Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Petrovic zei: Suïcidale alcohol. Klik om te vergroten... is zeker mis gegaan aangezien je nog leeft.."
"ik mag graag naar nasheeds luisteren en dit is er een van http://www.youtube.com/watch?v=uX3504X7nLo"
"je moet niet denken dat moet je aan een paard over laten.... Die hebben grotere hoofden dan jullie... En vast ook meer inhoud.. Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ?? Takbeer Allahu Akbar!"
"pascal828 zei: Sjeikh zei: Beanhead zei: Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes dit topic hoeft er niet door verkloot te worden. Klik om te vergroten... moet je een euro meer doneren misschien doen de modjes dan beter hun best.. STFU als t je niet aanstaat kijk dan de andere kant op Klik om te vergroten... Flikker nou gewoon op met je gezeik in dit topic. Stuur een PM vraag elkaars MSN en donder gewoon op uit dit topic. Klik om te vergroten... Ga een klaag muur oprichten jong waus"
"Cherriee_ zei: Ik denk eerlyk gezegd dat hy GHB genomen heeft of wat hy zelf zegt in zyn drankje heeft gekregen. Alsnog vind ik het geen excuus om drugs de schuld te geven van zyn stomme actie. Klik om te vergroten... ik ben het met je eens.. drugs mag geen excuus zijn.. want vreemd gaan doet de mens toch wel.."
"Andrew zei: Sjeikh zei: Exceptional Insight zei: Aww kijk eens, twee vriendjes en ze mogen laat opblijven van mama. Are you special little buddies? Klik om te vergroten... En jij bent? Zeker de leukste thuis... fail Klik om te vergroten... Die titel heb ik hierzo in huis. Klik om te vergroten... Doe er vooral een lintje om"
"ja hoor.. maar niet verpatsen he"
"wat ben jij een koekwous zeg voor een modje? Voel jij je machtig nu je een beetje macht heb gekregen op een forum over drugs en sex.. Mashallah! Je ma zou trots op je geweest zijn... zucht En @ sarcasm... Try me once again..."
"Ketamine de beste drugs ooit! Klik om te vergroten... echt wel"
"sarcasm zei: Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen. Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij). Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken. Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt.... Klik om te vergroten... jij bent gewoon blijfen hangen"