Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADE

ADE

60 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben zaterdag op Loveland geweest en jezus was een geweldige sets werden er gedraaid en dan de lichtshow jezus mina. Ook erg lekker met 2CB en XTC in je hoofdje. Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.

Narayani zei:
Loveland vrijdag was fantastisch :hearteyes: Vriend was wat terughoudend omdat hij techno normaal helemaal niks vindt, maar zelfs hij heeft overtuigd dansjes staan doen. Vet scherm bij de main stage wat soms wel erg hypnotiserend werkte.

Alleen zoals zo vaak vreselijk warm en zweterig, ventileerden ze het nou maar beter dan zouden een stuk minder mensen last hebben van oververhitting! Wij waren gelukkig wel zo slim om regelmatig af te gaan koelen (minimaal elk half uur) en bij de toiletten werden bekertjes water uitgereikt.
Klik om te vergroten...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk genoten op Hyte donderdag. En awakenings op zondag was weer gas geven hoor :openmouth:
Dat was echt kneiterhard..
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
bobsacamano zei:
Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.
Klik om te vergroten...

Ja leuk was dat he :grin: Wij hebben ook het laatste uur daar gestaan. Met pijn in het hart iets eerder weg gegaan omdat we de drukte voor wilden zijn aangezien we nog een roteind met de trein moesten :(
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
bobsacamano zei:
Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.
Klik om te vergroten...
Verhogingen zijn sowieso echt altijd +1.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mee eens :) was wel mooi om te zien ook dat ze ten opzichte van mijn vorige keer Loveland (1 jan 2015) ook echt veel verbeteringen hadden door gevoerd.

ZERO- zei:
bobsacamano zei:
Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.
Klik om te vergroten...
Verhogingen zijn sowieso echt altijd +1.
Klik om te vergroten...
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond het ook weer helemaal geweldig! :grin: Uit brakheid ben ik maar één avond gegaan omdat ik tot 5 uur had geafterd en daarna nog niet kon slapen. Maaar het was wel heel erg leuk :grin:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
De waarschuwing was al gedeeld geloof ik, maar pas allemaal op met de ade-pillen hè. We willen minder doden dan vorig jaar :tongueout:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is elke (elektronische) muziekliefhebber of partydruggebruiker zijn favoriete periode van het jaar: het Amsterdam Dance Event.

Hoewel ik wel voldoe aan bovenstaande criteria is dit niet mijn favoriete periode van het jaar (dat is de zomervakantie), maar wel een van de leukere. Mijn vraag aan jou is, waar ga jij (waarschijnlijk) allemaal naartoe?

Ik ga in ieder geval naar Ramsterdam en Noisia Invites. Met pijn in mijn hart mis ik Hospitality, want dat is op een donderdag en ik moet vrijdag gewoon naar school. Zijn er nog meer mensen die naar een van deze feesten gaan?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga naar Loveland op de vrijdag met een groepje op aanraden van een vriend. Dat is al een hele onderneming vanuit het zuiden des lands, dus houden we het bij 1 feestje tijdens ADE. Denk ik... Je weet maar nooit :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen :grin:.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hyte met Panpotje op de donderdag, en op de zondag lekker beuken in de Gashouder met Awakenings Electric Deluxe :grin:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
we kennen elkaar ook buiten het forum.
Klik om te vergroten...
Leuk! Als ik zeker weet dat ik ga zal ik je wel even een berichtje sturen of zo!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Klik om te vergroten...
Goed idee, jij gaat ook dus?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Klik om te vergroten...
Goed idee, jij gaat ook dus?
Klik om te vergroten...
Ja, zo goed als zeker!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga naar luminosity 15 Oktober en eventueel ook naar Hyte op zaterdag :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Klik om te vergroten...
Goed idee, jij gaat ook dus?
Klik om te vergroten...
Ja, zo goed als zeker!
Klik om te vergroten...
Zeker meeten dan! Timmie en ik gaan al samen met een groepje trouwens, we kennen elkaar ook buiten het forum.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en dit jaar moet ik het weer missen helaas.. :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht er uberhaupt naar toe te gaan. :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht er uberhaupt naar toe te gaan. :P
Klik om te vergroten...
Dan heb je echt wat gemist!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."