Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip jij graag alleen? Of met een hele groep?

Trip jij graag alleen? Of met een hele groep?

76 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
R
ReflectionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met z'n 3en gedaan een keer. Was echt wel leuk, maar op het ergste punt waren we op een kermis en we begrepen elkaar gewoon niet meer. Het was gewoon TE chaotisch voor woorden en we dachten alle 3 dat de andere 2 meer met elkaar praatten zegmaar. Het hele begrip 'kermis' was gewoon ronduit debiel. Ga je in zo'n attractie, snap je niet eens wat een rij is! En erin was het ook best gestoord :P Toen het wat minder werd en we ergens rustig zaten was het trouwens wel leuk. Ik snapte echt helemaal niks meer, dus was best eng. Met paddo's ben je wat meer met jezelf bezig, dus kan je het beter in je eentje doen naar mijn mening, maar grappig was het zeker :mrgreen:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik koos : Met een hele groep.. en dan kneiter hard gaan!

Omdat dit trip veel leuker dan met je eentje of tweeën.

Tip: portie paddo's eten met allen dan op weg naar de discotheek, dan is de trip heel gaaf.
Vooral de licht-effecten van de disco. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pkoeiaard zei:
Ik koos : Met een hele groep.. en dan kneiter hard gaan!

Omdat dit trip veel leuker dan met je eentje of tweeën.

Tip: portie paddo's eten met allen dan op weg naar de discotheek, dan is de trip heel gaaf.
Vooral de licht-effecten van de disco. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Maar dat is nou het punt dat ik wil aankaarten.

Wanneer je met een hele groep kneiter hard gaat... dan ben je alleen nog maar op jezelf aangewezen.. je hebt nix meer aan elkaar. Je gaat te hard op te praten of om gezellig iets te gaan doen.

Als je met een groep wilt.. kan je dan toch beter iets minder nemen.. dan heb je tenminste nog wat aan elkaar! :)
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.

Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)

1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.

Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Champignonetje zei:
Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.

Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)

1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.

Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
Klik om te vergroten...
als ik da alleen doe met een groep nuchtere mensen rond mij.
dan zeg ik gewoon nie dat ik aan het trippen ben.
moet nie de ganse tijd da gezaag aan mijn kop hebben, en zie je iets, en wat zie je, en dit en dat bla bla bla.
die zien da tch nie buiten da je gawoon wat anders doet als normaal.
maar dan zeg je gewoon da je uw dagelijkse tikken weer hebt he.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
Klik om te vergroten...
lsd genomen jeller? welk feestje? int kraakpand?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het met een groep doen.
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
oe meer zielen oe meer vreugd :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
Jeller zei:
heb zaterdag een lichte trip gehad op ene feestje en dan was heel leuk, gene last van al dat volk
Klik om te vergroten...
lsd genomen jeller? welk feestje? int kraakpand?
Klik om te vergroten...
nee paddo's, kbedoelde dus een lichte (paddo)trip, en idd int kraakpand zoals je nu al wist
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
schranziewanzie zei:
Champignonetje zei:
Het maakt mij niet uit in princiepe.
Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar.

Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed)

1x met een groep die allemaal gebruikte.
Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip.

Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft.
Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen.
Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn.
Klik om te vergroten...
als ik da alleen doe met een groep nuchtere mensen rond mij.
dan zeg ik gewoon nie dat ik aan het trippen ben.
moet nie de ganse tijd da gezaag aan mijn kop hebben, en zie je iets, en wat zie je, en dit en dat bla bla bla.
die zien da tch nie buiten da je gawoon wat anders doet als normaal.
maar dan zeg je gewoon da je uw dagelijkse tikken weer hebt he.
Klik om te vergroten...

Whaha, dat ga ik binnenkort eens uitproberen ^_^
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ligt eraan waarom ik ga trippen

ik trip graag alleen of gezellig met zijn tweetjes

met een grotere groep heb ik nog geen ervaring mee
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik koos : Met een hele groep.. en dan kneiter hard gaan!


Omdat ik gewend ben te trippen met 3 personen, en pas 1 keer met 6 personen...

Waren allemaal mooie keren, de trip van 6 personen bestond gedeeltelijk uit mensen die ik toen pas leerde kennen.
Was een geweldige trip, heel gezellig en je leert iemand echt op een hele leuke manier (eerste indruk) kennen :P

Ik heb nog nooit alleen getript, en ook niet met zn tween.

Ik zou het allebei wel eens willen doen, met zn tween trekt me ook wel omdat je dan voor een spirituelere trip gaat denk ik en meer diepgaande gesprekken.

Alleen zou best scary kunnen zijn aangezien je alleen je gedachtes hebt...

Laatst overigens wel de eerste keer x samen met 1 vriend gedaan, was super :mrgreen:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
In een groep is kut. :openmouth:

Alleen, met z'n 2en of 3en. :smoke:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ om die reden wil ik ook nog zeker een keer alleen trippen.

Schijnt een hele aparte ervaring te zijn, lijkt me ook wel omdat je minder afleiding hebt kom je echt tot jezelf.
Misschien erg heftig, maar ik denk wel leerzaam.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beter is om te trippen met meerdere. Stel dat het fout gaat, dan ben je tenminste niet alleen.

Afgelopen maandag wel alleen getript en dat was best heftig, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ik had nog 4 2cb's en die wilde ik wel eens uitproberen. 's-morgens om 10:00 uur of zo gepakt en toen de Lord of de Ring aangezet. Eerst pakte ik er 2 en merkte weinig. Daarna nog 2 en toen begon het langzaam. Ik merkte het opkomen en toen puurpijpje gepakt met wiet om het beter te laten beginnen.

Ik heb alle drie de films gezien en was echt vet. Veel gelache om die hobbits en de trip duurde echt lang, maar niet te lang.

Bij 2cb's is het mooi dat je ng goed weet wat je doet en niet zo als bij paddo's.

Je moet wel trippen met vrienden en niet allemaal onbekende.
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefst rustig en op 't gemak met 2 of 3.. Dan geniet ik het meest van de trip en kan ik me er 't meest op concentreren :)
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik trip graag een op een met iemand die ik goed ken.
Zo ben ik eens doodbang geworden van een vriend die ik dacht jarenlang te kennen maar ik freakte out!
Als ik nu trip met bijvoorbeeld mn lief vind ik dat goed om elkaar op dat 'hogere" niveau te zien en leren kennen.
In een groep kan ook leuk zijn vooral overdag , als er een iemand fout gaat kan ik eventueel bijspringen maar dat maakt het voor mij dan dus minder leuk.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#19
Apart geval

Als ik hier zo lees ben ik precies wel een apart geval :P , dit verbaast me nu ook weer niet echt :rolleyes: .
Ik trip namenlijk liefst alleen, de sfeer is wel leuker met 2 of meer, maar als je alleen tript dan leer je meer uit je trip, kan je jezelf meer uitspitten. Ik vind echt dat je voor echt van een trip te kunnen genieten/er iets uit op te steken je wel alleen moet trippen.
Dit is natuurlijk ook weer zeer persoongebonden :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20
jij bent mijn vriend :) zit nu ook lekker alleen te trippen, hoewel, samen met madonna op NL 3, cool wijf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."