#1
Er zit geen LSD in punt.
Waarom?
Omdat psilocybine 100x makkeijker en goedkoper is te produceren dan LSD.
Dit gerucht komt uit de jaren zestig. OP een gegeven moment ontstond er een beweging die natuurlijker wilde trippen. Psilocybine kwam toen net in opmars alleen waren er nog geen makkelijke kweekmethoden (PF tek is nog niet zo oud).
Dus er was in die tijd veel vraag naar natuurlijke tripmiddelen maar het aanbod was minimaal. Aan de andere kant was er ontzettend veel LSD. Wat gebeurde er dus geregeld, dealers besprenkelden normale champignons met LSD en verkochten ze als paddo's.
Iemand die nu LSD in chocola stopt ipv psilocybine, is gewoon super dom omdat het veel duurder is te produceren.
Maar ik draaf weer door zoals gewoonlijk![:)]()
Waarom?
Omdat psilocybine 100x makkeijker en goedkoper is te produceren dan LSD.
Dit gerucht komt uit de jaren zestig. OP een gegeven moment ontstond er een beweging die natuurlijker wilde trippen. Psilocybine kwam toen net in opmars alleen waren er nog geen makkelijke kweekmethoden (PF tek is nog niet zo oud).
Dus er was in die tijd veel vraag naar natuurlijke tripmiddelen maar het aanbod was minimaal. Aan de andere kant was er ontzettend veel LSD. Wat gebeurde er dus geregeld, dealers besprenkelden normale champignons met LSD en verkochten ze als paddo's.
Iemand die nu LSD in chocola stopt ipv psilocybine, is gewoon super dom omdat het veel duurder is te produceren.
Maar ik draaf weer door zoals gewoonlijk

