Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raoulduke zei: Een vriend beweerd dat hij in zijn paddo trip (thaise) wel eens iets heeft gezien wat er niet is. Volgens een hoop artikelen kan dit niet en kan je hoogstens patronen, kleuren en vervormingen etc. zien. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, wel dat een klein wit wc-hokje, 1 grote witte oppervlakte werd omdat ik me te lang op het wit concentreerde. Hebben jullie wel eens iets gezien dat er eigenlijk niet is dus geen vervorming van een vaas maar een kabouter of een oude vrouw of zoiets ? Klik om te vergroten... ik zelf heb dat ook nog nooit meegemaakt, wel de bekende heerlijke patronen, kleuren en vervormingen die kan ik wel met mijn fantasie beinvloeden. maar nog nooit dat voorwerpen een eigen leven gaan lijden... Wel met LSD een keer in disco. daar zag ik een paar gasten met een vierkanten hoofden aan de bar staan. toen ben ik gauw onder een tafel gedoken, want ik dacht dat ze me petje gingen jatte. maar ja, toen was ik 15 jaar ofzo.......nu weet ik dat lui met vierkanten hoofden helemaal niet bestaan, en zo wel, dat ze mijn petje toch niet passen! dag hoor!!"
"quote: "mijn eigen ouders? ik krijg vaker klappen om ombenullige dingen. zoals iets niet opruimen of mijn fiets is weer gestolen en dan is het dus mijn schuld, en krijg ik een harde knal" je kind slaan dat werkt helemaal niet! dat is gewoon dom. tenminste bij mij had het geen enkele zin, ik ging alleen maar meer gebruiken! MAAAAR ik moet er ook wel bij zeggen dat ik een zwaar ontspoord pokkeventjes was toen. 1keer zo hard een klap voor me bek gehad van mijn vader dat ik een radslag maakte en gewoon aan de andere kant van de huiskamer lag. toen was ik stiekem naar ParkZicht geweest en kwam thuis met ogen zo zwart als de nacht van de XTC. dat was toch wel een aparte ervaring moet ik zeggen maar ik zou zeggen, pas goed op je zelf en altijd goed na blijven denken dat heeft mij altijd goed geholpen"
"quote ..."De Spuit de vaseline en mijn kontgat De spuit komt uit een setje van een insecticidenmiddeltje voor in je !ACHTERTUIN!" <<<letterlijk ...dat heb je wel nodig na zo bloemkoolschotel stonie toppie man, hahaha groet, kevin"