Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADE

ADE

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
frank1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben gisteren (woensdag) naar Hardwell presents Revealed (onderdeel van het ADE) geweest. Meer dan een uur in de rij gestaan, voornamelijk omdat het fouilleren een stuk grondiger was dan vorig jaar. Het lijkt er dus op dat de organisatie op deze manier probeert om dit jaar minder doden te hebben.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gisternacht naar pleinvrees/strafwerk geweest. Was erg leuk, goeie muziek. Ik was voor het eerst in mijn eentje naar een feest, maar het beviel zeer goed. Lekker gedanst en met mensen een praatje gemaakt. geslaagde avond :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Klik om te vergroten...
Goed idee, jij gaat ook dus?
Klik om te vergroten...
Ja, zo goed als zeker!
Klik om te vergroten...
Ik lees dit topic weer door een realiseer me dat ik helemaal ben vergeten om je te contacten ooscaar? Nog naar Hyte geweest afgelopen donderdag? Ik vond het zelf een enorm geslaagd feestje. Heb zelf heerlijk in mijn eigen wereldje staan dansen op 2C-B en pep.

Vanavond wederom naar Hyte, nu met een pilletje en wat keta op zak.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik lees dit topic weer door een realiseer me dat ik helemaal ben vergeten om je te contacten ooscaar? Nog naar Hyte geweest afgelopen donderdag? Ik vond het zelf een enorm geslaagd feestje. Heb zelf heerlijk in mijn eigen wereldje staan dansen op 2C-B en pep.

Vanavond wederom naar Hyte, nu met een pilletje en wat keta op zak.
Klik om te vergroten...
Nee ik ben donderdag naar een ander feestje geweest op 2C-B ook en ben redelijk vroeg (voor mijn doen dan :P ) weg gegaan, om de dag er op fris verder te kunnen feesten. Vrijdag wel Hyte, was echt weer een geweldig feestje. :hearteyes: Hoe was gister? Ook heel vet zeker?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Loveland vrijdag was fantastisch :hearteyes: Vriend was wat terughoudend omdat hij techno normaal helemaal niks vindt, maar zelfs hij heeft overtuigd dansjes staan doen. Vet scherm bij de main stage wat soms wel erg hypnotiserend werkte.

Alleen zoals zo vaak vreselijk warm en zweterig, ventileerden ze het nou maar beter dan zouden een stuk minder mensen last hebben van oververhitting! Wij waren gelukkig wel zo slim om regelmatig af te gaan koelen (minimaal elk half uur) en bij de toiletten werden bekertjes water uitgereikt.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kom Schonn Alter was ook geweldig. Hele avond lekker rondgedwaald om in alle zalen wat muziek en sfeer te proeven. Daarna nog met mensen die ik daar leerde kennen naar Elrow presents after hours in de Melkweg geweest. Fantastische after, we werden bedolven onder de confetti, mensen waren half verkleed en er liepen verklede steltlopers rond, geweldige vage sfeer :hearteyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
Ik lees dit topic weer door een realiseer me dat ik helemaal ben vergeten om je te contacten ooscaar? Nog naar Hyte geweest afgelopen donderdag? Ik vond het zelf een enorm geslaagd feestje. Heb zelf heerlijk in mijn eigen wereldje staan dansen op 2C-B en pep.

Vanavond wederom naar Hyte, nu met een pilletje en wat keta op zak.
Klik om te vergroten...
Nee ik ben donderdag naar een ander feestje geweest op 2C-B ook en ben redelijk vroeg (voor mijn doen dan :P ) weg gegaan, om de dag er op fris verder te kunnen feesten. Vrijdag wel Hyte, was echt weer een geweldig feestje. :hearteyes: Hoe was gister? Ook heel vet zeker?
Klik om te vergroten...
Hyte was heel vet donderdag. Zaterdag was ik er ook weer, zij weten wel hoe ze goede feesten moeten hebben zeg. Heerlijk keiharde techno zoals ik het graag hoor.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja helemaal mee eens, ook bij feesten met wat minder keiharde techno, Villalobos bijvoorbeeld, vind ik het geweldig daar. Naar mijn mening is de locatie perfect en de organisatie+line ups ook. Een van de weinige commerciële feesten die ik echt tof vind!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeker een top locatie, voelt redelijk underground aan. Ik kende het nog helemaal niet hiervoor, maar ga zeker vaker voor feesten kijken daar.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, ik ben blij dat het afgelopen is. ik heb van vrijdagmiddag tot vanochtend 7:23 gewerkt. goed naar mn zin gehad, goeie catering mee kunnen pikken, leuke en nog leuker publiek gezien en fijn samengewerkt met de vele organisaties die zoiets mogelijk maken.

ik heb wel ongeveer 45 uur gewerkt in die tijd, dus vandaag eigenlijk in coma gelegen.

Amsterdam is wel grappig. op de meeste feesten die we doen heb je altijd wel een verdwaalde vrije geest rondlopen, maar die kan ik doorgaans nog uit elkaar halen. wat lopen er daar een markante figuren bij zeg... begrijp me niet verkeerd, hoe gekker ze zijn hoe leuker ik het vind, maar daar vielen ze niet eens op.

hebben jullie nog arrestaties ofzo meegekregen? ik vond de politie vrij aggressief aanwezig.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb donderdag wel wat bewakers zien rondlopen die meer aan Gestapo deden denken.

@Psychedelische Bij: in februari en maart is er weer Hyte, dan heb je vier weekenden met vrijdag house en zaterdag techno als het goed is!
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is elke (elektronische) muziekliefhebber of partydruggebruiker zijn favoriete periode van het jaar: het Amsterdam Dance Event.

Hoewel ik wel voldoe aan bovenstaande criteria is dit niet mijn favoriete periode van het jaar (dat is de zomervakantie), maar wel een van de leukere. Mijn vraag aan jou is, waar ga jij (waarschijnlijk) allemaal naartoe?

Ik ga in ieder geval naar Ramsterdam en Noisia Invites. Met pijn in mijn hart mis ik Hospitality, want dat is op een donderdag en ik moet vrijdag gewoon naar school. Zijn er nog meer mensen die naar een van deze feesten gaan?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga naar Loveland op de vrijdag met een groepje op aanraden van een vriend. Dat is al een hele onderneming vanuit het zuiden des lands, dus houden we het bij 1 feestje tijdens ADE. Denk ik... Je weet maar nooit :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen :grin:.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hyte met Panpotje op de donderdag, en op de zondag lekker beuken in de Gashouder met Awakenings Electric Deluxe :grin:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
we kennen elkaar ook buiten het forum.
Klik om te vergroten...
Leuk! Als ik zeker weet dat ik ga zal ik je wel even een berichtje sturen of zo!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Klik om te vergroten...
Goed idee, jij gaat ook dus?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Klik om te vergroten...
Goed idee, jij gaat ook dus?
Klik om te vergroten...
Ja, zo goed als zeker!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga naar luminosity 15 Oktober en eventueel ook naar Hyte op zaterdag :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."