Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen in je dromen

Trippen in je dromen

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al enkele keren voorgehad dat ik +- tijdens mijn diepe REM slaap bewust mezelf wakker maak,dat op de moment dat ik wakker word nog half aan het trippen ben en moeilijk kan bewegen dit verdwijnt meestal na een paar seconden,maar die fase waarin ik nog aant dromen ben en wakker begin te worden lijkt zwaar op de effecten van dmt/ayahuasca.

Ik heb ook rare tussen-fases in de droom ontdekt waarbij er compleet niets is,een donkere lege ruimte waarin ik nog steeds bewust kan denken,maar dan nog steeds de trippy soort van denken.(5-meo-dmt?)

De meest intense droomervaringen zijn als ik op een plateau zit en opeens de droom-effecten naar een peak komen,en word ik vaak omhoog of omlaag geschoten door tunnels naar een andere droom waar ik weer een plateau bereik.

Het beginfase wanneer je van wakker zijn naar slapen overgaat doet mij zwaar denken aan een K-hole
O
OchoaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dromen is gaaf, vooral lucide dromen, ik heb het geluk dat ik dit aardig onder de knie heb.

Vooral als je s'nachts ff wakker word en weer verder wil slapen maar je wel bij bewustzijn bent om vervolgens zo de droomstaat in te gaan is bij mij apart

Het lijkt net of ik door me bed getrokken word en een val maak, want ik voel ook echt die wind langs me heen gaan, vervolgens rem ik af en zie ik dat de droomwereld langzamerhand opgebouwt word (soort matrix-effect) en dan kan ik gaan en staan of doen wat ik wil :grin:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik me nou afvroeg.. Rolling Eyes
Het kan zijn lees ik vaak dat als je DMT neemt zonder MAO-remmer de werking ervan weinig tot niets kan zijn omdat je lichaam het dan meteen afbreekt.. En wat ik ook gelezen heb is dat als je droomt, je hersenen ook DMT aan maken.. Naar mijn mening zal je dan niet gaan trippen omdat je lichaam het al snel weer afbreekt of niet? Razz
Maar wat als je nu veel MAO-remmers neemt voor het slapen? Zal je dan in je droom een trip kunnen hebben Confused Mr. Green
Klik om te vergroten...

Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Je zou een kopje met 3 gram Harmala zaad kunnen neerzetten bij je bed. Om 6 uur de wekker zetten, de MAOi nemen en dan de wekker 1,5 uur later weer af te laten gaan. Ik denk ook dat het niet werkt op de 1 of andere manier. Als je MAOi neemt en een hit DMT neemt werkt het ook niet langer dan normaal. Je kan wel hit over hit nemen, wat normaal niet meer werkt. Ik heb het ook nooit geprobeerd omdat ik dan liever een Pharmauhasca plan. Maar het is wel interessante wetenschap. Er zullen wel meer enzymen aangemaakt worden in de hersens dan de MAO kunnen afbreken. Als er maar een grote hoeveelheid DMT in je buik aanwezig is, zorgt dat voor blijvende toestroom in de hersens. De enzymen worden ook weer afgebroken als ze niks meer te doen hebben of hun functie gedaan hebben. Hoe meer MAOi je neemt, des te meer enzymen worden uitgeschakeld. Meer als 3 gram zou ik niet nemen, daar ga je niet lekker van voelen.
O
OchoaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een droom is in principe dus een DMT trip, maar chocola eten om dat te versterken of w/e lijkt me nogal ver gezocht..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ochoa zei:
Een droom is in principe dus een DMT trip, maar chocola eten om dat te versterken of w/e lijkt me nogal ver gezocht..
Klik om te vergroten...

Er zit heel weinig MAO in Chocola, dus je moet je ziek eten van dat bruine spul.
l
lucideLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit is btw best vet, iemand die uitlegt hoe je in je dromen kan trippen tijdens een lucide droom.
http://youtube.com/watch?v=NvzTWT85LGE&feature=related

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."