Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsy Fi 2020

Psy Fi 2020

113 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@PsyTekZ
Zijn meerdaagse festivals, ik zie t probleem niet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mandala festival vond ik wel heel erg leuk! Ook een hoog hippiegehalte. Hoe het zat met het drugsbeleid weet ik alleen niet want we waren met mn dochter en zat uiterlijk 23.00 uur bij de tent. De tijd dat de meesten beginnen met drugs nemen.
Dit jaar ga ik iig weer!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
@PsyTekZ
Zijn meerdaagse festivals, ik zie t probleem niet.
Klik om te vergroten...

Ik wel. Gewoon te ver. Zeker als ik al meerdere dagen zou willen blijven. Openbaar vervoer tot daar en terug kost wrs meer dan het ticket zelf.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tien redenen waarom psytrance poep geworden is...


:redheart: :wink::sunglasses:

Nog negen maanden wachten... :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha, oh shit. Ik zei laatst tegen vriendin; ik ga volgend jaar eindelijk naar Psy-fi. Oh wat tof, werd er geantwoord. Ik; ja, alleen een beetje jammer van de muziek en al die mensen. Vriendin; ehhh, wat ga je daar doen dan? :flushed:

Ik hoop echt dat ik het ga trekken die muziek de hele dag, zou het heel raar zijn als ik met koptelefoon en eigen muziek daar rond ga lopen? :upsidedown:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@verwondering
Nog negen maanden wachten...
Klik om te vergroten...
Heb je iemand zwanger gemaakt? :tonguewink:


Dat nieuwe 3 daagse festival is al over 7 maanden :nevergonnagiveyouup:
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purplext zei:
Ik hoop echt dat ik het ga trekken die muziek de hele dag, zou het heel raar zijn als ik met koptelefoon en eigen muziek daar rond ga lopen? :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Psy-Fi is zó veel meer dan muziek! Er zijn echt genoeg andere dingen te doen als je even geen zin hebt in muziek. Met koptelefoon en eigen muziek rond gaan lopen? Op Psy-Fi kan alles.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekZ zei:
Ik wel. Gewoon te ver. Zeker als ik al meerdere dagen zou willen blijven. Openbaar vervoer tot daar en terug kost wrs meer dan het ticket zelf.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit Limburg, NL en woon vlakbij de grens. Vorig jaar hadden we een goedkoop treinkaartje en de reis duurde in totaal ongeveer 5 uurtjes maar het was erg de moeite waard! :hearteyes:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Purplext dat hadden wij vorig jaar ook!! Wij houden helemaal niet van Psy-trance en shit. We hebben zowat het hele festival bij de chill out gestaan, daar was andere muziek. Ik kende er niks van en heb echt goede artiesten gehoord!
En anders zat ik wel in het magic forest :hearteyes:
Of lekker zwemmen, of in de galerij naar kunst te kijken. Of alleen al mensen kijken is daar een hele belevenis! Wat een aparte typetjes daar rondlopen.:sweatsmile:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psilocyloner zei:
Psy-Fi is zó veel meer dan muziek! Er zijn echt genoeg andere dingen te doen als je even geen zin hebt in muziek. Met koptelefoon en eigen muziek rond gaan lopen? Op Psy-Fi kan alles.
Klik om te vergroten...

ALLES kan. Er liep ook iemand naakt met zn zwembroek op zn hoofd :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
verwondering zei:
Tien redenen waarom psytrance poep geworden is...


:redheart: :wink::sunglasses:

Nog negen maanden wachten... :)
Klik om te vergroten...
Ik vond die hakkende apen zo gaaf...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
@Purplext dat hadden wij vorig jaar ook!! Wij houden helemaal niet van Psy-trance en shit. We hebben zowat het hele festival bij de chill out gestaan, daar was andere muziek. Ik kende er niks van en heb echt goede artiesten gehoord!
En anders zat ik wel in het magic forest :hearteyes:
Of lekker zwemmen, of in de galerij naar kunst te kijken. Of alleen al mensen kijken is daar een hele belevenis! Wat een aparte typetjes daar rondlopen.:sweatsmile:
Klik om te vergroten...

Oh gelukkig, ik had dat ook een beetje in gedachten.
Ik ben vroeger wel veel naar psy-feestjes gegaan, maar na het zoveelste weekend doortrekken en ik weer dezelfde loop en break hoorde, was ik er in 1 x klaar mee. Ben toen naar een tekno-feestje gereden :laughing:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb met enkelen een kaart gekocht op de minuut dat ze beschikbaar werden. Was al te laat voor fase 1 want er waren er maar 800 ofzo, dus het is fase 2 geworden, maar ben erbij. Sowieso in het weekend, overweeg ook enkele dagen verlof bij te nemen.

Ik kom ook wel naar jullie meeting, lijkt me leuk.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk, ook een hoop nieuwe namen erbij!

Even een update van het lijstje.

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
verwondering zei:
Leuk, ook een hoop nieuwe namen erbij!

Even een update van het lijstje.

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!
Klik om te vergroten...
Heb nog geen kaartje maar ik ga wel volgend jaar. Ik ga echter niet het gehele festival. Waarschijnlijk alleen de eerste dag tot de volgende dag en zaterdag of zondag. Tussendoor naar huis want heb al andere afspraken staan die niet verzet kunnen worden. Maar ach het is voor mij net iets langer dan een uur rijden dus haast een thuiswedstrijd :grimacing:
G
GezelligheidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn jullie daar nu al mee bezig?
Godsamme ik weet nog geeneens wat ik met oud en nieuw ga doen. :thinking:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Is een Psy feestje, niks voor jou, jij bent van de Techno.

Dan hebben we inclusief @Mezelf nu:

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!

wil gaan maar nog geen kaartje:
- @Mezelf
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil ook gaan! Over een week of zo komt een vriend van me en dan halen we misschien samen een kaartje. Anders koop ik er zelf een binnenkort.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!

wil gaan maar nog geen kaartje:
- @Mezelf
- @Ikbeneenfiets
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kunnen ze niet es een psy festival meer naar de kant van zuidbrabant doen naar de grens van Belgie toe :thinking:. Beide locaties zijn ofwel een goeie 5 uur met de auto of bijna een hele dag met het openbaar vervoer. Vet ver dus voor een vet feesie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."