Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha geweldig! Jongens start dan zelf iets dan steeds dingen af te zeiken.. wat moet je hier dan.. HOGE bomen vangen veel wind zeggen ze dan.. dat ondervind ik ook in dagelijks leven wantben model en redacteur haha! Maar good luck guys.. Ik hou de positieve reacties in mind.."
"nn"
"dat zeg ik hoge bomen vangen veel wind.. hoe mee reacties.. des te beter.. kom tot de kern is beter.. idd je kent me nie"
"Mensen, heb hier al een topic eerder geplaatst onder de naam: Psychische klachten na Paddoo gebruik. Deze is meer gericht op mensen die na drugs hun spychische klachten hebben zien versterken en die meer in de shit zijn gekomen. Zijn er bepaalde angsten naar voren gekomen ,waar je eerst geen wet van hebt of zijn er angsten versterkt? Denk hierbij aan sociale angst, rare ideeen in je hoofd, meer stress, deprresiever, geen uitweg vinden of een gevoel van onwerkelijkheid. Ik kamp nu zelf met een aantal problemen. In mijn vorige topic kan je lezen dat ik na paddoo's de weg een beetje ben kwijt geraakt. Hiervoor kampte ik al met relatie problemen, veel stress, was ik al sociaal wat angstig. Ik kom uit een gescheiden gezin, ben homo en hebzeerrr slechte relaties gehad. Aan de andere kant ben ik iemand die streeft naar perfectie. Misschien omdat ik homo ben. dit heb meegekregen van mijn omgeving of van mensen om me heen, of misschien zat dit altijd wel in me. Ik heb een enorm goeie cv en doe fucking leuke dingen. Maar een ding, ik ben mezelf kwijt geraakt. Ik zit nu meer ibj mijn gevoel. VAAAAAAAAAAAGheid komt er al een lange tijd naar boven, Het is gewoon simpel gezegd, geen raad met het leven. Ik hoor graag jullie ideeen en dingen die jullie op dit moment meemaken in combinatie met drugs gebruik of drugs die je hebt gebruikt. Weet wel. Gebruik geen drugs als je slecht in je vel zit, daar ben ik over uit.... Laterss peepz!"
"Kom dan ook nie hier als je klaagt, zoekt iets anders"
"wat een DOMMME LUi hiero hahahah! KOM DAN NIE HIER ALS JE WI LZEUREN OF HET NIE SNAPT.. dit is ook niet voor diegenen die geen klachtu hebbu! en die polls.. tog geven mensen hun mening, dus er zijn wel degelijk mensen di ehet snappu.. raar dat je hier tog komt eingelijk he.. zeg ik tegen diegene die zoveel te zeiken of me hebben, want waarom klik je het aan.. find a life.. ik heb een doell! op rottu"
"Wel grappig dat iedereen alles van mij leest, misschien tog zelf wat problemen allemaal? Daarom is ie ook opgezet hoor die topic.. expetional INTEELT, het feit dat je zo reageer laat al veel va nje zien. Al vanaf het begin werk je tegendraads wat naar mijn idee erg lijkt op je eigen problemen opkroppen en mensen afzeiken.. misschien jaloers dat Ik en andere mensen hun problemen wel kwijt kunnen? Wens je veel sterkte !!"
"BUllshit mkkk"
"Medicijnen! jaa"
"eyy pss"