#1
Nou ok, jullie hebben me zover. IK BEN WEER NIEUWSGIERIG!!!
Dus binnenkort maar weer eens een keertje proberen...
Dus binnenkort maar weer eens een keertje proberen...
mathijs zei:Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!

SpacingBen zei:wat is een limbo? :P
ik heb het echt geweten maar ik durf het niet te gokken :P

ja ik had precies hetzelfde geen idee of het met ogen open of dicht was had ook geen idee meer van dat ik salvia gerookt had of wat salvia uberhaupt is.nothingtodo zei:in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare mannetjes

spacekonijn zei:om de beurt , licht uit en iedereen moet doodstil zijn en wachten tot de tripper zelf aangeeft weer terug te zijn op aarde en dan mag de volgende![]()
maar ook wel eens tegelijk gegaan , maar stel je gaat niet trippen en de ander is bezig met zn aansteker tak tak tak tak hij gaat niet aan het lucht sshhh ( geluid van inhaleren) eventueel kugh kugh hoest.
al die dingen verstoren het al, en we willen natuurlijk wel hte maximale effect![]()
Salvia respect!!!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."