Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke omgeving trip je het liefst?

In welke omgeving trip je het liefst?

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het bos, de duinen en het strand. :hearteyes:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#2
In wat voor omgeving trip je het liefst? Ik heb het tot nu toe een paar keer bij iemand binnen gedaan maar zou het heel graag een keer in het bos willen doen.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Buiten vind ik inderdaad ook het chillst. Het liefst in de duinen ofzo, op een rustige plek waar niet echt veel mensen komen zodat je ongestoord vreemde verhalen tegen je maten kunt houden en raar in de rondte kunt kijken :P

Binnen krijg ik altijd een beetje zo'n gevoel dat ik naar buiten wil, maar niet altijd. K heb laatst heerlijk in m'n eentje binnen zitten trippen :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op plekken waar veel neonlampen en laserstralen zijn :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In mijn kamer, in andere mensen hun kamer, in het park, gewoon op straat, zonder geplande locatie zoeken.. op een heuvel boven de theems in engeland, in het bos.. allemaal leuke plekken die ik al een keertje gedaan heb en die goed bevielen.
Waar ik nog wel eens wil trippen is op een goed gedecoreerd goa-feest, gewoon omdat het dan zo.. ver gaat.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn volgende trip wordt op ruigoord, en daar verheug ik me nu al op, dingen als kamer en park en het buitenland enzo heb ik al gehad, maar nog nooit op een goa feest.. dus daar wordt het ook wel eens tijd voor.
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het liefst van al in de natuur (bos).
Maar aangezien er maar weinig bossen overblijven hier waar ik woon, zou ik al kilometers moeten doen om dan te beginnen trippen en zoiets verneukt mijn stemming :)
Dus meestal trip ik in mijn living met wat chill muziek.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#8
de ardenne zowiezo... en dan n hele nacht door het bos brakke :tongueout:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
op een zonnige dag in een weide met voor je een zwemvijver :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
op de goafeestjes natuurlijk
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
in mn kamer met trippie behang
in de natuur
of op een goafeestje <3 :hearteyes:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb niet echt 1 favoriete plek om te trippen. Ik vind zowel het bos, huiskamer als zwerven door de stad wel vet :grin:. Alleen dat door de stad touren doe ik liever niet met een hele portie :openmouth:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
In het bos of park :grin:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker op m'n kamertje, maar in een park ofzo is het ook heerlijk als het een beetje lekker weer is (niet te koud).
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
buiten, op me kamer, op een kruispunt in zwolle, een tunnel, apeldoorn, als het eve kan: overal!
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Muziek is ook een belangrijk element, maar wat is een goa-feestje?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raoulduke zei:
Muziek is ook een belangrijk element, maar wat is een goa-feestje?
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goa_(muziekstijl)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_Trance

Oftewel: Muziek, visuele omgevingsfactoren die heel vet kunnen zijn (projecties op de muren en blacklight en doeken met dingen erop enzo), mensen en een hogere omgevings tollerantie voor drugs dan op haast enig ander feest, soms buiten, soms binnen, soms legaal feest, soms niet legaal.. Je vind er ook zo'n beetje de hippies van nu.

Maar ik heb me er nooit héél erg in verdiept dus ik kan ook geen fantastisch antwoord geven, maar dit schept vast wel enige duidelijkheid.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bos/ park of ZEER grote tuin van maat. Zolang je maar niemand lastig valt of niemand jouw lastigvalt en het BUITEN is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Muziek is ook een belangrijk element, maar wat is een goa-feestje?
Klik om te vergroten...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goa_(muziekstijl)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_Trance

Oftewel: Muziek, visuele omgevingsfactoren die heel vet kunnen zijn (projecties op de muren en blacklight en doeken met dingen erop enzo), mensen en een hogere omgevings tollerantie voor drugs dan op haast enig ander feest, soms buiten, soms binnen, soms legaal feest, soms niet legaal.. Je vind er ook zo'n beetje de hippies van nu.

Maar ik heb me er nooit héél erg in verdiept dus ik kan ook geen fantastisch antwoord geven, maar dit schept vast wel enige duidelijkheid.
Klik om te vergroten...

ik vind t wel mooi uitgelegd :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klopt ook wel inderdaad.. Neo-hippies en drugsliefhebbers vind je er heel veel. Heeeerlijk spacen op psychedelische trance.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."