Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnn

nn

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Adrenochroom zei:
Argulas zei:
Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!

Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.

Ook ik wens je veel sterkte!

PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Klik om te vergroten...

Ik had deze hele post ook precies willen schrijven, scheelt mij weer dus. :wink:

Adreno
Klik om te vergroten...

Hehe, great minds think alike? :grin:
Graag gedaan trouwes :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duidelijk een slechte ervaring!

die broer van jou is niet goed wijs om jouw paddo's te voeren!!


veel sterkte met het verwerken van deze nare ervaring :wink:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
paddo's is zeker geen kutspul maar je moet er voorzichtig mee omgaan. ligt allemaal aan jezelf.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt een psychose .
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Riel zei:
paddo's is zeker geen kutspul maar je moet er voorzichtig mee omgaan. ligt allemaal aan jezelf.
Klik om te vergroten...

De slechte ervaring kwam uit hemzelf, maar het komt niet helemaal door hem, hij had zich hoogstens beter in moeten lezen, maar je broer is vaak wel iemand waarvan je op aan kan... In dit geval niet dus...

Adreno
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Psychische klachten na PADDOO TRIP!!!!

nino83 zei:
5 maanden geleden begon ik met mijn eerste keer. Ik zat daarvoor slecht in mijn vel, maar mijn broer vertelde me dat het juist goed zou zijn dat ik aan de paddoo's ging.. ik hem geloven.
Klik om te vergroten...


Bedank je broer nog maar 1000 x de paddos hebben niets met jouw problemen te maken.
Kutspul ..... niet helemaal terecht, paddos zijn geen speelgoed jouw broer had nooit zijn advies moeten geven.

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Argulas zei:
PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Klik om te vergroten...
Ik rook een hoax en geloof om eerlijk te zijn nog steeds geen barst van dit verhaal. Buiten dat vind ik het een beetje makkelijk om de paddenstoelen de schuld te geven van iets dat overduidelijk aan hem zelf lag. "Ja maar zijn broer.." Zever! Die bovenkamer van kleuter in kwestie is toch niet leeg? Vandaar dus mijn simpele reactie; cry baby.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
:beer: Realist :wink:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Slikte je medicatie op het moment dat je paddo's nam? Psychische problemen + medicatie daartegen + paddo's zou echt een héél slechte combinatie zijn, en zou ook kunnen verklaren waarom je "out" ging.
Anyway, professionele hulp zoeken lijkt me het beste.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional daar ben ik het niet mee eens.

Je kan wel vermoeden dat een een 'hoax' is, maar waar baseer je dat op? Voor hetzelfde geld is het geen 'hoax' en kwets je iemand heel erg met jouw reactie

Loop dat risico gewoon niet. Zeg dan gewoon dat je hem/haar niet gelooft. En waarom. Ik vind het een erg botte en ongepaste reactie.

En natuurlijk heeft iedereen eigen verantwoordelijkheid. Maar vertrouw jij je familie? Onderschat die vertrouwensband niet!!! Die kan en is dikwijls sterker dan logisch redeneren.

Nu weer even on-topic:
Het klinkt alsof de broer ook weinig/geen ervaring had met paddo's. Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je niet voorzichtig met dit goedje omgaat. Blijkbaar is nog steeds niet duidelijk dat het spul gevaarlijk kan zijn voor mensen die niet weten wat ze doen. Door dit soort dingen hangt er nu een verbod boven ons hoofd. Het is heel vervelend allemaal, zeker voor nino, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je de kracht hebt om je problemen te overwinnen. Probeer eens goed met je broer te praten over wat gebeurd is, al is het alleen om je angst voor hem te overwinnen.






[/i]
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
phy zei:
Exceptional daar ben ik het niet mee eens.

Je kan wel vermoeden dat een een 'hoax' is, maar waar baseer je dat op? Voor hetzelfde geld is het geen 'hoax' en kwets je iemand heel erg met jouw reactie

Loop dat risico gewoon niet. Zeg dan gewoon dat je hem/haar niet gelooft. En waarom. Ik vind het een erg botte en ongepaste reactie.

En natuurlijk heeft iedereen eigen verantwoordelijkheid. Maar vertrouw jij je familie? Onderschat die vertrouwensband niet!!! Die kan en is dikwijls sterker dan logisch redeneren.
Klik om te vergroten...

