#1
Ik ben niet zo heel erg actief meer op het forum omdat ik nu een opleiding volg die zowat al m'n tijd opslokt, maar ik ben er ook bij volgend jaar!
Heb al een kaartje. Ben ook graag weer van de partij bij de meeting, vond het dit jaar echt super gezellig ![:kissingsmiling:]()