Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb dit sneeuw-ruis-ding ook al vaak voorgehad. Ook een soort van lichtflitsen als ik mn ogen sluit (als 'k in m'n bed lig fzo) Is begonnen na de eerste keren xtc.. Heb nu paar maand niet meer gebruikt en 't is lichtelijk verminderd, maar nog niet helemaal weg. Dus kan volgens mij toch niet helemaal aan drugs te wijten zijn... Nuja, de tijd zal het uitwijzen zeker"
"José González"
"Spectaculairder dan bewegende gordijnen en een roze hemel is het bij mij nog niet gegaan.. Hoewel altijd weer dezelfde discussie volgt: dat er valse bomen op straat staan (de bladeren lijken van plastic vanuit vogelperspectief) Mss volgen de "verbeelde" dingen bij hogere dosissen ... 'k Zou toch zo graag eens een kabouter zien"
"Bijnemen kan altijd, maar denk dat je voor de eerste keer met een halve portie wel al ver genoeg zult zitten :P"
"Sex op paddos is echt wel doenbaar. Is nóg intenser, nóg een grotere verbondenheid met je partner.. Echt een aanrader.. Alleen het klaarkomen wil niet altijd lukken (tenzij in de comedown) maar da's echt geen must in zo'n situatie"
"Een sigaretje smaakt altijd nog 100x beter onder invloed"
"Doodziek kun jer van worden ! De meid met de Sinutab-allergie heeft gesproken."
"En dat was het laatste wat we ooit van Leiny gehoord hebben ... :P"
"Al 3 jaartjes samen met mn ventje. Ik zou niet gelukkiger kunnen zijn ..."
"Ik ben gisteren geneukt op en door pep"