Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ubar Tmar"
"Realities zei: Goede post 25 to life, Ik vind fentanyl niet veel recreatieve waarde hebben en opiaten in het algemeen zijn zeer verslavend en de ontwenning is een hel, soms zelfs erger dan iemand die heroine gebruikt , omdat oxycontin en ms contin enz. veel zuiverder zijn en dan zal de ontwenning ook feller zijn. Ik raad het iedereen af om heroine en/of andere opiaten te gebruiken, want voor je het weet ben je verslaafd. Je bent wel goed omgegaan nu met die 15 pilletjes, maar als je nu fentanyl gaat gebruiken dan staat de deur nog verder open voor verslaving hoor. En dan ga je er niet meer verstandig mee omgaan, de meeste mensen toch, waaronder ik. Klik om te vergroten... Zeg je daarmee dat het ronduit dom is om uit puur recreatieve doeleinden eens Oxycontin te gebruiken? Het zal inderdaad wel verleidelijk zijn om voor een tweede, derde...keer te gaan maar er van uitgaand dat het bij een eerste keer blijft. Is dit dan aan te raden als een middel om lekker waus te raken of blijft het gewoon...fout?"
"Salvia is een no-go. En, misschien ben ik hier dan toch fout in maar ik zou zelf nooit 2c-b, 2c-i of eigenlijk eerder welke 2c nemen als eerste ervaring. Zelf ben ik gestart met psilocybine en dat beviel meer dan goed. GRT"
"Baksteen45 zei: 66 kg /1.77 yeah in 10 maanden 13 kilo erbij !! hoop dat ik nooit naar die zak botten terug hoef Klik om te vergroten... Hey, goed van je! Al, ik zou het niet kunnen. Ik ben een klein beetje groter en weeg minder dat jou minimum. Ik wil niet bijkomen want ik de spiegel ben ik dik. Ik eet "normaal" Veganistisch en doe niks om af te vallen maar bijkomen zou me gek maken. Is het bij jou gerelateerd aan een stoornis of was het drugsgebruik? Als dit alles wat te persoonlijk is, no probs... Als je het er toch over wil hebben, PM'n kan natuurlijk ook altijd. Groet"
"Rakettenpret zei: Wat een slankies hier allemaal! Niet echt het toonbeeld van de gemiddelde Nederlander Ikzelf ben n vrouwelijk persoon van 1.78m en 66 kilootjes. BMI vind ik ook nietszeggend maar goed, mijne is 20,8. Klik om te vergroten... Ik zou het toch niet zo stellen,het is een handige indicator die aangeeft of je qua lichaamsgewicht in het gedrang komt. De jouwe is best wel perfect, toch? Mijn BMI is trouwens 15.2."
"Afgezien van de term vind ik het een gezond concept. Wel balen als je...(ik weiger die term te gebruiken)in een relatie terecht komt, ben je zo weer bij af."
"SchilDpadDo zei: Pandan zei: SchilDpadDo zei: een fuckbudiie moet echt voor de fuck zijn. Zonder aanknpingspunten Klik om te vergroten... Ik zou zoiets niet kunnen, ik kan me niet zo distantiëren. Klik om te vergroten... Zie het als een vervanging van masturbatie. In plaats van dat je zelf met je puddingbuks gaat spelen doet iemand anders dit voor je. Klik om te vergroten... Op zich staan seks en liefde los van elkaar. Het romantisch huwelijk is een jong principe... Liefde en verlangen verwarren gebeurt makkelijk."
"Hoi, eerste post ooit. Ik zit met een vraag en dit leek me de perfecte plek voor deze. Het is me wel duidelijk geworden dat LSD en psychische problemen niet samengaan, maar...houdt dat in, als je in een depressie, neurose, psychose... zit of ook als je er ooit last van gehad hebt? Concreet, kan je wanneer je terug nuchter van geest bent je aan LSD wagen of is dit echt tricky? GRT"
"Dat is echt enorm balen, wikken en wegen dus... Toch, Bedankt voor de info... Is dit ook van toepassing bij middelen uit een andere groep? Ketamine lijkt me bevoordeeld ook best fout maar...uppers, downers? Aangezien veel Farma's althans naar eigen ervaring bij die twee kunnen ingedeeld worden lijkt het me "ok"... (Weet niet waar deze post hoor, excuses bij fout geplaatst) GRT"
"Hot hot hot! En daarom is het nu tijd voor een not not not;"