Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Hot.

Klik om te vergroten...

Boze rapper = not

*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lautjes als in kinda hot, lekker stampen wel 🎉🔥

M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel spacy nummer. Zal het nuchter niet zo snel op zetten maar met een jointje erbij lijkt het me wel heel relaxed.

B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#4
👌🏽

M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misfit zei:
Heel spacy nummer. Zal het nuchter niet zo snel op zetten maar met een jointje erbij lijkt het me wel heel relaxed.

Klik om te vergroten...
Hot.
g
gebruiker24Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Hot.
Klik om te vergroten...

Doet me wel iets denken aan The Ozric Tentacles. Hot dus :grinning:

M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super interessant nummer op muzikaal gebied en vind de oosterse invloeden ook altijd inspirerend, maar helaas trekt dit nummer mij niet zo. Die blokfluit in het begin past er totaal niet bij vind ik.

J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hot, want xylofoon geluiden. Maar wel een beetje druk, al helemaal met de video mee gerekend. Vocals vind ik ook altijd een beetje twijfelachtig maar dat is vrij persoonlijk natuurlijk.

M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Hot, want xylofoon geluiden. Maar wel een beetje druk, al helemaal met de video mee gerekend. Vocals vind ik ook altijd een beetje twijfelachtig maar dat is vrij persoonlijk natuurlijk.

Klik om te vergroten...
Hot!
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb dat altijd een van de beste film soundtracks gevonden, hot!

i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misfit zei:
Heb dat altijd een van de beste film soundtracks gevonden, hot!

Klik om te vergroten...
Hot !


Alle muziek die ik post vind ik wel beter met een goede hs op natuurlijk..
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel relaxed, maar ook erg sloom.

M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Super spacende muziek, denk dat je hier wel lekker op gaat als je aan de psychedelica zit maar nuchter vind ik er niets aan.

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel erg repeterend, dus ik ga voor not.

b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
8️⃣6️⃣ zei:
Heel erg repeterend, dus ik ga voor not.

Klik om te vergroten...
Vind de video leuker dan het muziekje
HOT

M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker nummertje, deze ga ik zeker vaker luisteren.

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hot!

Toen ik die stem hoorde dacht ik huh!? Alice in Chains!? Wel Layne Staley, niet AiC dus... Zijn stemgeluid blijf ik bijzonder vinden... Nummer is overall ook mooi.

H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerste helft heel fijn Mindless. Daarna wordt het mij voor dit genre iets te blij. Ben zelf heel erg van de neo- en minimalistische klassieke muziek dus kan dit wel waarderen.

Daarnaast ook groot fan van Nightwish en laat nou net gisteren hun nieuwe single uitgekomen zijn. Scherp en kritisch op de maatschappij van tegenwoordig, zie bijbehorende (in mijn ogen fantastische) clip:

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Totaal niet mijn ding, maar ik kan niet anders dan hier HOT op zeggen!

Afvoeren die handel!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Harmless zei:
Daarnaast ook groot fan van Nightwish en laat nou net gisteren hun nieuwe single uitgekomen zijn. Scherp en kritisch op de maatschappij van tegenwoordig, zie bijbehorende (in mijn ogen fantastische) clip:
Klik om te vergroten...
Nice! Ik vind Nightwish ook cool, zeker nu met "onze eigen" Floor erbij. :) Leuke clip inderdaad ook, met kritiek op onze steeds meer narcistisch wordende maatschappij. Ook niet verkeerd om naar die mooie dames te kijken...

Nujabes zijn muziek is inderdaad ook wel te beschouwen als neo klassiek ja... (naast vele andere genres) Ik begrijp je mening over dat nummer betreffende het 'te blije' gedeelte, al denk ik dat hij gewoon oprecht zijn ziel liet spreken in de muziek en dat het daarom ook niet geforceerd overkomt ofzo. Die man kon (hij is jong gestorven helaas) zulke mooi muziek maken, recht uit de ziel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."