Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke omgeving trip je het liefst?

In welke omgeving trip je het liefst?

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
op een goa feestje, nog nooit ergens anders getript eigenlijk

ruigoord! :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trip het liefst op bevrijdingsfestival :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Binnen of op plekken buiten waar niemand is.
:rolleyes:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een keer op de veluwen met een tentje, dat lijkt me vet.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Mijn volgende trip wordt op ruigoord, en daar verheug ik me nu al op.
Klik om te vergroten...
zalig trippen met die kerk :openmouth: :hearteyes:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. strand, zee, duinen, bos, park
2. woonkamer (daar is zo'n chille versterker, met surround sound en een dikke subwoofer :hearteyes:)
3. mijn eigen kamer
h
hashtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik maak atijd dak op een plaats zit waar da je dicht bij alles zit. Als kik trip willek meestal ne keer naar hier en dan naar daar, beetje diversiteit kan nooit geen kwaad en tis altijd aangenaam.
en voor de rest... niks plannen en gewoon genieten he :wink:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het tot nu toe elke keer bij mensen binnen gedaan met een kleine groep. Het is fantastisch maar ik heb het gevoel dat ik nu wel iets anders kan hebben, een bos bijvoorbeeld. Dit verandert de trip zo erg volgens mij , enige nadeel: muziek? Misschien een klein radiootje kopen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vote gewoon in mijn eigen huis, altijd zo'n goede sfeer met trips hier :P ! Alles bij de hand, ik vind het bos altijd snel saai en maakt mijn trip ook korter, aangezien ik meestal maar met zijn tweën trip is het leuk er wat technologie bij te hebben. Lekkere muziek, spacey films, verwarming en als ik toch naar buiten wil sta ik binnen twee minuten in een groot park :wink: . Tevens is het een stuk gemakkelijker om gewoon een lekkere pot paddothee met kaarsje eronder op de tafel te hebben staan, rustig door de loop der avond verorberen. Hmmm ik denk dat ik zaterdag maar weer is een potje ga zetten :stoned: .
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat je muziek niet echt zult missen hoor. Luister maar eens naar de omgevingsgeluiden. Het is echt niet stil in het bos :)
Maar als je je meer op je gemak voelt met muziek is een klein radiootje natuurlijk geen slecht idee.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tis niet echt meer op me gemak. Tis eigenlijk meer dat ik gewoon harder trip als het op staat :grin:.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik denk op een feest met veel lasers. Denk wel dat dat een leuk effect geeft en ook dat je al die mensen anders gaat zien :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
fragany zei:
ik denk op een feest met veel lasers. Denk wel dat dat een leuk effect geeft en ook dat je al die mensen anders gaat zien :)
Klik om te vergroten...

Trippen op een goa feest is echt geweldig; hoewel ik dat alleen met lsd heb gedaan, nog niet met paddo's, Maar in het begin weet je niet eens wat bij het feest hoort en wat je erbij verzint, echt heel leuk.
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#14
hi
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raoulduke zei:
Ik heb het tot nu toe elke keer bij mensen binnen gedaan met een kleine groep. Het is fantastisch maar ik heb het gevoel dat ik nu wel iets anders kan hebben, een bos bijvoorbeeld. Dit verandert de trip zo erg volgens mij , enige nadeel: muziek? Misschien een klein radiootje kopen.
Klik om te vergroten...

Toen ik tripte in het bos had iedereen zijn mp3 mee en dan moet je gewoon nog boxes op batterijen kopen of lenen van iemand
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
het strand. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het bos of een tuin bij iemand thuis. Of gewoon een wandeling door het dorp kan ook leuk zijn :mrgreen:. Op niet te drukke plaatsen in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."