#1
@PsyTekZ
Zijn meerdaagse festivals, ik zie t probleem niet.
Zijn meerdaagse festivals, ik zie t probleem niet.
@PsyTekZ
Zijn meerdaagse festivals, ik zie t probleem niet.
Heb je iemand zwanger gemaakt?Nog negen maanden wachten...

Psy-Fi is zó veel meer dan muziek! Er zijn echt genoeg andere dingen te doen als je even geen zin hebt in muziek. Met koptelefoon en eigen muziek rond gaan lopen? Op Psy-Fi kan alles.Ik hoop echt dat ik het ga trekken die muziek de hele dag, zou het heel raar zijn als ik met koptelefoon en eigen muziek daar rond ga lopen?![]()
Ik wel. Gewoon te ver. Zeker als ik al meerdere dagen zou willen blijven. Openbaar vervoer tot daar en terug kost wrs meer dan het ticket zelf.
Psy-Fi is zó veel meer dan muziek! Er zijn echt genoeg andere dingen te doen als je even geen zin hebt in muziek. Met koptelefoon en eigen muziek rond gaan lopen? Op Psy-Fi kan alles.
Ik vond die hakkende apen zo gaaf...Tien redenen waarom psytrance poep geworden is...
![]()
Nog negen maanden wachten...![]()
@Purplext dat hadden wij vorig jaar ook!! Wij houden helemaal niet van Psy-trance en shit. We hebben zowat het hele festival bij de chill out gestaan, daar was andere muziek. Ik kende er niks van en heb echt goede artiesten gehoord!
En anders zat ik wel in het magic forest
Of lekker zwemmen, of in de galerij naar kunst te kijken. Of alleen al mensen kijken is daar een hele belevenis! Wat een aparte typetjes daar rondlopen.![]()
Heb nog geen kaartje maar ik ga wel volgend jaar. Ik ga echter niet het gehele festival. Waarschijnlijk alleen de eerste dag tot de volgende dag en zaterdag of zondag. Tussendoor naar huis want heb al andere afspraken staan die niet verzet kunnen worden. Maar ach het is voor mij net iets langer dan een uur rijden dus haast een thuiswedstrijdLeuk, ook een hoop nieuwe namen erbij!
Even een update van het lijstje.
Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus
Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."