Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied herinnert jou aan je eerste keer drugs?

Welk lied herinnert jou aan je eerste keer drugs?

96 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welk liedje herrinderd jou aan je eerste x drugs??.
Mijn eerste keer Xtc nam ik in een Duitse discotheek.
Het lied wat gedraaid werd toen hij insloeg was " Encore une fois" van Sash!.(1997)

L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het hele album Dark side of the Moon van Pink Floyd, toen ik net begon met blowen op mijn 15e.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Het hele album Dark side of the Moon van Pink Floyd, toen ik net begon met blowen op mijn 15e.
Klik om te vergroten...

Dat is super chille muziek!!! 😊👌
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Innercity december 1999.. :hearteyes:


Wat een euforie met 2,5 Ferrari'tje achter de kiezen.. :tonguewink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harmless zei:
Innercity december 1999.. :hearteyes:


Wat een euforie met 2,5 Ferrari'tje achter de kiezen.. :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Dit is wel zo'n lekker nr!!!!. 👌
Doet me denken aan Trance energy...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Really? Met pep? Maar lekker nummer!
Klik om te vergroten...
Yes! Was een bommetje en dit nummer speelde af toen hij insloeg.😎
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Yes! Was een bommetje en dit nummer speelde af toen hij insloeg.😎
Klik om te vergroten...
En welk nummer bij psilocybine?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
En welk nummer bij psilocybine?
Klik om te vergroten...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetalGuy zei:
Klik om te vergroten...
Dat je dat allemaal nog zo goed weet?! Je mag de rest ook posten voor me als je wilt. Kan ik vanavond even luisteren 😁
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
Dat je dat allemaal nog zo goed weet?! Je mag de rest ook posten voor me als je wilt. Kan ik vanavond even luisteren 😁
Klik om te vergroten...
Mijn geheugen is, zeg maar, net ietsje beter dan goed voor me is.😬

De rest post ik met de "aanvragen."😎
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mag serie ook? Aflevering van stranger things. Moest in het midden naar buiten rennen vanwege een hitte aanval van mijn eerste halfje xtc 😂
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kiwanuka cold little hard is trouwens een nummer wat mij gelijk terugbrengt naar drugs avondjes met mijn man. Komt ie op de radio kijken we elkaar altijd even aan 🥰
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetalGuy zei:
Mijn geheugen is, zeg maar, net ietsje beter dan goed voor me is.😬

De rest post ik met de "aanvragen."😎
Klik om te vergroten...
LSD en ketamine graag 😇
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purplext zei:
LSD en ketamine graag 😇
Klik om te vergroten...
LSD:


Ketamine:

D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerste keer citral hash.
Muziek: Dark side of the moon, Pink Floyd.....
Een fantastische ervaring!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit nummer van The Prodigy sowieso.
Op YouTube speel ik hem wel altijd af op 1,25 keer de normale snelheid. 😂

Met wat meer tempo klinkt 'ie echt veel beter. Dat deed de dj op dat eerste dnb-feestje ook.

S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Dit nummer van The Prodigy sowieso.
Op YouTube speel ik hem wel altijd af op 1,25 keer de normale snelheid. 😂

Met wat meer tempo klinkt 'ie echt veel beter. Dat deed de dj op dat eerste dnb-feestje ook.

Klik om te vergroten...
Echt lekker nr blijft het 👌😄
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buffelaartje zei:
Klik om te vergroten...
Topnr.. 😍😍😍
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Topnr.. 😍😍😍
Klik om te vergroten...
zekers waar ! Dat nummer blijf voor eens en altijd in m'n hart , ookal vind ik hardstyle niet heel veel meer aan neig meer naar Hardcore/Raw/uptempo
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore??
Nee dank u... not my music...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."