Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

144 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ok, jullie hebben me zover. IK BEN WEER NIEUWSGIERIG!!!
Dus binnenkort maar weer eens een keertje proberen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
salvia is echt geweldig ik ga nog 1 keer de 5x extract nemen en dan maar eens de 10x proberen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
gister salvia gedaan weer , 5x...

ik voelde me een soort sticker die op de aarde geplakt was en daar bleef het helaas bij ik ging precies hetzelfde vertellen als de vorige keer tijdens de trip en voor mn gevoel bewoog ik ook mn handen en gezichtsuitdrukking etc excact hetzelfde als de laatste keer.

had beide keren denk ik een kwart gram ofzo wat ik dus ff wil zeggen is dat je beter gewoon een halve gram in een pijp kan doen en gewoon roken totdat je vanzelf neergaat want hijsen en afwachten is geen succes en verspilling van het geld.

beweging, geluid en licht stopt je trip... je kan je compleet nuchter voelen en als je je ogen dicht doet ineens zegmaar afgeschoten worden.

ik vind het erg jammer dat ik niet in salvia land kwam waar ik graag weer eens wil komen volgende keer meer roken.!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
mathijs zei:
Nou, zo duur is het ook weer niet, ik betaalde 8,50 euen voor een pakje van 0,5 gram. En je krijgt een goede trip van 0,1 gram (zegt het pakje). Nou was het in mijn geval wel redelijk duur. Bij mij werkte het namelijk helemaal niet. Ik heb in totaal wel iets van 0,5 gram gerookt maar ik merkte er niets van. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik de rook niet lang genoeg in mijn longen hield (en omdat een of andere idioot heel hard een aansteker tegen mijn hoofd aangooide :angry: ).
Een goede tip dus voor als je het gaat doen: hou de rook lang in je longen!
Klik om te vergroten...

Als je met waterpijp rookt.. houd je eigenlijk altjid rook lang in je longen :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja het gaat erom dat je het dus allemaal in een soort kort mogelijke tijd binnenkrijgt het werkt niet om een hijs te nemen en een minuut later weer het moet allemaal achter elkaar en idd lang inhouden
a
armloadLid
01-01-2024, 00:00
#6
paxil - http://www.bestrxpills.com
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
lijkt me vetjes:)

schadelijke gevolgen?:P :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ist het geestelijk verslavend dit spul of niet?
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#9
is egt super vaag spul :openmouth: .
heb dit al een 8 keer gedaan was egt vet.
ben hier heel gevoelig voor want heb nog nooit een extract gerookt en had ook geen ganse gram nodig om op te roken.
eerste keer was het zwakste toen had ik wel al een gram nodig was gewoon eigelijk nog goed in de realiteit alleen was ik toen eigelijk in men hoofd wat in een sprookjes wereld en voelde aan dat ik terug een kleuter was ofzo iets.3 de keer was heel vet ik ging na een maat en ging met die weg om dit te roken en in een keer voelde ik mij weer in een rare wereld maar dan veel dieper.ik begon gewoon kei hard te lachen voor nix 5 min later was ik gewoon nog beetje stoned.en vroeg ik aan een maat wat er gebeurt was want leek gewoon dat ik toen in een rare droom was.4de keer was het lachen er ook en was nog dieper as 3de keer ik zag gewoon iedereen rond mij had een derde oog :grin: .dan met nieuwjaar dit jaar was ik henig dronken kwam thuis en ging het nog is doen voor 6 de keer ofzo.ik ging na buiten ging zitten en begon het te roken.in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare manetjes en was over dingen aan het doen.het leek gewoon dat ik die fantasie persoon was en dat altijd was geweest.10 min ongeveer later hoorde ik een kei harde wind en vloog toen van mijn uit mijn lichaam weer na buiten en toen was ik terug in de realiteit alleen henig stoned en ben toen maar gaan slapen.heb maar in heel men leven maar 6 euro aan salvia uit gegeven had toen 10 G gewone bladeren.
was toen ook beetje depri in de tijd dat ik dit nog gebruikten en nu nog altijd klein beetje.maar ik heb er nooit een bad trip van gehad hoe hevig dit spul ook was.komt denk ik dat je het gewoon niet beseft dat je tript dus ook niet gek word en ook dat je nix meer van deze wereld weet en dat je gewoon ergens anders leeft en je dan denk dat je daar altijd geleeft hebt.
bij paddo's krijg ik heel rap een badtrip ook al is dit stukken zwakker.
gebruik geen salvia meer om dat ik naar CAD moet en dat ouders weten en vaak controleren dat die weten dat ik gebreukt heb.en dat ik hier gewoon heel moeilijk nog aan kom.heb wel paddo's maar durf ze nu eigelijk niet goed te gebruiken om dat je hier soms bij voelt dat je niet weet wat je overkomt :( en dat ik nog niet 100 % over depresie ben.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
limbo?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat is een limbo? :P

