#1
De waarschuwing was al gedeeld geloof ik, maar pas allemaal op met de ade-pillen hè. We willen minder doden dan vorig jaar ![:tongueout:]()
Ik kom er zelf al jaren, dus ik weet dat het een groot internationaal evenement is ja. Het wordt ook alleen maar groter want toen ik er voor het eerst kwam was in verhouding tot nu nog redelijk kleinschalig en was het maar 2 of 3 dagen geloof ik. Maargoed ik kom er graag en snap ook dat het een mooi moment voor toeristen is om Amsterdam aan te doen.Susanne zei:Er komen trouwens ook heel veel buitenlanders op af, wist je dat. Er zijn mensen die heel Europa ervoor oversteken.
Ghehe thanks, tja smaken veranderen dus misschien was dit ook wel veranderd. Ik probeer het vast ook nog wel een keer weer.Susanne zei:Fool zei:Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P
Haha dan houdt het op ja :P toch een dappere poging hoor, respect (Y)

broodjeaap zei:Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken!![]()
kokosmakroon900 zei:broodjeaap zei:Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken!![]()
Klinkt goed, Is juist leuk nieuwe namen. Ik vind persoonlijk de onbekende djs het vetst draaien.
Psychedelibee zei:Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen.

Helenas zei:Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
kokosmakroon900 zei:Helenas zei:Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
Ik ga ook naar pleinvrees/strafwerk ol donderdag 15 oktober! hungry music![]()
Jaaaakokosmakroon900 zei:Helenas zei:Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!
Ik ga ook naar pleinvrees/strafwerk ol donderdag 15 oktober! hungry music![]()
Dank je! Jij ook veel plezier op Komm schon alter. Ik ben normaal eigenlijk ook van de feesten waar onbekende namen komen, dit keer zelf toch maar een uitzondering gemaakt omdat ik Pan Pot en Chris Liebing al jaren eens een keer wil zien draaien.broodjeaap zei:Psychedelibee zei:Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen.
Ik heb ook nog aan HYTE gedacht, echter toch voor een ander feestje gekozen. Veel plezier![]()
broodjeaap zei:juist de onbekende spelen op de kleinere feestjes, lekker intiem

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."