#1
op een goa feestje, nog nooit ergens anders getript eigenlijk
ruigoord!![:grin:]()
ruigoord!

zalig trippen met die kerkazgaza zei:Mijn volgende trip wordt op ruigoord, en daar verheug ik me nu al op.
.fragany zei:ik denk op een feest met veel lasers. Denk wel dat dat een leuk effect geeft en ook dat je al die mensen anders gaat zien![]()
Raoulduke zei:Ik heb het tot nu toe elke keer bij mensen binnen gedaan met een kleine groep. Het is fantastisch maar ik heb het gevoel dat ik nu wel iets anders kan hebben, een bos bijvoorbeeld. Dit verandert de trip zo erg volgens mij , enige nadeel: muziek? Misschien een klein radiootje kopen.

Saivy zei:het strand.![]()
. Op niet te drukke plaatsen in ieder geval."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."