ik heb het echt geweten maar ik durf het niet te gokken :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#12
SpacingBen zei:
wat is een limbo? :P

ik heb het echt geweten maar ik durf het niet te gokken :P
Klik om te vergroten...

iemand uit limbo-land.... :rolleyes: :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
nothingtodo zei:
in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare mannetjes
Klik om te vergroten...
ja ik had precies hetzelfde geen idee of het met ogen open of dicht was had ook geen idee meer van dat ik salvia gerookt had of wat salvia uberhaupt is.

wat ik gelezen heb is dat salvia niet geextraheerd een paar uur duurt maar dan wel veel minder heftig?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#14
wauw egt super zeg ik ga het zeker proberen binnenkort, lijkt me een superervaring.

Mocht het de 1e keer niet top zijn dan zal ik eens doorgaan :mrgreen:

Misschien idd een goed idee er een aparte drugs van te maken op het forum?

Mijn tripreport zal er zeker staan, maar kan even duren :stoned:
j
jappie2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
combineer salvia maar eens met paddo's.
halverwege de paddo trip een pijpje roken.
ongelofelijk hoe wazig je dan word.

een vriend van me en ik deden dat samen, we dachten dat we samen 1 waren geworden.

later zag ik hem en mezelf als 2 vlekken op de bank.

dit duurde zo' n uur.

(niet voor beginners)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
om de beurt , licht uit en iedereen moet doodstil zijn en wachten tot de tripper zelf aangeeft weer terug te zijn op aarde en dan mag de volgende :wink:
maar ook wel eens tegelijk gegaan , maar stel je gaat niet trippen en de ander is bezig met zn aansteker tak tak tak tak hij gaat niet aan het lucht sshhh ( geluid van inhaleren) eventueel kugh kugh hoest.

al die dingen verstoren het al, en we willen natuurlijk wel hte maximale effect :)
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
om de beurt , licht uit en iedereen moet doodstil zijn en wachten tot de tripper zelf aangeeft weer terug te zijn op aarde en dan mag de volgende :wink:
maar ook wel eens tegelijk gegaan , maar stel je gaat niet trippen en de ander is bezig met zn aansteker tak tak tak tak hij gaat niet aan het lucht sshhh ( geluid van inhaleren) eventueel kugh kugh hoest.

al die dingen verstoren het al, en we willen natuurlijk wel hte maximale effect :)
Klik om te vergroten...

Nou, daar heb ik geen last van. Ik bereik wel mijn maxiale hoogte in.
IK kan net zo goed naast de engelen samen zingen.
Nadeel, mijn geest gaat vrijwillig ergens toe waar ik niet wil, klinkt wel gek.
Daarom is Salvia wel zeer heftig om te spacen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Euh beetje onduidelijk wat je zegt Pkoeiaard, wel komisch hoor :P

Dat salvia heftig is, is wel duidelijk in ieder geval.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was ik onduidelijk?

Het zal wel.
Nou, Spacekonijn schreef dat hij bedoelt dat tijdens trip moet wel stil zijn en in donker kamer.

Daartegen heb ik helemaal geen last van, wat bedreft van geluiden en overdag's licht of lamp aan. Daar trekt ik gewoon niks aan.
Toch bereik ik een maximale hoogte van Salvia trip.
Zeg dit maar in andere woorden: in salvia-land beland. :mrgreen:
Misschien was dit wel te maken met extract waarde. Ik hijste die spul wel op extract factor 20X.
Of ik nog x willen gaan hijsen, geen denken aan.
Voor mij is dit veel te heftig. :mrgreen: Salvia respect!!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
naja je hebt gewoon een verkleinde kans op een prettige trip omdat het afleid, en bij 20x zal je hier wel geen last van hebben want dit is sowieso een hele sterke..
tis toch wel aan te raden om het rustige omgeving te doen met 5x extract kan het best lastig zijn een trip te bereiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."