Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketter, ga men topic uit, SHOO GA WEG JE HOORT HIER NIET THUIS.

Alleen koole mensen luisteren naar TeKno.

Vet strak en dat soort zaken. Bitterbal. :kots:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dat is dus volgens mij wat ik versta onder beet hebben.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
En dat is dus volgens mij wat ik versta onder beet hebben.
Klik om te vergroten...

En weeral eens wijs ik je een fout aan Deranged.

Je mag me echt niet serieus gaan nemen, dan loopt het fout af.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grappig, dat heb ik nou ook altijd. Serieus.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Grappig, dat heb ik nou ook altijd. Serieus.
Klik om te vergroten...

Gelukkig dat er toch nog een paar mensen het begrijpen in de wereld, het leven is veel te kort om serieus te nemen.

Liever lach ik alles een beetje weg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou eerder zeggen: het leven duurt te kort als je alles serieus neemt.

Het leven duurt langer als je jezelf regelmatig ontzettend komisch vindt en of anderen dat ook vinden doet er eigenlijk niet toe, het is alleen jammer als ze je dus serieus gaan nemen.

Het zal me een rotzorg zijn of mensen mij toe of uitlachen, zolang ze me maar niet serieus nemen.

Ik ben niets, slechts iets van een poëtische grootheid van filosofische proporties. En dat is allemaal één grote grap, net als het leven zelf.

Briljant of niet. Gewoon een beetje lol maken en hardop luidruchtig gelach, dat is alles.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Ik zou eerder zeggen: het leven duurt te kort als je alles serieus neemt.

Het leven duurt langer als je jezelf regelmatig ontzettend komisch vindt en of anderen dat ook vinden doet er eigenlijk niet toe, het is alleen jammer als ze je dus serieus gaan nemen.

Het zal me een rotzorg zijn of mensen mij toe of uitlachen, zolang ze me maar niet serieus nemen.

Ik ben niets, slechts iets van een poëtische grootheid van filosofische proporties. En dat is allemaal één grote grap, net als het leven zelf.

Briljant of niet. Gewoon een beetje lol maken en hardop luidruchtig gelach, dat is alles.
Klik om te vergroten...

Inderdaad heb je trouwens zin in wat goede lol dan moet je wat festivals gaan doen met me deze zomer me dunkt, ik wou toch wel als gekke Belg vroeg in de morgen in men nakkie rond gaan lopen en iedereen wakker schreeuwen.

Zeg nu zelf, als dat geen glimlach op je gezicht toverde dan lieg je.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
En als je over zoiets liegt ben je waarschijnlijk een cokeverslaafde of een vrouw die het zelf nog echt gelooft ook.

En dat kan dan nog best overtuigend klinken ook, zo'n ware leugen die waarachtig wordt uitgesproken in volle overtuiging van oprechtheid, want als ze bewust een leugen vertellen merk je het wel aan de rammelende zinsconstructie en/of bizar onlogische redenering, en dan meestal gelijk en anders nadat je er hooguit vijf minuten over heb nagedacht.

En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet meen te hebben gezien dat vrouwen slecht zijn met waarheden, maar nog veel zelfs slechter met leugens, en met zowel een lach als een traan heb mogen aanschouwen hoe ze er doorgaans eigenlijk maar ''een beetje tussenin hangen''. Ook zou ik liegen als ik zou ontkennen dat ik een leugen, mits goed uitgewerkt, naar mijn idee soms heel verstandig kan zijn, en een openlijke waarheid, hoe goedbedoeld ook, juist helemaal niet.

Je kunt wel het barmhartige voornemen willen koesteren enkel te communiceren in totale open en eerlijkheid, maar misschien is deze wereld wel helemaal niet geschikt voor dat soort mensen.

En dus lieg ik en zeg: ik heb niks gezien.

Weet niets over delicate werkelijkheden van bestaande waarheid die het verzwijgen van goudeerlijke leugenarij tot wijsheid verheffen.

Ook zou ik liegen als ik ging beweren dat ik wist wat dit met dit onderwerp te maken heeft, Maar net als de leugen of het verzwijgen is zo nu en dan offtopic ook gewoon het betere alternatief.

Waarmee ik overigens niet wil beweren dat dit nu ook het geval zou zijn, want heb immers verder geen idee wat techno met een K van kutmuziek inhoudt.

