#1
met LSD is het mij wel gelukt hoor,
kijk maar eens naar mijn report van 2 maya's.
ik zag echt de raarste dingen die er echt niet waren.
kijk maar eens naar mijn report van 2 maya's.
ik zag echt de raarste dingen die er echt niet waren.
Pikachu zei:Hmm één maya, redelijk paranoïde op dat moment, een helikopter die in de tuin lande, toen ik echter scherper die kant op keek was hij meteen weer verdwenen
Wat ze oorsprong in iets anders had dus? Dit topic was eigenlijk voor hallucinaties bij paddo's, mijn fout.DarkScope zei:Ik wel, zag bij een vriend van me een soort van monster-hoofd in tweedimensionaal en zo getekent-achtig.
Raoulduke zei:Wat ze oorsprong in iets anders had dus? Dit topic was eigenlijk voor hallucinaties bij paddo's, mijn fout.DarkScope zei:Ik wel, zag bij een vriend van me een soort van monster-hoofd in tweedimensionaal en zo getekent-achtig.
Raoulduke zei:Een vriend beweerd dat hij in zijn paddo trip (thaise) wel eens iets heeft gezien wat er niet is. Volgens een hoop artikelen kan dit niet en kan je hoogstens patronen, kleuren en vervormingen etc. zien.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, wel dat een klein wit wc-hokje, 1 grote witte oppervlakte werd omdat ik me te lang op het wit concentreerde.
Hebben jullie wel eens iets gezien dat er eigenlijk niet is dus geen vervorming van een vaas maar een kabouter of een oude vrouw of zoiets?

Haha, geniaal!MushRoomFarmer zei:nu weet ik dat lui met vierkanten hoofden helemaal niet bestaan, en zo wel, dat ze mijn petje toch niet passen!![]()
azgaza zei:Raoulduke zei:Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
dan wil ik wel graag absinth
Safire zei:azgaza zei:Raoulduke zei:Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
Ik heb tijdens mijn eerste LSD trip dus ontzettend veel mensen gezien die er niet waren irl.. Ik zag ze ook gewoon zoals ik een normaal persoon zou zien. Heel tastbaar dus.
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."