Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy Fi 2020

Psy Fi 2020

113 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jammer inderdaad vh Universal Mind Festival. Had dat als alternatief voor Psi-Fi.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#2
De line-up is er! Neig nu toch wel erg naar Psy-Fi. Echt zoveel fijne namen waaronder Antonimy (:hearteyes:), Astrix, Atmos, Ace Ventura, Liquid Soul, Spectra Sonics, Shadow Chronicles, Outsiders, Captain Hook, Lifeforms.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
Ik wil best wel is naar een psy fi feest gaan alleen heb ik geen vrienden die daar heen gaan. Kan ik misschien met mensen van hier mee reizen? Ookal heb ik sociale angst en vind ik dat super eng ( waar ik al voor behandeld word met medicatie en psychiater ). moet het toch van mijzelf :)

Als er mensen zijn waarmee ik zou kunnen mee reizen ofzo tegen een vergoeding voor benzine oid dan is dat super. Ik woon in almere
Klik om te vergroten...

Ik zit trouwens ook in gelijkaardig schuitje nu door complicaties met diegene waarmee ik vorig jaar ging. Heb besloten om desnoods alleen te gaan, kheb toch al een ticket en geen zin om die te verkopen en Psy-Fi te missen. Ik gok dat er nog wel gaan zijn op dit forum de komende maanden die willen gaan maar niemand kennen op het festival, we kunnen altijd beetje samentroepen inderdaad.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
8️⃣6️⃣ zei:
We hebben volgend jaar in Nederland een nieuw meerdaags Psy-festival en wel

UNIVERSAL MIND FESTIVAL

Datum:
12-06-2020 12.00 tot 14-06-2020 22.00
Locatie:
Ermerstrand, Erm
Organisatie:
Origin Festival, Nano Records, Psychedelic Rave

Aangezien de meerdaagse psy festivals niet zo dik bezaaid zijn in Nederland heb ik alvast maar een early bird kaartje gehaald, en ik ben niet de enige:

Heeft kaartje:

@acht.zes
@Psilocyloner
@Wiz
Klik om te vergroten...
Het is heel spijtig, maar Universal Mind gaat niet door. :(

Erg jammer, had er echt naar uitgekeken...

Nieuwsbrief zei:
Festival Cancelled

It is with great disappointment that we must announce the cancelation of the first edition of Universal Mind Festival. :(

All had been going well; ticket sales were looking good, artists excited, stages being planned, BUT now…

Due to issues relating to the venue management we are unable to present the quality event we had promised everyone and have made the disappointing decision to sadly pull the plug now.

REFUNDS:

Thank you to all the amazing people who have already bought tickets - your tickets will be automatically refunded shortly - please watch for announcements about that in the next few days.

To all the DJs, Artists and Creative Minds who committed to the new project from day one, you have all truly shown us what an amazing scene we are a part of.

For now, we offer humble apologies to anyone who is affected by this news.

If we could have moved the event and still produced the amazing experience we have been planning, we would be doing so.

This is exactly the opposite of where we as organisers and producers of Universal Mind had hoped to be with launching this new festival and are all very upset after all the days, weeks and hours we have spent on what was going to be a very special new event for so many!

Big Love to all, Keep it Psychedelic!
Klik om te vergroten...
W
WuceBrayneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vette lineup inderdaad.
Ik ga ook de volle week. Eerste keer trouwens.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee!! Ahh, wat jammer zeg. :pensive::pensive:
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
Ik wil best wel is naar een psy fi feest gaan alleen heb ik geen vrienden die daar heen gaan. Kan ik misschien met mensen van hier mee reizen? Ookal heb ik sociale angst en vind ik dat super eng ( waar ik al voor behandeld word met medicatie en psychiater ). moet het toch van mijzelf :)

Als er mensen zijn waarmee ik zou kunnen mee reizen ofzo tegen een vergoeding voor benzine oid dan is dat super. Ik woon in almere
Klik om te vergroten...
Hey man,

Mijn ouders wonen in Almere. Ik kan wel vanuit hun daarheen gaan, kunnen we samen reizen. Word alleen wel openbaar vervoer want ik heb geen eigen auto.

gr, Fiets
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
That brings us to the elephant in the room: ticket refunds. Even though we have a no refund policy we feel that you have the right to get what you paid for. At the same time giving each and everyone of you a refund would mean the end of the Psy-Fi festival and even after sacrificing everything we still won’t be able to refund everybody.

The middle way is to offer you a voucher allowing you to move your ticket to 2021. At the end of the line a voucher doesn’t differ much from a ticket refund. A voucher can ensure short term survival but is still a big problem for us in the long term since so much of that ticket money has been spend on a festival that will not happen. For that reason we would like to ask those of you who want to support us not ask for a ticket voucher but to consider your ticket as a donation to keep our gathering going for the years to come.
Klik om te vergroten...

