Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy Fi 2020

Psy Fi 2020

113 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben niet zo heel erg actief meer op het forum omdat ik nu een opleiding volg die zowat al m'n tijd opslokt, maar ik ben er ook bij volgend jaar! :grin: Heb al een kaartje. Ben ook graag weer van de partij bij de meeting, vond het dit jaar echt super gezellig :kissingsmiling:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De bomen op psy fi zullen weer kaalgevreten worden door @Rupsen God ❤ :weary:

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus
- @Rupsen God ❤

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!

wil gaan maar nog geen kaartje:
- @Mezelf
- @Ikbeneenfiets
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben er dit in 2020 ook weer bij, vorige jaar voor het eerst en wat een fantastische ervaring was dat :)
z
zorxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kom sowieso, met ~4-8 andere.


Voor degene met vragen over wat er getolereerd wordt; ik was er in 2019 en er was totaal geen controle op wat er gesnoven, geslikt, of gerookt wordt. Ik kan me echter voorstellen dat als je iets wilt injecteren je problemen krijgt. Wat betreft GHB en Ketamine was er totaal geen probleem voor de gebruiker

Wat @
Natozlato zegt klopt ook enorm.
N
NeohippieLid
01-01-2024, 00:00
#5
221 dagen 21 uur en 52 min ongeveer volgens mij......maar niet dat ik aan het aftellen ben ofzo
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoor veel positieve verhalen in mijn kringen maar het is denk ik iets te hippie naar mijn smaak.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh ja...
Zou wel ontzettend graag een keertje willen gaan. De kaartjes zijn alleen ontzettend duur.
Had een keer wat gehoord dat als je fietsend gaat dat 't gratis is maar dat is zo'n pokkenend vanaf noord Holland.

Het andere wat me ervan weerhoud is dat ik totaal geen festival mens ben. Vind festivals etc altijd veels te druk voor mijn doen haha.
Toch blijf ik wel geinteresseerd
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus
- @Rupsen God ❤
- @OlderPsyEr
- @zorxe

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!

wil gaan maar nog geen kaartje:
- @Mezelf
- @Ikbeneenfiets
- @Albertospaghetti
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zet hem op misschien als de omstandigheden het toelaten wil ik er zeker bij zijn!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Man ik kan nu al niet wachten. Ik denk bijna dagelijks aan hoeveel ik verlang om er terug te zijn.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cerberus zei:
Man ik kan nu al niet wachten. Ik denk bijna dagelijks aan hoeveel ik verlang om er terug te zijn.
Klik om te vergroten...
Same here! Wat een bijzonder feestje was me dat zeg... Wist echt niet wat me overkwam :hearteyes:
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cerberus zei:
Man ik kan nu al niet wachten. Ik denk bijna dagelijks aan hoeveel ik verlang om er terug te zijn.
Klik om te vergroten...

Hier net zo, bijna dagelijks beelden van vorig jaar in mijn hoofd. Hoop dat het ook weer zo lekker zonnig wordt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoeveel dagen gaan jullie?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beetj ruk dat het in dezelfde maand valt als awakenings en vlak voor sensation :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."