Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen dank, houd alleen in de gaten dat dit een zeer bijzonder middel is en geen partydrug."
"LSD is liefde, omarmt je, neemt je mee naar een mooie en fijne wereld, je leert jezelf kennen, de puzzelstukjes van het leven op z'n plek te leggen, je leert op een andere manier tegen dingen aan te kijken, juist dan voel ik me 1 met de natuur, met de dieren, krijg bewondering voor alles wat leeft, knuffelen, praten over alles en niets. paddo's zijn veel heftiger in negatieve zin, je krijgt 3 uur de volle laag van verschillende emoties waar ik iig heel weinig mee kan. dus ik vind het ABSOLUUT niet hetzelfde en snap ook niet dat mensen dat kunnen zeggen. maarja iedereen ervaart het anders natuurlijk Klik om te vergroten... Ik heb het juist andersom. Wat jij beschrijft over LSD, ervaar ik met paddo's en mijn herinneringen aan LSD zijn juist negatief. Niet allemaal, ik heb geweldige trips gehad op LSD ook. Persoonlijk denk ik dat het een kwestie van smaak/voorkeur is. De ene vind het op paddo's, die op LSD en de andere weer op Mescaline. En zou hebben we elkaar altijd interessante verhalen te vertellen"
"ALs ik jou was zou ik nog niet met LSD-25 beginnen omdat dat zoiezo veel heftiger is dan paddo's. Klik om te vergroten... Dat is niet waar. Paddestoelen zijn minstens zo heftig als LSD. Smartshop porties zijn geen full dose, daar verkijkt zowat iedereen zich op. Of gebruik nog een tijdje paddo's tot dat je je trip onder controlle hebt en zelf kan gaan beinvloeden... Klik om te vergroten... Zelfde punt, een full dose paddestoelen, kun je niet controleren. Ik vind dat dus echt niet fijn, als je net in en uit die trip gaat. Bar vervelend. Maar wat noem jij een full dose lsd trip? Klik om te vergroten... Een volledige trip betekent dat ik helemaal in beslag wordt genomen door het effect. Functioneren in de normale werkelijkheid, gaat niet en hoeft ook niet en ik heb ervoor gezorgd dat mijn omgeving veilig is en ik niet halverwege mijn trip geconfronteerd wordt met onverwachte visite. Ik vind het ook niet fijn, half in en half uit een trip maar onderzoek naar gebruikers op oa shroomery.org, wijst uit dat de meeste paddestoelgebruikers, nooit een full dose meemaken omdat ze ten eerste geen idee hebben hoeveel je moet gebruiken om het volledige spectrum van het middel te ontsluiten en ten tweede, klakkeloos aannemen wat er vaak wordt gezegd: 'dat paddestoelen een mild trip middel zijn' en dat je 'de ervaring kunt controleren'. Ja duh, als je blijft steken op een halve dosis, is dat ook zo maar die ervaring zegt NIETS over het middel in zijn volle glorie. Dat is ongeveer hetzelfde als een half biertje drinken en dan beweren dat je er niet dronken van wordt.... Volstrekte onzin, een full dose psilocybine brengt je in hetzelfde domein waar een goeie dosis DMT je brengt. Overweldigend, fantastisch, soms agnstaanjagend maar zeker niet mild en zeker niet te controleren. Ik zou willen vragen aan degenen die hier maar wat roepen zonder echt te weten wat, eens een dosis van 60-80 gram verse cubensis te gebruiken en dan zonder blikken of blozen hier blijven beweren dat LSD heftiger is. Dat gaat niet gebeuren kan ik je op een briefje geven"
"ik denk da ge die 2 zeker nooit kunt vergelijken in sterkte, het hangt volledig af van het individu, er zijn veel mense die lsd sterker vinden en moeilijker bestuurbaar dan paddo's waarop je volgens velen nie kunt slechtgaan... Klik om te vergroten... Je kunt er heel goed iets van zeggen, wanneer je van beide middelen de full experience kent. In feite zijn beide middelen op een full dose onbestuurbaar. Klopt trouwens wat je zegt over DMT, het is bijna hetzelfd."
"Weet iemand of je tijdens het trippen wel degelijk zo'n kenmerkend zoemend geluid kan horen, en wat daar dan juist de oorzaak van is? Klik om te vergroten... Bij DMT roken heb ik het altijd. Bij paddo's soms. Na een periode van veel paddo gebruik, heb ik twee jaar lang gehad dat wanneer ik op mijn rug ging liggen en mediteren, na verloop van tijd dat gezoem opkwam met een gigantisch geluid en CEVs'. Doordat het zo heftig vanuit het niets opkwam steeds, schrok ik zo dat ik er ook direct weer uit was. Na verloop van tijd is dit fenomeen verdwenen. Ik weet niet wat het precies is. In diezelfde periode dat ik dat gezoem zonder paddo's hoorde, had ik ook vaak dat ik wanneer ik mijn ogen dichtdeed op bed savonds, ik ineens het gevoel had naar een bioscoopscherm te kijken waarop ik dan mensen dingen zag doen. Het waren nooit interessante dingen, echt oninteressant, een gezin aan tafel, iemand die op straat loopt. Maar wel heel duidelijk en scherp. Ik vond het zelf wel grappig in die tijd maar kon er verder niet zoveel mee. Wat het betekent weet ik niet. Je zou bijna stellen dat dit soort middelen zaken oproepen die latent aanwezig zijn. Maar wat de strekking of waarde er van is, geen idee."
"Aan alle paddoliefhebbers, steun onze actie: http://reddepaddo.nl/"
"Bedankt !!"
"De actie loopt geweldig. Inmiddels meer dan 20.000 verstuurde emails. We zijn overigens op dit moment op zoek naar mensen die ervaring hebben met het organiseren van demonstraties. We zouden graag op korte termijn iets willen organiseren maar vanwege de grote aanloop op onze actiesite, hebben we er helaas geen tijd voor. Reacties kun je sturen naar [email protected] Bedankt allemaal! HC"
"Mooi initiatief, heb het ook ingevuld."
"Awakenings, was dat voorheen niet mystery land? Dat feest waar ze bij mij tijdens de tweede keer dat het werd georganiseerd, wel twee gram wiet hebben afgenomen. Kansloze biggen hadden gelukkig niet in de gaten dat ik in mijn andere hand, mijn zakje pillen had verstopt onder mijn toegangsbewijs. Dat was voor mij de laatste keer dat ik een feest heb bezocht, tenminste, dat soort commerciele zut waar paranoia hoogtij viert. Om te kotsen dat beleid. En denk maar niet dat het er veiliger wordt, in tegendeel, toen XTC werd verboden, kwamen er direct alternatieven op de markt die net geen XTC waren maar wel een stuk goedkoper te produceren. Bah drugscontrole bij een feestje....laten ze gevangenissen op Schiphol goddomme gaan controleren, DAAR red je levens mee..."