#1
Ik zou eerder zeggen: het leven duurt te kort als je alles serieus neemt.
Het leven duurt langer als je jezelf regelmatig ontzettend komisch vindt en of anderen dat ook vinden doet er eigenlijk niet toe, het is alleen jammer als ze je dus serieus gaan nemen.
Het zal me een rotzorg zijn of mensen mij toe of uitlachen, zolang ze me maar niet serieus nemen.
Ik ben niets, slechts iets van een poëtische grootheid van filosofische proporties. En dat is allemaal één grote grap, net als het leven zelf.
Briljant of niet. Gewoon een beetje lol maken en hardop luidruchtig gelach, dat is alles.
Het leven duurt langer als je jezelf regelmatig ontzettend komisch vindt en of anderen dat ook vinden doet er eigenlijk niet toe, het is alleen jammer als ze je dus serieus gaan nemen.
Het zal me een rotzorg zijn of mensen mij toe of uitlachen, zolang ze me maar niet serieus nemen.
Ik ben niets, slechts iets van een poëtische grootheid van filosofische proporties. En dat is allemaal één grote grap, net als het leven zelf.
Briljant of niet. Gewoon een beetje lol maken en hardop luidruchtig gelach, dat is alles.