Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten. Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt."
"Demri zei: Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging? Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩. Klik om te vergroten... haha ja mag van geluk spreken maar las onlangs hier op DF van een meisje van 19 jaar en 65kg die ongeveer hetzelfde dosis had als ik ik weeg de helft zwaarder...kan altijd erger. Maar wonderbaarlijk wat voor shit ons lichaam allemaal aan kan en overleven. Demri zei: “als ik nu loslaat ben ik weg” Klik om te vergroten... Ja had ik ook..intens gevoel.. vechten voor je leven doe het inmiddels wat rustiger aan qua serotonine achtige stofjes"
"Kan ik niet ontkennen"
"Wodka tonic"
"De Dunne zei: Zoveel benzo gebruik hier op df en velen rijden toch auto. Klik om te vergroten... Tot nu toe kom ik er altijd met een smoesje mee weg, om me vervolgens te laten rijden! U bent vast trots!"
"Blijf de positieve veranderingen benoemen, doe je goed! Ik was wel benieuwd naar de leegte die je noemt zonder drugs. Hoort dit bij het afkickproces of heb je daarnaast nog iets gedaan waardoor het minder leeg voelt?"
"De volgende keer doe ik het wat rustiger aan"
"Ga je voor een opname? Ik heb me ook aangemeld maar die wachttijden zijn echt veels te lang"
"De discussie die hier nu ontstaat is in principe prima mits beleefd gevoerd natuurlijk! Ik zal ook wat meer duidelijkheid geven over de situatie hier. Wil alleen niet al teveel info geven ivm mijn privacy. Op de achtergrond werken allerlei goed opgeleide psychiaters en psychologen mee uit het reguliere circuit. Ik ben een nuchter type (lol) en ben op een goeie manier sceptisch. Ja er komen visies voorbij waarmee ik minder heb maar ik leer ook veel nieuwe dingen waar ik wel wat aan heb die je in een reguliere kliniek niet zo snel zou leren denk ik. De mensen die mij hier opvangen doen het niet voor het geld. Ik betaal er ook helemaal niks hiervoor. Bufo en Aya zijn intense middelen en inderdaad zeer verschillend. Deze middelen gebruik je niet op recreatieve manier en zijn in mijn visie terecht plant medicijnen en geen drugs. Mijn eerste Ayahuasca ceremonie staat dit weekend gepland! Bufo is iets voor later. Verder gaat het goed met me. Ik slaap beter en de cravings worden minder. Ik wandel graag met de hond van hier, lees veel boeken en werk in de tuin. Voer gesprekken en kan altijd ventileren wat me bezig houdt. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik hier kan zijn en haal het beste uit twee verschillende werelden."
"Ik zou oppassen als ik jou was, cocaine roken is niet makkelijk als het gaat om verslaving gaat. Los van het feit dat het lichamelijk zeer schadelijk is. Ik heb zelf 1 keer crack gerookt dus ik heb wat dat betreft niet zoveel ervaring. annoniemm zei: rook nog steeds alleen ik rook bijna al me geld er aan op als ik het heb. Klik om te vergroten... Niet best, tekenen van verslaving. Als je echt wil stoppen kun je overwegen om je geld bij iemand in beheer te laten. Blijf er over praten met andere mensen. Schakel (professionele) hulp in. Maak met jezelf afspraken over je gebruik. Zijn de tips die ik zo even kan bedenken."