het pakken van pep altijd zo vervelend uit zo'n een zakje, je moet vaak ver met je sleutel erin. Maar nood breekt wet, als het echt niet anders kan, dan maar daaruit.

Nog wat achtergrond informatie:

Een sealtje kan je gewoon halen in een smartshop. Op sommige sealtjes staan zelfs de vouwlijnen aangegeven, op andere niet. Waarschijnlijk mag ik je hier niet uitleggen hoe je zo een sealtje precies opent en sluit, maar als het mocht zou ik het doen. Je kan deze in principe gewoon kopen dus. Het voordeel bij zo'n wit envelopje is het feit dat je speed of sos niet blijft kleven, waardoor je dus het maximale eruit haalt. Daarnaast is het praktisch, goed te verbergen en is het bijpakken eruit veel relaxter dan uit zo'n wietzakje. Veel plezier in ieder geval. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij mag je prima uitleggen hoe je een sealtje vouwt enzo hoor, je mag toch ook uitleggen wat de makkelijkste manier is om DMT te roken? :)
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb geen ervaring met pep mee naar binnen smokkelen bij een feest, wel met sos, dus daarom mijn vraag : is een bullet geen idee ? Hoef je ook niet te kloten met sleutelpuntjes uit sealtjes of wietzakjes, en hoef je ook niet per sé steeds naar het toilet. Heb vernomen van mn vrienden dat het voor mannen meer gedoe is/meer opvalt dan voor vrouwen, omdat mannen normaliter van het urinoir gebruik maken :) Maar goed, vroeg me ff af :)
b
blaatschaap404Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik verstopte mijn pillen altijd in een vol pakje sigaretten. pillen in een zakje, 2/3 sigaretten eruit halen en korter knippen met een schaar, zakje met pillen onderin, sigaretten erbovenop. Ben er nog nooit mee gepakt maar toen ze bij de HMH iedereen op sigaretten controleerde (for some reason werd ik overgeslagen, lucky! :P) ben ik daar maar mee gestopt.

Stop ze nu gewoon in een zakje onder mn zak :P werkt prima, ben er ook nog nooit uitgepikt voor een uitgebreide controle. Of het helpt weet ik niet, maar ik doe altijd vriendelijk tegen de beveiliger, wens hem/haar goedenavond, maak een praatje. Meestal zijn ze dan redelijk snel klaar met in mijn tas loeren en mag ik doorlopen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."