Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke omgeving trip je het liefst?

In welke omgeving trip je het liefst?

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
op de goafeestjes natuurlijk
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
in mn kamer met trippie behang
in de natuur
of op een goafeestje <3 :hearteyes:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb niet echt 1 favoriete plek om te trippen. Ik vind zowel het bos, huiskamer als zwerven door de stad wel vet :grin:. Alleen dat door de stad touren doe ik liever niet met een hele portie :openmouth:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
In het bos of park :grin:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker op m'n kamertje, maar in een park ofzo is het ook heerlijk als het een beetje lekker weer is (niet te koud).
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
buiten, op me kamer, op een kruispunt in zwolle, een tunnel, apeldoorn, als het eve kan: overal!
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Muziek is ook een belangrijk element, maar wat is een goa-feestje?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raoulduke zei:
Muziek is ook een belangrijk element, maar wat is een goa-feestje?
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goa_(muziekstijl)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_Trance

Oftewel: Muziek, visuele omgevingsfactoren die heel vet kunnen zijn (projecties op de muren en blacklight en doeken met dingen erop enzo), mensen en een hogere omgevings tollerantie voor drugs dan op haast enig ander feest, soms buiten, soms binnen, soms legaal feest, soms niet legaal.. Je vind er ook zo'n beetje de hippies van nu.

Maar ik heb me er nooit héél erg in verdiept dus ik kan ook geen fantastisch antwoord geven, maar dit schept vast wel enige duidelijkheid.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bos/ park of ZEER grote tuin van maat. Zolang je maar niemand lastig valt of niemand jouw lastigvalt en het BUITEN is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Muziek is ook een belangrijk element, maar wat is een goa-feestje?
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goa_(muziekstijl)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_Trance

Oftewel: Muziek, visuele omgevingsfactoren die heel vet kunnen zijn (projecties op de muren en blacklight en doeken met dingen erop enzo), mensen en een hogere omgevings tollerantie voor drugs dan op haast enig ander feest, soms buiten, soms binnen, soms legaal feest, soms niet legaal.. Je vind er ook zo'n beetje de hippies van nu.

Maar ik heb me er nooit héél erg in verdiept dus ik kan ook geen fantastisch antwoord geven, maar dit schept vast wel enige duidelijkheid.
Klik om te vergroten...

ik vind t wel mooi uitgelegd :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klopt ook wel inderdaad.. Neo-hippies en drugsliefhebbers vind je er heel veel. Heeeerlijk spacen op psychedelische trance.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
op een goa feestje, nog nooit ergens anders getript eigenlijk

ruigoord! :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trip het liefst op bevrijdingsfestival :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Binnen of op plekken buiten waar niemand is.
:rolleyes:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een keer op de veluwen met een tentje, dat lijkt me vet.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Mijn volgende trip wordt op ruigoord, en daar verheug ik me nu al op.
Klik om te vergroten...
zalig trippen met die kerk :openmouth: :hearteyes:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. strand, zee, duinen, bos, park
2. woonkamer (daar is zo'n chille versterker, met surround sound en een dikke subwoofer :hearteyes:)
3. mijn eigen kamer
h
hashtjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik maak atijd dak op een plaats zit waar da je dicht bij alles zit. Als kik trip willek meestal ne keer naar hier en dan naar daar, beetje diversiteit kan nooit geen kwaad en tis altijd aangenaam.
en voor de rest... niks plannen en gewoon genieten he :wink:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het tot nu toe elke keer bij mensen binnen gedaan met een kleine groep. Het is fantastisch maar ik heb het gevoel dat ik nu wel iets anders kan hebben, een bos bijvoorbeeld. Dit verandert de trip zo erg volgens mij , enige nadeel: muziek? Misschien een klein radiootje kopen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vote gewoon in mijn eigen huis, altijd zo'n goede sfeer met trips hier :P ! Alles bij de hand, ik vind het bos altijd snel saai en maakt mijn trip ook korter, aangezien ik meestal maar met zijn tweën trip is het leuk er wat technologie bij te hebben. Lekkere muziek, spacey films, verwarming en als ik toch naar buiten wil sta ik binnen twee minuten in een groot park :wink: . Tevens is het een stuk gemakkelijker om gewoon een lekkere pot paddothee met kaarsje eronder op de tafel te hebben staan, rustig door de loop der avond verorberen. Hmmm ik denk dat ik zaterdag maar weer is een potje ga zetten :stoned: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."