#1
Sorry maar ik vind dit echt waardeloos, niet omdat het hard en raar is maar omdat het naar mijn mening alleen maar hard en raar is. Ik hoor niet echt iets wat leuk/goed/spannend/mooi/inspirerend/watdanook moet klinken. Geschreeuw met een slechte beat naar mijn mening. 2/10 want nog slechter is mogelijk naar mijn mening. :P