Eventueel is je ticket dus geldig voor volgend jaar, maar liever hebben ze dat je je ticket opnieuw koopt.
Wat gaan jullie doen?
Zelf vind ik deze aanpak niet ideaal.
Beste is mijn insziens om de waardebon te verspreiden over meerdere jaren, zoals Pukkelpop gedaan heeft na de storm van 2010. Je kreeg je waarde terug verspreid over drie jaar dus. Als ze alles in één jaar willen doen, zoals hier, lukt dat financieel natuurlijk veel moeilijker tot niet.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ten eerste... super balen dat dit fantastische evenement niet door kan. Wat is het toch een schijtvirus!!!

Verder snap ik heel goed dat ze niet al het geld zomaar terug kunnen geven in de vorm van een refund of gratis kaartjes voor volgend jaar. Helemaal omdat hier geen groot winstgevend bedrijf achter zit maar een kleine community. Ik ben in ieder geval van plan volgende jaar gewoon een nieuw ticket te kopen. Ik kan me wel voorstellen dat dat niet voor iedereen even gemakkelijk is. Er zijn vast mensen die minder inkomsten hebben dan ik. Voor hen is het lastig om in een keer extra kosten te betalen.

Ik vind het voorstel van @Cerberus om het uit te spreiden over een paar jaar logisch klinken. Misschien in combinatie met het verzoek aan de meer "welgestelde" bezoekers om een vrijwillige donatie te doen of af te zien van een gratis kaartje.

Zo en nu ga ik weer in een hoekje kruipen en verder huilen dat Psy-Fi niet doorgaat...:cry:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, was het feestje van het jaar geweest anders dus heel jammer :( ik overweeg ook om gewoon opnieuw een kaart te kopen. Zal jammer zijn, want voor volgend jaar zullen ze ook al niet het volledige budget hebben omdat er maar een halve kaartverkoop en geen drankverkoop geweest is dit jaar, hopelijk merken we dat niet aan de kwaliteit van het festival.
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#11
Echt heel jammer. Had er mega veel zin in. Ik koop volgend jaar wel een nieuwe kaartje en doneer mijn huidige kaartje aan de organisatie.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#12
:(
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#13
Hopelijk is er tegen de tijd dat er weer een mogelijkheid is voor Psy-fi, 2022, een en ander veranderd. Festival voor niet gevaccineerden? Anders word het insluipen😌
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Psy Fi 2020, nu al legendarisch!

Om 12.00 vandaag ging de early bid kaartverkoop alweer van start en ik heb er meteen eentje gehaald.

Ik hoop uiteraard weer op een grote opkomst vanuit het Drugsforum, en er zal ook wel weer een meet georganiseerd gaan worden.

My god, wat heb ik er al een zin in!

Als je een kaartje hebt/van plan bent om te gaan kan je dat hier aangeven. Geef ook meteen even aan of je op de meeting aldaar wil komen!

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel

Edit;
Voor wie onder een steen leeft, Psy Fi is een 5 daags (camping is 9 dagen open) psytrance annex Hippie festival voor 12.000 mensen in augustus in Leeuwarden, het grootste psy festival in Nederland als ik me niet vergis.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga en heb al een ticket! :)
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook kaartje gekocht. Weet alleen nog niet 100% zeker of ik ga aangezien het tegelijk valt met een ander festival waar we altijd heen gaan. Maarja, er is in Nederland maar één festival zoals Psy-Fi natuurlijk! :redheart: Zeker interesse in de meet, maar wel afhankelijk van wanneer deze gaat plaatsvinden en of ik op dat moment niet te hard aan het trippen ben. :nomouth:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey, neem jij de organisatie van de meet volgend jaar op je?

Ik heb mijn kaartje binnen. Wekker gezet, maar doorheen geslapen. Dus alsnog een duur kaartje. Maar het belangrijkste: ik ben erbij. Uiteraard. :wink:

acht.zes zei:
Psy Fi 2020, nu al legendarisch!
Klik om te vergroten...
Naprater. :wink:

Nu maar bijna een jaartje geduld hebben. :)
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Binnenkort van me komt een vriend van me uit Engeland langs. Als hij aangeeft dat hij mee wil koop ik volgende week ook een ticket en ben ik erbij!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik voel me trouwens even zo vrij allen aan te halen die er dit jaar bij waren of erbij wilden zijn. De 2nd phase kaartjes zijn nu nog beschikbaar, waarschijnlijk alleen vandaag nog. Scheelt toch nog 23 euro. :wink:

@Rupsen God ❤
@psycel
@Fenrir
@Eik
@Natozlato
@Spacey Ostrich
@Jmths
@Neo-Shulginist
@Roze Olifant
@Psychedelibee
@Casaan
@Vermilion
@Guy_without_name
@Psychedelic-experience
@Kwak
@Mezelf
@Accuraat
@Bee
@stomme eend
@Stonologie
@Ikbeneenfiets

:)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@verwondering
Naprater. :wink:
Klik om te vergroten...
Beter goed gejat dan slecht bedacht! :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."