Of ik weet het eigenlijk heel diep van binnen wel maar ben het vergeten omdat de verhouding waarin het tot de rest van mijn muziek te pijnlijk bleek om uberhaupt waar te kunnen zijn.

Misschien ben ik eigenlijk wel op zo'n feest geweest maar heb ik dit verdrongen omdat ik niet onder ogen kon zien dat het eigenlijk beter was dan al dat andere wat mijn leven tot dat moment onder ''feest'' had verstaan, misschien kon ik de hele vernieuwing gewoon niet aan en heeft mijn onderbewustzijn uiteindelijk besloten in het geheel niet de verrijkende innovatie aan te gaan maar deze uit te wissen als in een goedkope goochelaarstruc om als een ware illusionist het verleden tot de voornaamste voorgrond van de toekomst te maken, zelfs nog meer dan voorheen.

Niet heel waarschijnlijk, een dergelijk scenario. Maar het kan allemaal tegenwoordig. Zeg nooit maar dan ook nooit iets als nooit want een mens weet uiteindelijk maar nooit en dergelijke.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
En als je over zoiets liegt ben je waarschijnlijk een cokeverslaafde of een vrouw die het zelf nog echt gelooft ook.

En dat kan dan nog best overtuigend klinken ook, zo'n ware leugen die waarachtig wordt uitgesproken in volle overtuiging van oprechtheid, want als ze bewust een leugen vertellen merk je het wel aan de rammelende zinsconstructie en/of bizar onlogische redenering, en dan meestal gelijk en anders nadat je er hooguit vijf minuten over heb nagedacht.

En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet meen te hebben gezien dat vrouwen slecht zijn met waarheden, maar nog veel zelfs slechter met leugens, en met zowel een lach als een traan heb mogen aanschouwen hoe ze er doorgaans eigenlijk maar ''een beetje tussenin hangen''. Ook zou ik liegen als ik zou ontkennen dat ik een leugen, mits goed uitgewerkt, naar mijn idee soms heel verstandig kan zijn, en een openlijke waarheid, hoe goedbedoeld ook, juist helemaal niet.

Je kunt wel het barmhartige voornemen willen koesteren enkel te communiceren in totale open en eerlijkheid, maar misschien is deze wereld wel helemaal niet geschikt voor dat soort mensen.

En dus lieg ik en zeg: ik heb niks gezien.

Weet niets over delicate werkelijkheden van bestaande waarheid die het verzwijgen van goudeerlijke leugenarij tot wijsheid verheffen.

Ook zou ik liegen als ik ging beweren dat ik wist wat dit met dit onderwerp te maken heeft, Maar net als de leugen of het verzwijgen is zo nu en dan offtopic ook gewoon het betere alternatief.

Waarmee ik overigens niet wil beweren dat dit nu ook het geval zou zijn, want heb immers verder geen idee wat techno met een K van kutmuziek inhoudt.

Of ik weet het eigenlijk heel diep van binnen wel maar ben het vergeten omdat de verhouding waarin het tot de rest van mijn muziek te pijnlijk bleek om uberhaupt waar te kunnen zijn.

Misschien ben ik eigenlijk wel op zo'n feest geweest maar heb ik dit verdrongen omdat ik niet onder ogen kon zien dat het eigenlijk beter was dan al dat andere wat mijn leven tot dat moment onder ''feest'' had verstaan, misschien kon ik de hele vernieuwing gewoon niet aan en heeft mijn onderbewustzijn uiteindelijk besloten in het geheel niet de verrijkende innovatie aan te gaan maar deze uit te wissen als in een goedkope goochelaarstruc om als een ware illusionist het verleden tot de voornaamste voorgrond van de toekomst te maken, zelfs nog meer dan voorheen.

Niet heel waarschijnlijk, een dergelijk scenario. Maar het kan allemaal tegenwoordig. Zeg nooit maar dan ook nooit iets als nooit want een mens weet uiteindelijk maar nooit en dergelijke.
Klik om te vergroten...

Ik heb dan ettelijke uren gespendeert onder de pep beseffend dat ik veel te eerlijk ben en alles maar opschrijf en dan zeg jij dat ik lieg.

Speciaal voor jou komt er nog een Deranged op men rug ook dan, een soort van tribunaal, een eerbetoon.

