#1
Ik ben zaterdag op Loveland geweest en jezus was een geweldige sets werden er gedraaid en dan de lichtshow jezus mina. Ook erg lekker met 2CB en XTC in je hoofdje. Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.
Narayani zei:Loveland vrijdag was fantastischVriend was wat terughoudend omdat hij techno normaal helemaal niks vindt, maar zelfs hij heeft overtuigd dansjes staan doen. Vet scherm bij de main stage wat soms wel erg hypnotiserend werkte.
Alleen zoals zo vaak vreselijk warm en zweterig, ventileerden ze het nou maar beter dan zouden een stuk minder mensen last hebben van oververhitting! Wij waren gelukkig wel zo slim om regelmatig af te gaan koelen (minimaal elk half uur) en bij de toiletten werden bekertjes water uitgereikt.