Volledig akkoord.

Trouwens, je zegt:
ExeptionalInsight zei:
Die bovenkamer van kleuter in kwestie is toch niet leeg?
Klik om te vergroten...
Je wordt niet geboren met een voorkennis van paddo's hé. Ik begrijp je enthousiasme voor de paddo, ik zelf vind het het heiligste en wonderlijkste middel dat ik tot nu toe ken en ervaren heb, maar ik laat me door dit niet verblinden van wat er wél mis kan gaan, ookal is dit niet direct door de paddestoelen zelf.

Nino heeft (slechte en te weinig) voorlichting gekregen van zijn broer, maar zoals phy al zei, dat is een persoon die je normaal sterk kan vertrouwen. Je kan het vergelijken met een verkoper in een smartshop die je foute info geeft over paddo's, maar je vertrouwd deze natuurlijk, sinds hij een smartshop heeft en ze verkoopt. Dit zou niet mogen, maar deze dingen gebeuren toch. :(

Dus, correcte voorlichting verspreiden is de boodschap, zodat er meer mensen op de hoogte zijn, en minder voorgevallen zoals dit gebeurt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Argulas zei:
Je wordt niet geboren met een voorkennis van paddo's hé. Ik begrijp je enthousiasme voor de paddo, ik zelf vind het het heiligste en wonderlijkste middel dat ik tot nu toe ken en ervaren heb, maar ik laat me door dit niet verblinden van wat er wél mis kan gaan, ookal is dit niet direct door de paddestoelen zelf.

Nino heeft (slechte en te weinig) voorlichting gekregen van zijn broer, maar zoals phy al zei, dat is een persoon die je normaal sterk kan vertrouwen. Je kan het vergelijken met een verkoper in een smartshop die je foute info geeft over paddo's, maar je vertrouwd deze natuurlijk, sinds hij een smartshop heeft en ze verkoopt. Dit zou niet mogen, maar deze dingen gebeuren toch. :(
Klik om te vergroten...
Mijn reactie had niet veel te maken met 'mijn enthousiasme voor de paddo', des te meer met iets dat ze met de mooie woorden 'algemene ontwikkeling' aangeven. Dat ons (mij althans) onder anderen leert dat je niet zomaar alles moet slikken dat je voorgekauwd krijgt.
Mn reactie was misschien iets te kort door de bocht, maar als je zo'n dom advies voor waarheid aanziet zul je met de consequenties moeten leven, hoe hard dat in dit geval misschien zou mogen klinken. Ik ben wel benieuwd wat er op dit moment in het hoofd van de topicstarter omgaat, mits het verhaal waar is natuurlijk, want ik heb nog steeds mn twijfels.

phy zei:
En natuurlijk heeft iedereen eigen verantwoordelijkheid. Maar vertrouw jij je familie? Onderschat die vertrouwensband niet!!! Die kan en is dikwijls sterker dan logisch redeneren.
Klik om te vergroten...
Dit lijkt me geen vertrouwenskwestie maar eerder inderdaad een kwestie van logisch redeneren, als ik zoiets te horen zou krijgen zonder dat ik ergens verstand van heb, ga ik eerst de feiten bestuderen alvorens ik een mening overneem, maar hey wie ben ik, right?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het verbaast me inderdaad hoe weinig mensen iets zelf uitzoeken en alles als zoete koek slikken.

Zeker nu het zo uitgebreid in het nieuws is geweest...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
^Dank u. Wie zijn billen brandt..
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had geen "bad" trip maar ik noemde het een "horror" trip. Ik zag best wel enge dingen, maar was er niet bang voor, meer een vorm van entertainment, zoals in het spookhuis (tja hoe leg ik dit uit). :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#16
phy zei:
Het verbaast me inderdaad hoe weinig mensen iets zelf uitzoeken en alles als zoete koek slikken.

Zeker nu het zo uitgebreid in het nieuws is geweest...
Klik om te vergroten...

Idd, met dat ben ik ook wel akkoord. Mensen zouden inderdaad op zen minst nu toch al es 2 keer nadenken voor ze paddo's eten.

@ExeptionalInsight: :beer: :wink:
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
BUllshit

mkkk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een taalgebruik zeg :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Egt wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."