Maar je posts zijn veel te lang man, toch voor ''t geen dat je ermee bedoelt. Hou 't toch simpel,
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er bestaat voor mij geen te lang of te kort of te onzinnig. Voor mij bestaat enkel te waar, te echt, en de leugen als ik zou beweren dat het niet keer op keer pijnlijk is om iets als dit aan te treffen:
maar nog veel zelfs slechter
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
En nu weer terug naar TeKno.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
:tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ek23sound down? T_T
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Viel me ook al op vandeweek, brakke shit :confused:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik zag het ook al enige tijd terug, ik was alleen van de onderstelling dat 't een tijdelijk fenomeen was. :( Ook network23.cz is rond dezelfde tijd neer gegaan.

Kan best zijn dat ze over hun limiet heen zijn gegaan, vind ik ook niet gek met zo'n site als ek23sound. Ik neem dus ook aan dat beide sites op dezelfde server gehost werden. Ach, Greymatter zag dat de site in "AUTORENEWPERIOD" staat via whois, welke wil zeggen dat de licentie verniewd wordt, network23.cz is via whois niet meer te vinden. Ach ja... Hopelijk binnenkort dus meer download-marathon plezier. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zaterdag 22/05/10 Mr. Gasmask omg. Antwerpen.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#17



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet iemand iets leuks voor dit weekend?
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#19
er is frenchcore in het kasteel in alphen a/d rijn..
geen tekno, ook niet illegaal, maar wel iets voor dit weekend haha
dat is zaterdag trouwens :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
En als je over zoiets liegt ben je waarschijnlijk een cokeverslaafde of een vrouw die het zelf nog echt gelooft ook.

En dat kan dan nog best overtuigend klinken ook, zo'n ware leugen die waarachtig wordt uitgesproken in volle overtuiging van oprechtheid, want als ze bewust een leugen vertellen merk je het wel aan de rammelende zinsconstructie en/of bizar onlogische redenering, en dan meestal gelijk en anders nadat je er hooguit vijf minuten over heb nagedacht.

En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet meen te hebben gezien dat vrouwen slecht zijn met waarheden, maar nog veel zelfs slechter met leugens, en met zowel een lach als een traan heb mogen aanschouwen hoe ze er doorgaans eigenlijk maar ''een beetje tussenin hangen''. Ook zou ik liegen als ik zou ontkennen dat ik een leugen, mits goed uitgewerkt, naar mijn idee soms heel verstandig kan zijn, en een openlijke waarheid, hoe goedbedoeld ook, juist helemaal niet.

Je kunt wel het barmhartige voornemen willen koesteren enkel te communiceren in totale open en eerlijkheid, maar misschien is deze wereld wel helemaal niet geschikt voor dat soort mensen.

En dus lieg ik en zeg: ik heb niks gezien.

Weet niets over delicate werkelijkheden van bestaande waarheid die het verzwijgen van goudeerlijke leugenarij tot wijsheid verheffen.

Ook zou ik liegen als ik ging beweren dat ik wist wat dit met dit onderwerp te maken heeft, Maar net als de leugen of het verzwijgen is zo nu en dan offtopic ook gewoon het betere alternatief.

Waarmee ik overigens niet wil beweren dat dit nu ook het geval zou zijn, want heb immers verder geen idee wat techno met een K van kutmuziek inhoudt.

Of ik weet het eigenlijk heel diep van binnen wel maar ben het vergeten omdat de verhouding waarin het tot de rest van mijn muziek te pijnlijk bleek om uberhaupt waar te kunnen zijn.

Misschien ben ik eigenlijk wel op zo'n feest geweest maar heb ik dit verdrongen omdat ik niet onder ogen kon zien dat het eigenlijk beter was dan al dat andere wat mijn leven tot dat moment onder ''feest'' had verstaan, misschien kon ik de hele vernieuwing gewoon niet aan en heeft mijn onderbewustzijn uiteindelijk besloten in het geheel niet de verrijkende innovatie aan te gaan maar deze uit te wissen als in een goedkope goochelaarstruc om als een ware illusionist het verleden tot de voornaamste voorgrond van de toekomst te maken, zelfs nog meer dan voorheen.

Niet heel waarschijnlijk, een dergelijk scenario. Maar het kan allemaal tegenwoordig. Zeg nooit maar dan ook nooit iets als nooit want een mens weet uiteindelijk maar nooit en dergelijke.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."