Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ grappig deuntje, maar vind 't wat missen. Het gaat niet echt ergens heen.

M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker zweverig

a
anonymous0172Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk nummer, weer wat nieuws om naar te luisteren ^^

Luister de laatste tijd toch wat meer van dit soort muziek:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed nummer niet mijn stijl maar goed gemaakt hot dus :wink:




Onder de LSD is het iig geweldig de video klopt netjes bij de tekst, en wauw wat netjes gemaakt die video , wat vind jij?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Goed nummer niet mijn stijl maar goed gemaakt hot dus :wink:




Onder de LSD is het iig geweldig de video klopt netjes bij de tekst, en wauw wat netjes gemaakt die video , wat vind jij?
Klik om te vergroten...

video is erg goed gemaakt, vind alleen de vocals een beetje standaard toon. Verder niks mis mee, maar zou het zelf niet opzetten. Behalve voor de video dan :wink:

m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eentonig en geen diepgang, ik zou er zelf niet naar luisteren.

Laatste tijd Steve Vai aan het luisteren.
Rescue me or bury me


:hearteyes: :wave:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger ook wel Steve Vai geluisterd. Niet mijn ding op 't moment, maar dit is erg goed.

O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mwah, lukewarm.

P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet er in de stemming voor zijn ..

k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pante zei:
Moet er in de stemming voor zijn ..

Klik om te vergroten...

Van die afbeelding krijg ik een naar gevoel in mijn buik. Hou overigens wel van dit soort psytrance achtige muziek.

S
StonersosaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Dat is ook best een rare afbeelding. :wink: Het nummer vind ik wel grappig, niet heel speciaal.

[youtube]zVJrFkXGgWI&list=PL0E75956FA4176442&index=28[/youtube]
Klik om te vergroten...
Niet mijn type muziek, misschien leuk tijdens het blowen ofzo. https://youtu.be/iyWGodSQVMU
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nope... vreselijk...

Ik hou wel van hip hop. Maar dan zulke:

k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Nope... vreselijk...

Ik hou wel van hip hop. Maar dan zulke:

Klik om te vergroten...

Ik hou wel van dat soort muziek. Lekker chillen op de zomeravond met een jointje in het gras :mrgreen:


Deze gast maakt veel oldskool hip hop beats. Vind ikzelf erg fijn om naar te luisteren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je linkt werkt niet kokosmakroon. Ligt misschien ook aan het nieuwe forum, maar ik kan ook niet uit je link halen welke clip je bedoeld. De link lijkt veel te lang.

Ik zie nu dat het embedden op dit forum lekker makkelijk werkt. Knopje media en dan gewoon de gehele youtube link daarin plakken. Hier nog een van mij:

O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#15

Kutbump
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Je linkt werkt niet kokosmakroon. Ligt misschien ook aan het nieuwe forum, maar ik kan ook niet uit je link halen welke clip je bedoeld. De link lijkt veel te lang.

Ik zie nu dat het embedden op dit forum lekker makkelijk werkt. Knopje media en dan gewoon de gehele youtube link daarin plakken.
Klik om te vergroten...
Lijkt met de migratie naar het nieuwe forum te maken te hebben, aangezien de code nu iets anders is. Het rare is echter dat in sommige oude posts de code wel omgezet en in andere weer niet.

@MacLeod Enig idee waar het aan kan liggen dat sommige youtube links wel goed zijn aangepast en andere niet?
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, het is me niet duidelijk waarom sommige video's niet goed zijn overgezet naar de nieuwe tags. Het lijkt er in ieder geval niet op dat dit komt omdat de tags verkeerd gebruikt zijn. Een aantal berichten op de laatste twee pagina's heb ik aangepast, waardoor de video's in deze berichten het nu wel doen.

Goed dat je in ieder geval even hebt uitgevogeld hoe je media kunt plaatsen.

Zo dus:

:wink:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuke bump @Sæglópur !

Mening: Wel relaxt, apart muziekie. Hot.

Voor het gemak: vanaf 03:10 start de break en begint het nr eigenlijk pas.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
StimsalaBanne zei:
Leuke bump @Sæglópur !

Mening: Wel relaxt, apart muziekie. Hot.

Voor het gemak: vanaf 03:10 start de break en begint het nr eigenlijk pas.
Klik om te vergroten...
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10 :wink:

Volgende heeft een hele mooie drop op 2min40 maar de drop op 4min48 slaakte een maat van mij van geluk afgelopen vrijdag tijdens een trip. Ik keek op dat moment precies zijn richting op en zag de golf van geluk door hem heen gaan. Was mooi om te zien. Als ik dit nummertje nu luister en ik kom bij eerder genoemde drop's, krijg ik kippevel en een lach op mijn gezicht :grin:.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
benzzzy zei:
Klik om te vergroten...
Vind het zeker iets hebben maar vind de stem iets te donker , de achtergrondbeat kan ik wel appreciëren.


Goede Freestyle met een awkward einde , dat in mijn ogen/oren over zijn ervaring atm gaat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."