#1
nn
nino83 zei:ik raad het dan ook iederen af die gevoelig is of slecht in zijn vel zit. Niet doen!!
Argulas zei:Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!
Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.
Ook ik wens je veel sterkte!
PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Adrenochroom zei:Argulas zei:Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!
Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.
Ook ik wens je veel sterkte!
PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Ik had deze hele post ook precies willen schrijven, scheelt mij weer dus.
Adreno
Riel zei:paddo's is zeker geen kutspul maar je moet er voorzichtig mee omgaan. ligt allemaal aan jezelf.
nino83 zei:5 maanden geleden begon ik met mijn eerste keer. Ik zat daarvoor slecht in mijn vel, maar mijn broer vertelde me dat het juist goed zou zijn dat ik aan de paddoo's ging.. ik hem geloven.
Ik rook een hoax en geloof om eerlijk te zijn nog steeds geen barst van dit verhaal. Buiten dat vind ik het een beetje makkelijk om de paddenstoelen de schuld te geven van iets dat overduidelijk aan hem zelf lag. "Ja maar zijn broer.." Zever! Die bovenkamer van kleuter in kwestie is toch niet leeg? Vandaar dus mijn simpele reactie; cry baby.Argulas zei:PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Realist "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."