Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#1
not, te rustig voor mij :flushed:

[youtube]https://www.youtube.com/v/oFQPHrk61YM[/youtube]

Als filmpje niet laad: https://www.youtube.com/v/oFQPHrk61YM
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Not, vind die muziek echt walgelijk. Knetterende hoofdpijn krijg ik ervan lol, monotoon zonder diepgang... blijft niet boeien, kan zelfs dit nummer niet uitluisteren... laat staan zo'n party.. brrrr :grin: :grin:

M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Not, het is wel leuk gedaan door die gast, maar niet echt mn ding :)

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
HOTTTHOTTHOT!!! helemaal men ding :wink:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:

https://www.youtube.com/watch?v=B-atdFBdJa0
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]
Klik om te vergroten...

Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsilocybeMich zei:
Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
Klik om te vergroten...
Hij is de god van de old school vind ik, ik ga ook vaak naar feestjes waar'ie draait :grin:
Jij ook een belg?

Grts suntripper :) :) :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Missyy23 zei:
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

Klik om te vergroten...

HOT , zolang het maar psychedelic is :openmouth:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#11
mandragora zei:
PsilocybeMich zei:
Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
Klik om te vergroten...
Hij is de god van de old school vind ik, ik ga ook vaak naar feestjes waar'ie draait :grin:
Jij ook een belg?

Grts suntripper :) :) :)
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben ook van belgie :tongueout: Ga je 27 september naar high frequencies in brussel? Anoebis, whicked hayo, lucid mantra,...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsilocybeMich zei:
Ja, ik ben ook van belgie :tongueout: Ga je 27 september naar high frequencies in brussel? Anoebis, whicked hayo, lucid mantra,...
Klik om te vergroten...
Geen flauw idee nog, eerste party met anoebis zal.. 'Belgian Connection' zijn waar ik heen ga Op 12 september.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
Klik om te vergroten...
Hot, ondanks het casio keyboard ding op laatst, het swingt, alles is heel strak gespeeld, strakke drums, goeie muzikanten, lekkere solo improvisaties.

M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of het hot of not is weet ik niet. ik vind het echt zo'n nummer om onder je GoPro actiefilmpje te plaatsen. Mountainbiken ofzo... een beetje hip, en totaal niet storend.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
(MeejheM had geen nieuw nummer gepost)

Mindless zei:
Op momenten hilarisch dat filmpje, maar allemaal veeeel te traag. Het nummer zelf van Beastie Boys is super natuurlijk.

Klik om te vergroten...
Deze doet me ook niet erg veel eerlijk gezegd, klinkt wel rustig/relaxed verder 5/10 zou ik zeggen

M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar word ik niet vrolijk van, maargoed, dat heb je met mineur.

ik vind het ritme, tempo, opbouw en gebruik van instumenten/samples niet echt speciaal, maar het is niet echt mijn genre.

ff weer wat weg uit de techno hoek

[youtube]/M1WmyfjDIJc[/youtube]
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Not, die muziekstijl is helemaal men ding niet :)

klassiekertje
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hot, interessante mix van acid house en goa trance.

Om een beetje in de psychedelische sferen te blijven:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet zo mijn soort muziek. Iedere keer denk ik dat de drop komt maar dan komt hij niet :P .

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heerlijk! :hearteyes:

Nu weer even net wat anders. :)
[youtube]7-Mz6hRUfLE[/youtube]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."