#1
Ik heb al enkele keren voorgehad dat ik +- tijdens mijn diepe REM slaap bewust mezelf wakker maak,dat op de moment dat ik wakker word nog half aan het trippen ben en moeilijk kan bewegen dit verdwijnt meestal na een paar seconden,maar die fase waarin ik nog aant dromen ben en wakker begin te worden lijkt zwaar op de effecten van dmt/ayahuasca.
Ik heb ook rare tussen-fases in de droom ontdekt waarbij er compleet niets is,een donkere lege ruimte waarin ik nog steeds bewust kan denken,maar dan nog steeds de trippy soort van denken.(5-meo-dmt?)
De meest intense droomervaringen zijn als ik op een plateau zit en opeens de droom-effecten naar een peak komen,en word ik vaak omhoog of omlaag geschoten door tunnels naar een andere droom waar ik weer een plateau bereik.
Het beginfase wanneer je van wakker zijn naar slapen overgaat doet mij zwaar denken aan een K-hole
Ik heb ook rare tussen-fases in de droom ontdekt waarbij er compleet niets is,een donkere lege ruimte waarin ik nog steeds bewust kan denken,maar dan nog steeds de trippy soort van denken.(5-meo-dmt?)
De meest intense droomervaringen zijn als ik op een plateau zit en opeens de droom-effecten naar een peak komen,en word ik vaak omhoog of omlaag geschoten door tunnels naar een andere droom waar ik weer een plateau bereik.
Het beginfase wanneer je van wakker zijn naar slapen overgaat doet mij zwaar denken aan een K-hole