#1
De eerste keer speed was in de Westfalenhallen op een DJ set van WESTBAM ( de meester)
Toen ben ik zelf ook maar DJ geworden 😀
Toen ben ik zelf ook maar DJ geworden 😀
PepLigt eraan welke eerste keer. Vraag naar het middel en ik draai. 😎
Really? Met pep? Maar lekker nummer!
Yes! Was een bommetje en dit nummer speelde af toen hij insloeg.😎Really? Met pep? Maar lekker nummer!
En welk nummer bij psilocybine?Yes! Was een bommetje en dit nummer speelde af toen hij insloeg.😎
En welk nummer bij psilocybine?
Dat je dat allemaal nog zo goed weet?! Je mag de rest ook posten voor me als je wilt. Kan ik vanavond even luisteren 😁
Mijn geheugen is, zeg maar, net ietsje beter dan goed voor me is.😬Dat je dat allemaal nog zo goed weet?! Je mag de rest ook posten voor me als je wilt. Kan ik vanavond even luisteren 😁
LSD en ketamine graag 😇Mijn geheugen is, zeg maar, net ietsje beter dan goed voor me is.😬
De rest post ik met de "aanvragen."😎
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."