#1
echt waar...
het is nu niet zo bekend meer maar een poosje geleden wel.
het is nu niet zo bekend meer maar een poosje geleden wel.

maar de trip isdan tochook minder heftig?BombSki zei:Het effect hiervan is dat de trip langer duurt om op te komen (enkele minuten tot een kwartier) en deze duurt dan ook langer (tot een uur).
![]()
Een andere manier is om de Salvinorine uit de bladeren te kauwen en via de slijmvliezen in de mond te laten absorberen. Dit wordt ook wel eens de Quid-methode genoemd. Een quid is een rolletje bladeren, welke je in je wangzak plaatst en langzaam fijn kauwt. Je houdt de sappen en bladeren de hele tijd in je mond. Immers daar zit de Salvinorine-a in. Om het opname proces wat te versnellen is het een goed idee om je tanden en tandvlees goed te poetsen om daarna met een pepermunthoudende mondwater je mond te spoelen. Om met de orale/subling methode effecten te ondervinden heb je iets meer materiaal nodig. Tussen de 6 en 18 bladeren (vers dan wel gedroogd. Gedroogde bladeren dien je opnieuw vochtig te maken door ze even in lauw water te laten weken. Deze smaken minder bitter). Je maakt een rolletje/balletje van 8 bladeren, plaatst deze in je wangzak en kauwt er een per 10 seconde een keertje op. Na een kwartier spuug je de hele handeltje uit en stopt de tweede quid in je mond en herhaalt het kauwen. Na 10 minuten tot een kwartier zul je merken dat de Salvinorine actief begint te worden en is het tijd geworden op de tweede quid uit te spugen. Sluit je ogen en verdwijn langzaam in de wereld van Sally D. De effecten zullen nu 20 minuten tot 45 minuten aanhouden en de mystieke after glow zal ook iets langer aanhouden. De effecten zijn doorgaans milder en beter te bestuderen. Ook is de enorme flash die ontstaat bij het roken niet aanwezig. Het kauwen van verse bladeren kan een hele vieze aangelegenheid zijn als de smaak je tegen staat. Gedroogde, nat gemaakte bladeren zijn stukken minder bitter en daarom beter geschikt voor sommige.
hmm niet echt.. ik weet niet of je het al gedaan hebt met een gewone joint, maarals je het zo doet komt er meer rook binne en gaat er minder verspild.. het is niet dat ik het in één keer ga inaleren hoor, maar wel grotere trekken dan normaal.. de rook is echt veel dikker en straffer zo (bij weed toch) dus ik veronderstel bij salvia ookBal0n zei:Nee, het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk Salvinorin A (de actieve stof) in 1x binnen krijgt. Verspreid over een joint zal je dus wel wat voelen, maar niets vergeleken met wat salvia kan.
EDIT: ho, niet helemaal goed gelezen. Je wilt dus eerst die joint leegzuigen in de fles, en dan alle rook van de hele joint in 1x? Lijkt mij erg pittig, niet alleen vanwege de vele rook, maar de salvia rook is al redelijk pittig :P.
een pure salvia joint? daarvoor is het toch veelste weinig wat je nodig hebtJeller zei:en zonder tabak dan?
die fake waterpijpen zijn anders ook niet zo mild aan de longenspacekonijn zei:allemaal wat overdreven niet?
bovendien moet je salvia rook echt puur hebben en niet met vloei erbij.
iedereen zegt wel van waterpijp enzo , maar als je longen een beetje tegen rook kunnen is een klein puur pijpje voldoende hoor.
tis niet zo moeilijk gewoon ff weten hoe t moet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."