#1
Adrenochroom zei:Argulas zei:Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!
Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.
Ook ik wens je veel sterkte!
PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Ik had deze hele post ook precies willen schrijven, scheelt mij weer dus.
Adreno
Hehe, great minds think alike?
Graag gedaan trouwes
Realist 