#1
Welk liedje herrinderd jou aan je eerste x drugs??.
Mijn eerste keer Xtc nam ik in een Duitse discotheek.
Het lied wat gedraaid werd toen hij insloeg was " Encore une fois" van Sash!.(1997)
Mijn eerste keer Xtc nam ik in een Duitse discotheek.
Het lied wat gedraaid werd toen hij insloeg was " Encore une fois" van Sash!.(1997)