Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ik ben nu 19 jaar.. met blowen ben ik rond mijn 15e tot mijn 18e flink bezig geweest.. vooral rond mijn 17e jaar zeker weten elke dag kreeg er niet genoeg van :P maar merk dat wanneer ik nu nog wel eens meeblow met andere vrienden het effect toch anders is. -Voel me eerder opgelaten en gespannen dan relaxed en ontspannen. -klap een beetje dicht/ vind het moeilijk naar personen te luisteren en gesprekken met ze te voeren. -Ga veel nadenken over hoe mensen mij zien en ervaren als vriend. en tot slot de laatste heb ik toe heb ik af en toe een paranoïa gevoel. vooral dat laatste jaagt me redelijk angst aan, heb wel verhalen gehoord over mensen die serieus psychische problemen hebben gekregen door het blowen. Zijn er mensen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt of enigzins zich erkennen in de tekst ?? Ben hier best nieuwsgierig naar aangezien ik dit soort dinge niet ga delen met mense waar ik wel eens een stickie mee rook En zijn er mischien tips die jullie hebben??"
"Ookee nou doet me goed om te weten dat ik niet de enigste ben met die hier last van heb Vooral omdat ik me afvroeg of andere mense hier wellis last van hadde. maar inderdaad doet het ook ter zake of de mense waarmee ik blow mijn type mensen zijn. Vroeg overigens nooit last van gehad toen rookte k met een hele groep met vaak irritante figuren dertussen maar werd daar niet echt door beinvloed Groete"
"hehe leuk topic, k drink meestal wel redelijk wat biertjes met xtc op, Hoewel ik vaak van te voren wel voorneem om een avond alleen op de pil te gaan..... En als ik eindelijk aan de beurt ben bij de bar... en die mevrouw/meneer vraagt wat ik wil drinken..... kan ik gewoon geen Nee tegen zo'n koud biertje dat staat te wachten..."
"diverse malen paddos genomen (5), de meeste waren over algemeneen chill uiteraard met pieken en dalen. 1 serieuze bad trip gehad van een complete avond.... oorzaak: setting"