Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDingen zien, die er niet zijn.

Dingen zien, die er niet zijn.

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
MushRoomFarmer zei:
nu weet ik dat lui met vierkanten hoofden helemaal niet bestaan, en zo wel, dat ze mijn petje toch niet passen! :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, geniaal!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd :grin:.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
Klik om te vergroten...

Ik heb tijdens mijn eerste LSD trip dus ontzettend veel mensen gezien die er niet waren irl.. Ik zag ze ook gewoon zoals ik een normaal persoon zou zien. Heel tastbaar dus.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het schijnt dat jev van Absinth groene elfjes gaat zien, maar das volgens mij bullshit... wel erg leuk als het echt zo is :grin: :grin: :mrgreen: dan wil ik wel graag absinth :openmouth:

kheb altijd al een geheime fetisch op groene elfjes gehad :P :P :mrgreen: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Safire zei:
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd :grin:.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
Klik om te vergroten...

Ik heb tijdens mijn eerste LSD trip dus ontzettend veel mensen gezien die er niet waren irl.. Ik zag ze ook gewoon zoals ik een normaal persoon zou zien. Heel tastbaar dus.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat echt nog nooit gehad, wel dat ik overal gezichten in zag die vrij realistisch waren maar geen echte mensen.
Misschicen is het toch zo dat sommige mensen er net iets anders op reageren dan anderen.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel 1 keer echt regen gezien en zelfs gehoord die er helemaal niet was op lsd, ik moet zeggen ik was toen ook wel heel zwaar aant trippen.

Hallo iedereen trouwens terug, ik ben lang nimeer op het forum geweest door persoonlijke redenen, maar i'm back :mrgreen: .
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoge dossisen LSD geven echt dingen die er niet zijn mensen dingen "creatures"

en paddos .. naja ik heb alleen vervormingen :hearteyes:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#7
op paddo's heb ik ook altijd zo bewegingen of perspectieven die niet kloppen maar echt iets zien wat er niet is neen, wel had ik eens toen we aan het trippen waren op een maat zen kamer (ong 3,5gr gedroogde elk) had ik wel dat precies zen moeder zo de deur opendeed,maar dat was zo in een flits.
echt freaky terwijl ze gewoon beneden vredig lag te slapen :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Safire zei:
azgaza zei:
Raoulduke zei:
Precies, die luchtbellen kan ik me goed voorstellen, ik zie altijd glas-in-lood afdrukken op de vloer. Met altijd, bedoel ik altijd :grin:.
Maargoed, die vrouwen in de grond kan ik me ook allemaal voorstellen, maar een persoon die echt voor me staat, dat kan volgens mij gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Daarvoor moet je toch echt een delerium hebben.
Klik om te vergroten...

Ik heb tijdens mijn eerste LSD trip dus ontzettend veel mensen gezien die er niet waren irl.. Ik zag ze ook gewoon zoals ik een normaal persoon zou zien. Heel tastbaar dus.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat echt nog nooit gehad, wel dat ik overal gezichten in zag die vrij realistisch waren maar geen echte mensen.
Misschicen is het toch zo dat sommige mensen er net iets anders op reageren dan anderen.
Klik om te vergroten...

Hoe hoger de dosis hoe echter de hallucinaties.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Acid laat mij altijd gedetaileerde psychedelische tekeningen maken als ik bevoorbeeld naar de grond kijk. Zeer vaag.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik in slaap val bij een paddotrip, wil ik nog wel ens levensecht dromen, en is dan net of ik aan het hallucineren ben.

Normaal vellere kleuren, dingen lijken mooier, alsof de wind over dingen heen blaast en het een beetje laat bewegen, en het midden waarna je kijkt (centraal zicht) is een beetje blurry, alsof je door een waterdruppel kijkt. Maar alles vervormt dan wel op de zelfde manier, niet echt veranderen, wordt allemaal een beetje stoffig, noem ik t. MAar als je je ogen dicht doet, en die tweede golf komt eraan. en even in je ogen wrijven, dat zie je soms wat vreemde zaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."