Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDingen zien, die er niet zijn.

Dingen zien, die er niet zijn.

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
met LSD is het mij wel gelukt hoor,
kijk maar eens naar mijn report van 2 maya's.
ik zag echt de raarste dingen die er echt niet waren.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook nooit iets gezien wat geen oorsprong heeft in iets anders. Of het nou een schaduw is, of een relief of patroon in een oppervlakte, altijd nog wel iets voor nodig geweest.
C
CactuskontLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spectaculairder dan bewegende gordijnen en een roze hemel is het bij mij nog niet gegaan..

Hoewel altijd weer dezelfde discussie volgt: dat er valse bomen op straat staan (de bladeren lijken van plastic vanuit vogelperspectief)

Mss volgen de "verbeelde" dingen bij hogere dosissen ...

'k Zou toch zo graag eens een kabouter zien :cry:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
met paddos heb ik slechts ooghoekenwerk gehad enzo..dat je Denkt dat je iets vaags ziet in je ooghoeken, maar als je er dan naar kijkt, blijkt het er niet te zijn.. maar das eigenlijk alleen als het fout gaat(en misschien zelfs wel doordat ik er ook altijd bij blow..en de ooghoek paranoia lijkt daar best veel op).
Een 2de vorm van hallucinatie onder paddos is wanneer ik ergens naar staar, en met mn gedachten afdwaal, maar toch blijf kijken. Als voorbeeld hiervan zat ik te wachten op de trein vanuit amsterdam, en ik zat op de trap voor de burger king..ik staarde naar de werknemers en dwaalde af met mn gedachten..plotseling kwam ik terug uit mijn gedachtedwaal, en realiseerde dat ik die mensen de hele tijd als duiveltjes heb gezien.. maargoed..vanaf het moment dat ik niet meer met mn gedachte wegdroomde niet meer dus...dus wederom geen echte hallucinatie..ik kan me echter wel voorstellen dat men dit als zodanig beschrijft.

De Enige Echte Total Conversion hallucinatie die ik heb gehad, was op Salvia..maar die was volledig niet beangstigend omdat ik het ervaarde als een 'inheems personage'. (heb ik tripverslagje van gepost)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm één maya, redelijk paranoïde op dat moment, een helikopter die in de tuin lande, toen ik echter scherper die kant op keek was hij meteen weer verdwenen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
Hmm één maya, redelijk paranoïde op dat moment, een helikopter die in de tuin lande, toen ik echter scherper die kant op keek was hij meteen weer verdwenen
Klik om te vergroten...

hahaha ik heb wel eens dingen zien verdwijnen die er wél echt waren.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
met mdma is het zeer gemakkelijk om dingen te zien die er niet zijn, complete droomwerelden enzo. maar paddo's of acid, neeje nog niet
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had na iets te veel xtc-pillen een hele vage hallicunatie:
Ik zat achter mn bureau op de computer en in mijn linkerooghoek zag ik een zwarte poes langzaam mijn kamer binnenlopen. Het gezicht van de poes leek op de duivel inclusief hoorntjes. De poes kwam steeds dichterbij, maar elke keer als ik daadwerkelijk die richting inkeek verdween de poes. Hij kwam steeds dichterbij en ik werd steeds angstiger. Toen het leek alsof hij in de houding stond om mij te bespringen heb ik snel de deur dichtgedaan.
ik was me op dat moment totaal in het besef dat ik aan het hallicuneren was, maar ik kan de poes niet 'wegdenken'.

heel raar...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet van een vriendin van me dat ze wel echt een soort hallucinaties heeft op paddo's. En m'n vriend heeft dat ook wel 'ns gehad. Het dichtsbij wat ik zelf ooit gekomen ben was toen ik twee porties ophad van de Hawaiiaanse en een man door de deur van de badkamer zag stappen. Maar dat was meer een soort shaduw en je kon er niet goed op focussen. Toen hij m'n voorhoofd aanraakte, begon ik echt vet te trippen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wel, zag bij een vriend van me een soort van monster-hoofd in tweedimensionaal en zo getekent-achtig.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
Ik wel, zag bij een vriend van me een soort van monster-hoofd in tweedimensionaal en zo getekent-achtig.
Klik om te vergroten...
Wat ze oorsprong in iets anders had dus? Dit topic was eigenlijk voor hallucinaties bij paddo's, mijn fout.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raoulduke zei:
DarkScope zei:
Ik wel, zag bij een vriend van me een soort van monster-hoofd in tweedimensionaal en zo getekent-achtig.
Klik om te vergroten...
Wat ze oorsprong in iets anders had dus? Dit topic was eigenlijk voor hallucinaties bij paddo's, mijn fout.
Klik om te vergroten...

