#1
jullie hebben echt de novadreamer nodig.
die detecteerd je remslaap en geeft een licht en geluid signaal waardoor je je realiseerd dat je droomt.
Het heeft ook een wekker die een instelbare tijd na je remslaap afgaat zodat je je droom noteren kan.
Als je trouwens eens een weekje vrij bent kun je meerdere keren per dag een paar uur gaan slapen. Je lichaam compenseert de afwezigheid van ononderbroken slaap door bijna direct in remslaap te gaan.
(daar zitten dus lampjes, een speakertje, en sensors voor het detecteren van remslaap in)
Ik heb trouwens 1 keer getript tijdens een bewuste droom en dat vond ik maar niets... de wereld is dan al zo vluchtig en dan ook nog een geblurde bewegende vision trok mij niet zo.. het maakte het ook heel moeilijk om het bewuste van de droom vast te houden en niet over te gaan in een normale droom.
die detecteerd je remslaap en geeft een licht en geluid signaal waardoor je je realiseerd dat je droomt.
Het heeft ook een wekker die een instelbare tijd na je remslaap afgaat zodat je je droom noteren kan.
Als je trouwens eens een weekje vrij bent kun je meerdere keren per dag een paar uur gaan slapen. Je lichaam compenseert de afwezigheid van ononderbroken slaap door bijna direct in remslaap te gaan.
(daar zitten dus lampjes, een speakertje, en sensors voor het detecteren van remslaap in)
Ik heb trouwens 1 keer getript tijdens een bewuste droom en dat vond ik maar niets... de wereld is dan al zo vluchtig en dan ook nog een geblurde bewegende vision trok mij niet zo.. het maakte het ook heel moeilijk om het bewuste van de droom vast te houden en niet over te gaan in een normale droom.
