Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADE

ADE

60 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
De waarschuwing was al gedeeld geloof ik, maar pas allemaal op met de ade-pillen hè. We willen minder doden dan vorig jaar :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Susanne zei:
Er komen trouwens ook heel veel buitenlanders op af, wist je dat. Er zijn mensen die heel Europa ervoor oversteken.
Klik om te vergroten...
Ik kom er zelf al jaren, dus ik weet dat het een groot internationaal evenement is ja. Het wordt ook alleen maar groter want toen ik er voor het eerst kwam was in verhouding tot nu nog redelijk kleinschalig en was het maar 2 of 3 dagen geloof ik. Maargoed ik kom er graag en snap ook dat het een mooi moment voor toeristen is om Amsterdam aan te doen.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik vooral bijzonder vind aan ADE is dat je die vijf dagen echt voor 100% je eigen partyplanning kan maken. Er is op elk moment die vijf dagen wel eigenlijk precies het soort feestje waar je heen wilt. Wil jij bijvoorbeeld een bepaald soort muziek op een bepaald soort locatie en graag op zaterdagochtend, dan is dat geen probleem. Zoveel keuze :hearteyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga naar Loveland op zaterdag :) vorig jaar Awakenings geweest dat vind ik echt super ruk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Susanne zei:
Fool zei:
Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P
Klik om te vergroten...

Haha dan houdt het op ja :P toch een dappere poging hoor, respect (Y)
Klik om te vergroten...
Ghehe thanks, tja smaken veranderen dus misschien was dit ook wel veranderd. Ik probeer het vast ook nog wel een keer weer. :wink:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas niet dit jaar, verkeerde planning op het thuisfront.
Ga het wel missen, afgelopen jaren was top! :)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#7
bobsacamano zei:
Ik ga naar Loveland op zaterdag :)
Klik om te vergroten...

Ik ben niet de enige dus! :grin:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#8
token/Reaktor :openmouth: :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
ADE is toch wel een TO DO op mijn party bucket list. Vind dan ook nooit tijdig een crashplek in A.dam.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken! :grin:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat klinkt als best een leuk feestje broodjeaap!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#12
broodjeaap zei:
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken! :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt goed, Is juist leuk nieuwe namen. Ik vind persoonlijk de onbekende djs het vetst draaien.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
kokosmakroon900 zei:
broodjeaap zei:
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken! :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt goed, Is juist leuk nieuwe namen. Ik vind persoonlijk de onbekende djs het vetst draaien.
Klik om te vergroten...

Precies, dat vind ik dus ook. De meeste boeiende grote namen heb ik toch wel gezien, en juist de onbekende spelen op de kleinere feestjes, lekker intiem :grin: . Vind grote evenementen ook wel leuk, zoals awakenings.. maarja.. een klein zaaltje vind ik net wat meer sfeer dan zo'n grote hal (al zijn de special effects daar natuurlijk meestal wel ongelooflijk, hehe). En ik heb het idee dat de grote dj's op een gegeven moment een beetje hetzelfde blijven doen.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen :grin:.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nog aan HYTE gedacht, echter toch voor een ander feestje gekozen. Veel plezier :rock:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Helenas zei:
Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
Klik om te vergroten...

Ik ga ook naar pleinvrees/strafwerk ol donderdag 15 oktober! hungry music :hearteyes:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
kokosmakroon900 zei:
Helenas zei:
Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
Klik om te vergroten...

Ik ga ook naar pleinvrees/strafwerk ol donderdag 15 oktober! hungry music :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lekker! Vorig jaar waren Adana Twins er ook, vrij vroeg op de avond, maar wat een geweldige set!! :hearteyes: (toen sloeg de x ook net in.. maargoed). Heb ze een tijdje nog in Maastricht gezien, gaat dat zien, gaat dat zien hehe
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#18
kokosmakroon900 zei:
Helenas zei:
Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
Klik om te vergroten...

Ik ga ook naar pleinvrees/strafwerk ol donderdag 15 oktober! hungry music :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Jaaaa :hearteyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
broodjeaap zei:
Psychedelibee zei:
Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen :grin:.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nog aan HYTE gedacht, echter toch voor een ander feestje gekozen. Veel plezier :rock:
Klik om te vergroten...
Dank je! Jij ook veel plezier op Komm schon alter. Ik ben normaal eigenlijk ook van de feesten waar onbekende namen komen, dit keer zelf toch maar een uitzondering gemaakt omdat ik Pan Pot en Chris Liebing al jaren eens een keer wil zien draaien.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
broodjeaap zei:
juist de onbekende spelen op de kleinere feestjes, lekker intiem
Klik om te vergroten...

Ditja, vaak komen hier ook alleen de echte liefhebbers op af dus is de sfeer ook waanzinnig goed.

Al kan ik een zieke stage met awesome lichtshow ook wel waarderen op zn tijd hoor :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."