Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eens! trouwens: ik kan sowieso nog wel zo'n doek kwijt... misschien wel 2 @ Frisko: wat zijn de mogelijkheden? of bij welke aantallen onstaan er mogelijkheden?"
"Sommige van jullie zullen ze wel kennen, van die psychedelische doeken voor aan de muur... zet je er een blacklight op dan springt 'ie er al heel erg mooi uit... heb je lsd/paddos op, dan komt 'ie pas helemaal tot leven. Hier eentje die ik laatst gekocht heb: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Nou lijkt het mij erg leuk ook zelf zoiets te maken... wel wat creativiteit vereist maar toch.. lijkt me het proberen waard; te beginnen met een ontwerp op A4 Zijn er toevallig mensen die hier al ervaring mee hebben? Of die misschien goede adressen hebben waar je zulke doeken kan kopen?"
"vooral die laatste vind ik erg vet, lijkt me erg vet om op te trippen die van mij heb ik trouwens in Amsterdam gekocht bij Fullmoon (Nieuwendijk 42 - vlak bij CS); best prijzig voor 30 euro, maar ik had het er voor over @ Frisko: ik heb zeker interesse!"
"ik zit met ongeveer dezelfde gedachtes... het waren opzich wel mooie ervaringen maar ik heb niet echt dingen gezien die er niet waren... 'gewoon' wat ademende muren, figuurtjes op de muur, etc... maar geen energie stromingen... of het kunnen zien van muziek bijv. (al zag ik met gesloten ogen wel patronen voorbij komen en veranderen van kleur op de muziek, weet niet of dat er onder valt?)... voor de rest was het vooral een hele andere en aparte manier van denken (over mijzelf, de wereld, het leven, etc.); ook erg leuk en leerzaam maar ik ben echt nieuwsgierig in een wat heftigere ervaring ik heb het idee dat ik me altijd wel zou kunnen realiseren dat iets niet echt is; ik zie bijvoorbeeld dingen vervormen enzo maar ik kan me niet realiseren dat ik echt ga denken en geloven dat er ineens slangen over de grond kruipen... of dat bomen door het bos lopen... Bal0n, misschien kan je wat ervaringen delen over een trip op 2 zegels?"
"je zou het in je drinken kunnen doen, werkt het ook langer... in sommige gevallen zelfs VÉÉL langer"
"jup, halfje is mooi om mee te beginnen... meer kan altijd nog ik zou het moment dat je het neemt goed uitzoeken want zo'n trip duurt (ookal neem je maar een halfje) toch echt wel een behoorlijke tijd en je zal bijv. ook echt niet kunnen slapen als je nog midden in je trip zit zo was ik een keer thuis gaan trippen... leuke trip enzo hoor maar op een gegeven moment had ik het wel gezien (zat in mijn kamer... muziek te luisteren enzo..) en wou ik eigenlijk wel eens gaan slapen... maar dat kon ik mooi vergeten"
"Bal0n zei: Daarnaast is 3/4e van een blotter ook neit zo veel hoor, daar voelt niemand echt veel van Klik om te vergroten... ik ben zelfs begonnen met een kwart... niet veel later nog een kwartje bijgenomen maar toch, en ik tripte toch wel behoorlijk magoed, ligt er maar net aan hoe sterk ze zijn natuurlijk"
"tjah, het is wel 'open' maarja... je moet wel even een fiks bedrag betalen :P 305 euro vind ik toch wat veel... 1 dag betaal je al 125 euro voor :P http://www.lsd.info/symposium/visitors-en/preise2 zeker wel interessant ja"
"ben benieuwd.. solo-trip? thuis? of? ik heb tot nu toe steeds snachts getript... wat erg goed werkt natuurlijk, maar ben toch ook wel benieuwd hoe het is om overdag te trippen..."
"jup... bovendien kan je van paddo's ook flashback's krijgen... en die flashbacks komen meestal (?) voor als mensen blowen (zelf nooit gehad) dus ja... shihuandgi, wat is schadelijk? als je drugs gaat gebruiken weet je gewoon dat er risico's aan vast zitten... als je slim bent probeer je die risico's te beperken"