Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnn

nn

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nino83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nn
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je broer is echt een ongelooflijke randdebiel, om je paddos aan te raden terwijl je niet goed in je vel zit. Drugs hoor je sowieso niet te gebruiken omdat je je niet goed voelt, maar juist als je je lekker voelt en zin hebt in iets speciaals, imho.

Sterkte man.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt klote allemaal, maar ik denk niet dat je paddo's de schuld kan geven. Als je niet lekker in je vel zit geen psychedelica gebruiken. Lompe actie van je broer om je dan toch paddo's te geven, dat is vragen om problemen.
Sterkte ermee iig, misschien dat je aanleg voor psychoses hebt. Als het lang aanhoudt, ga ff langs je huisarts.

Wat voor soort paddo's waren het eigelijk en hoeveel?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!

Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.

Ook ik wens je veel sterkte!

PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is een kutstreek van je broer, een bad trip kan behoorlijk traumatiserend zijn, zelfs bij niet-psychotische mensen. Als het al niet goed gaat kan een trip, vooral onvoorbereid, erg slecht uitpakken, en als je broer geen rekening met jouw gevoel in die trip houdt kan dat natuurlijk heel erg worden.
Ik zou inderdaad met een arts of psychiater praten, of je medicatie kan krijgen en een officiele diagnose.
Het is namelijk moeilijk te onderscheiden of je gewoon angst door traumatisering hebt of echt een ontwikkelende psychose. Moeilijk te bepalen op een post. Maar zoek hulp, en.. als het kan, praat erover met je broer, het is of ongelovelijk naïef van hem, of buitengewoon onaardig.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Psychische klachten na PADDOO TRIP!!!!

nino83 zei:
ik raad het dan ook iederen af die gevoelig is of slecht in zijn vel zit. Niet doen!!
Klik om te vergroten...

Duh?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel sterkte toegewenst.
Uit je stelling blijkt dat je inderdaad een super slechte ervaring hebt gehad, want je laat niet erg veel ruimte voor nuance. Want er is vermoedelijk niemand te vinden op het df die paddo's 100% de bom vindt. Bijna iedere gebruiker heeft wel is gedacht 'ik neem het nooit weer.' Maar veel van deze psychonauten vinden het middel toch danig interessant, dat ze het later toch weer proberen, en dan kan het met alle opgedane ervaring opeens wel uitpakken tot een geslaagde trip.

Je broer is zeer onverantwoordelijk geweest, maar je had zelf natuurlijk ook eerst wat navraag kunnen(moeten) doen op het internet.

Drugs kunnen zeker latent aanwezige psychoses en/of depressies triggeren!

(Paddo's kunnen wel ingezet worden om psychische problemen aan te pakken. Maar daarvoor heb je eerst wat ervaring nodig met het middel. En bovendien lijkt het mij het beste om voor een dergelijke 'therapeutische sessie' een lage dosis te nemen, op het punt waar je wel lichte visuals begint waar te nemen, maar nog steeds enigszins helder kunt denken.)

Jammer dat je eerste paddo-ervaring zo slecht is verlopen.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat van in een andere werkelijkheid leven herken ik ook, kwam bij mij pas een paar maanden later op. Erg irritant..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Argulas zei:
Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!

Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.

Ook ik wens je veel sterkte!

PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Klik om te vergroten...

Ik had deze hele post ook precies willen schrijven, scheelt mij weer dus. :wink:

Adreno
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sterkte!
Je hebt duidelijk een negatieve ervaring gehad, maar die vloeide niet intrinsiek voort uit de paddo's. Die verruimen je bewustzijn en laten wat verborgen is naar de oppervlakte drijven. Psychedelica zijn gewoon waarde-neutraal; het is jouw set en setting die bepalend is voor de uitkomst.

Maar je slaat je er wel door. Ongeacht of het een goede of slechte trip was, iedereen heeft wel een ruime verwerkingstijd nodig na zo'n intense trip. Dat vreet immens veel geestelijke energie en recuperatie is dus noodzakelijk.

Spijtig dat er mensen zo onvoorzichtig en lichtzinnig omspringen met zo'n goddelijk middel. Dat is waarschijnlijk de hoofdreden waarom paddo's verboden zullen worden.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb nee aangelikt omdat de antwoorden nogal zwart wit waren.
maar ik vind dat psychedelica wel sterke invloed hebben op uw werkelijkheidperspectie. ik blijf ook rap een weekje vaag na een hevige trip. gelukkig is dit ook deels positief. zo zal natuur nooit meer zo oppervlakkig gelijk vroeger zijn.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
Argulas zei:
Volgens mij heb je last van een psychose die naar de oppervlakte komt. Ik zou dus ook raad gaan vragen bij je huisarts. Het is héél dom en onverantwoord van je broer jou paddo's te geven! Zoals de comments hierboven ook zeggen, psychedelica moet je niet nemen als je je niet goed voelt. Alleen héél ervaren mensen, of in speciale therapie sessies kunnen eventueel wel gebruik maken van psychedelica. maar dus nooit op jezelf!

Op de paddo kan je dit nu ook weer niet steken, psychoses zitten in je of niet. Drugs kunnen deze vlugger naar boven laten komen, creëren dus geen psychoses waar er geen zijn.

Ook ik wens je veel sterkte!

PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Klik om te vergroten...

Ik had deze hele post ook precies willen schrijven, scheelt mij weer dus. :wink:

Adreno
Klik om te vergroten...

Hehe, great minds think alike? :grin:
Graag gedaan trouwes :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Duidelijk een slechte ervaring!

die broer van jou is niet goed wijs om jouw paddo's te voeren!!


veel sterkte met het verwerken van deze nare ervaring :wink:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#15
paddo's is zeker geen kutspul maar je moet er voorzichtig mee omgaan. ligt allemaal aan jezelf.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hebt een psychose .
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Riel zei:
paddo's is zeker geen kutspul maar je moet er voorzichtig mee omgaan. ligt allemaal aan jezelf.
Klik om te vergroten...

De slechte ervaring kwam uit hemzelf, maar het komt niet helemaal door hem, hij had zich hoogstens beter in moeten lezen, maar je broer is vaak wel iemand waarvan je op aan kan... In dit geval niet dus...

Adreno
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Psychische klachten na PADDOO TRIP!!!!

nino83 zei:
5 maanden geleden begon ik met mijn eerste keer. Ik zat daarvoor slecht in mijn vel, maar mijn broer vertelde me dat het juist goed zou zijn dat ik aan de paddoo's ging.. ik hem geloven.
Klik om te vergroten...


Bedank je broer nog maar 1000 x de paddos hebben niets met jouw problemen te maken.
Kutspul ..... niet helemaal terecht, paddos zijn geen speelgoed jouw broer had nooit zijn advies moeten geven.

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Argulas zei:
PS: @ExceptionalInsight: Jouw reactie vind ik wel niet echt gepast, het is duidelijk dat deze persoon met een probleem zit. En daar valt niet mee te lachen vind ik.
Klik om te vergroten...
Ik rook een hoax en geloof om eerlijk te zijn nog steeds geen barst van dit verhaal. Buiten dat vind ik het een beetje makkelijk om de paddenstoelen de schuld te geven van iets dat overduidelijk aan hem zelf lag. "Ja maar zijn broer.." Zever! Die bovenkamer van kleuter in kwestie is toch niet leeg? Vandaar dus mijn simpele reactie; cry baby.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
:beer: Realist :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."