#1
Met z'n 3en gedaan een keer. Was echt wel leuk, maar op het ergste punt waren we op een kermis en we begrepen elkaar gewoon niet meer. Het was gewoon TE chaotisch voor woorden en we dachten alle 3 dat de andere 2 meer met elkaar praatten zegmaar. Het hele begrip 'kermis' was gewoon ronduit debiel. Ga je in zo'n attractie, snap je niet eens wat een rij is! En erin was het ook best gestoord :P Toen het wat minder werd en we ergens rustig zaten was het trouwens wel leuk. Ik snapte echt helemaal niks meer, dus was best eng. Met paddo's ben je wat meer met jezelf bezig, dus kan je het beter in je eentje doen naar mijn mening, maar grappig was het zeker 


.