Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tis dat voor shit dan?"
"Haha oke, dat is nog niks voor mij zo'n trip. Ben nog niet helemaal toe aan het einde van de wereld ."
"DarkScope zei: Ik wel, zag bij een vriend van me een soort van monster-hoofd in tweedimensionaal en zo getekent-achtig. Klik om te vergroten... Wat ze oorsprong in iets anders had dus? Dit topic was eigenlijk voor hallucinaties bij paddo's, mijn fout."
"Tv uit, muziek aan."
"Dit word me 9e keer paddo's ofzo. Dus misschien kan ik het best aan. Maar het is niet echt verleidelijk als het de trip niet goed verlengt ofzo, Het is meer omdat ik het zonde vind weg te gooien want we zullen na deze trip wel weer lang wachten tot de volgende."
"Iemand wel eens bad gegaan door muziek die op stond?"
"Oke dan, naja het zal als volgt gaan: Ik en die vriend nemen allebei een heel portie en die andere 2 vrienden hebben dan allebei nog een kwart over en die eten we dan nog wat later op. Of het zin heeft zullen we achter komen."
"Volgende week een hele golden teacher voor mij. Ben benieuwd."
"Ik heb het nooit gehad maar als er muziek opstaat bepaald het een groot deel van je trip."
"Paar albums waarmee je gegarandeert een leuke avond heb: Devendra Banhart - Smokey Rolls Down Thunder Canyon. Radiohead - Kid A. Vetiver - To Find Me Gone. The good, the bad & the Queen - The Good, the bad & the Queen. Arcade Fire - Neon Bible. Cocorosie - The adventures of Ghosthorse & Stillborne. Brengt de hogere sferen er goed in."