Nee nee zeker niet. Ik had 1 boeddha op, chocola met hawaiaanse ( geloof ik ), gedroogde paddos. En paar joints.
M
MushRoomFarmerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raoulduke zei:
Een vriend beweerd dat hij in zijn paddo trip (thaise) wel eens iets heeft gezien wat er niet is. Volgens een hoop artikelen kan dit niet en kan je hoogstens patronen, kleuren en vervormingen etc. zien.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, wel dat een klein wit wc-hokje, 1 grote witte oppervlakte werd omdat ik me te lang op het wit concentreerde.
Hebben jullie wel eens iets gezien dat er eigenlijk niet is dus geen vervorming van een vaas maar een kabouter of een oude vrouw of zoiets :grin:?
Klik om te vergroten...

ik zelf heb dat ook nog nooit meegemaakt, wel de bekende heerlijke patronen, kleuren en vervormingen :grin: die kan ik wel met mijn fantasie beinvloeden.
maar nog nooit dat voorwerpen een eigen leven gaan lijden...
Wel met LSD een keer in disco.
daar zag ik een paar gasten met een vierkanten hoofden aan de bar staan.
toen ben ik gauw onder een tafel gedoken, want ik dacht dat ze me petje gingen jatte. :confused:
maar ja, toen was ik 15 jaar ofzo.......nu weet ik dat lui met vierkanten hoofden helemaal niet bestaan, en zo wel, dat ze mijn petje toch niet passen! :grin:

dag hoor!! :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
MushRoomFarmer zei:
nu weet ik dat lui met vierkanten hoofden helemaal niet bestaan, en zo wel, dat ze mijn petje toch niet passen! :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, geniaal!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd :grin:.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
Klik om te vergroten...

Ik heb tijdens mijn eerste LSD trip dus ontzettend veel mensen gezien die er niet waren irl.. Ik zag ze ook gewoon zoals ik een normaal persoon zou zien. Heel tastbaar dus.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het schijnt dat jev van Absinth groene elfjes gaat zien, maar das volgens mij bullshit... wel erg leuk als het echt zo is :grin: :grin: :mrgreen: dan wil ik wel graag absinth :openmouth:

kheb altijd al een geheime fetisch op groene elfjes gehad :P :P :mrgreen: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safire zei:
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd :grin:.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
Klik om te vergroten...

Ik heb tijdens mijn eerste LSD trip dus ontzettend veel mensen gezien die er niet waren irl.. Ik zag ze ook gewoon zoals ik een normaal persoon zou zien. Heel tastbaar dus.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat echt nog nooit gehad, wel dat ik overal gezichten in zag die vrij realistisch waren maar geen echte mensen.
Misschicen is het toch zo dat sommige mensen er net iets anders op reageren dan anderen.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb wel 1 keer echt regen gezien en zelfs gehoord die er helemaal niet was op lsd, ik moet zeggen ik was toen ook wel heel zwaar aant trippen.

Hallo iedereen trouwens terug, ik ben lang nimeer op het forum geweest door persoonlijke redenen, maar i'm back :mrgreen: .
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoge dossisen LSD geven echt dingen die er niet zijn mensen dingen "creatures"

en paddos .. naja ik heb alleen vervormingen :hearteyes:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#20
op paddo's heb ik ook altijd zo bewegingen of perspectieven die niet kloppen maar echt iets zien wat er niet is neen, wel had ik eens toen we aan het trippen waren op een maat zen kamer (ong 3,5gr gedroogde elk) had ik wel dat precies zen moeder zo de deur opendeed,maar dat was zo in een flits.
echt freaky terwijl ze gewoon beneden vredig lag te slapen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."