Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddoverbod bevestigd, see you mushies :(

Paddoverbod bevestigd, see you mushies :(

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat begrijp ik ook, dat is dus ook het bizarre...dus de gemeente krijgt straks ook een boete of hoe zit het :rock:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mannen, die site moet toch gewoon fake zijn?
Iemand al proberen contact opnemen via de telefoon?
Ik meen het hoor, moest ik Nederlander zijn zou ik ze even laten langskomen!
Mogen ze gelijk hun papieren bovenhalen of ze wel wettelijk bezig zijn.
Je mag toch niet zomaar vergif spuiten in bossen? En is de Amnita Muscari geen beschermde paddenstoel?
Ik krijg er toch mijn twijfels bij hoor...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahah, jezus Mayan, je laat wel weer erg duidelijk zien waar je vandaan komt.

Ooit gehoord van cynisme? Die site (Ik neem aan dat je doelt op http://www.paddobestrijding.nl ) is gemaakt door de eigenaren van mushmush als dikke middelvinger naar de onhaalbaarheid van het verbod. Ik kan er wel om lachen :mrgreen:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
jama ej :grin:
Zitte kik met halve kop toe zenne, kan mijne geest ni altijd openstellen he :)
Tijd dat het weekend wordt!

Btw, "Jezus Mayan" muahahaha plaats dat aub nooit meer voor mijn naam :tongueout:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
jopio zei:
Ik geef de schuld aan die klotigedrugstoeristen. 8 van de 10 mensen waar je in het nieuws over hoort dat ze zijn doorgeslagen van paddo's zijn drugstoeristen. Ik denk dat dat probleem een eind opgelost is als er alleen drugs word verkocht bij vertoon van een nederlandse legitimatie. (Dit vermijd ook dat er -nederlaners- zijn die giftige paddestoelen gaan eten of een onjuiste dosering.)
Klik om te vergroten...

jah vind ik ook.
alleen vind ik wel dat ze nog aan de belgen mogen verkopen. die weten er tenminste nog wat over. het zijn vooral die franse,... toeristen
de reden waarom ik zeg dat ze ook aan de belgen mogen verkopen is omdat ikzelf ook belg ben maar woon nu al bijna de helft van mijn leve in nederland dus heb ook de nederlandse nationaliteit
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook Belg, en ging veel naar Terneuzen voor rookwaar. (goeie verbinding, schoon rechte baan) En schoon uitzicht van water na den eersten bocht lol

Echt... ik heb NOOIT hinder gehad van toeristen daar. Ik heb zelfs met een fransman gesproken in de Taverne van de Miami en dat vond ik best wel een aardig praatje.
ik ging dan vroeger met de trein naar Roosendaal en daar heb ik ook altijd gezellige ervaringen gehad.
Ik heb echt nooit hinder ondervonden.
Nuja, als er een domme bimbo, die toevallig frans is, van een viaduct springt. Daar kan je niet alle toeristen voor verantwoordelijk stellen he.
Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij overlast? Dat wij parkeerplaats inpikken ofzo?
De baan ietsje drukker maken?

Kan iemand mij het exacte punt van de "overlast" opnoemen?
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#7
In Amsterdam kan je ze voorlopig nog kopen. Onze geweldige burgemeester Cohen zegt dat de details voor het verbod veel te vaag zijn en vraagt om opheldering voordat hij paddo's gaat bestrijden. Als je nog geen growkit of laatste portie hebt gehaald, doe het dan nu!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Schijnt dat veel gemeentes gedoogvergunningen verstrekken aan smartshops. Het einde van de paddo is nog niet in zicht!
w
webjunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Black Ronin zei:
In Amsterdam kan je ze voorlopig nog kopen. Onze geweldige burgemeester Cohen zegt dat de details voor het verbod veel te vaag zijn en vraagt om opheldering voordat hij paddo's gaat bestrijden. Als je nog geen growkit of laatste portie hebt gehaald, doe het dan nu!
Klik om te vergroten...

Kan iemand daadwerkelijk bevestigen dat men ze in Amsterdam nog verkoopt?
Dan weet ik tenminste dat ik niet voor niets naar Amsterdam reis.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
webjunk zei:
Black Ronin zei:
In Amsterdam kan je ze voorlopig nog kopen. Onze geweldige burgemeester Cohen zegt dat de details voor het verbod veel te vaag zijn en vraagt om opheldering voordat hij paddo's gaat bestrijden. Als je nog geen growkit of laatste portie hebt gehaald, doe het dan nu!
Klik om te vergroten...

Kan iemand daadwerkelijk bevestigen dat men ze in Amsterdam nog verkoopt?
Dan weet ik tenminste dat ik niet voor niets naar Amsterdam reis.
Klik om te vergroten...


Het was gisteren nog op radio 3. Daar moest iemand een portie gaan kopen en dan een liedje zingen om iets te winnen ofzo. Het is haar gelukt!
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
honingolie zei:
Hahah, jezus Mayan, je laat wel weer erg duidelijk zien waar je vandaan komt.

Ooit gehoord van cynisme? Die site (Ik neem aan dat je doelt op http://www.paddobestrijding.nl ) is gemaakt door de eigenaren van mushmush als dikke middelvinger naar de onhaalbaarheid van het verbod. Ik kan er wel om lachen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

zucht
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
HAAT!!! aan drug toeristen zij verpesten het voor ons :angry: :smilingimp:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#13
misschien handig om in dit topic bij te houden waar je ze nou nog wel, en waar niet kan halen :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu moeten er gewoon 3 mensen in het nieuws komen die stierven van wildpluk.
Dan zou het in logica van meneer Klink wel een rede zijn om ze terug in de winkelrekken te leggen.

Maarja, ze kunnen growen betekent ook al heel wat
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#15
hislordship zei:
HAAT!!! aan drug toeristen zij verpesten het voor ons :angry: :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Ik heb er persoonlijk nog nooit last van gehad. Is hier iemand die er wel last van gehad heeft?

Ik kan het me ook niet voorstellen. Ik dacht altijd dat bijvoorbeeld Belgen even de grens over kwamen om het spul te halen en dan weer terug gingen. Ze gaan het hier toch niet meteen opgebruiken? Volgens mij is het weer volledige misleiding van de media.
w
webjunkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gaat het VLOS nog in hoger beroep tegen het paddoverbod?
En zo ja, weet iemand wanneer?
D
D-RobLid
01-01-2024, 00:00
#17
baaight zei:
misschien handig om in dit topic bij te houden waar je ze nou nog wel, en waar niet kan halen :grin:
Klik om te vergroten...

zou wel handig zijn, want ben van belgië en heb weinig goesting om een lange reis te make zonder paddo's te vinden

en aan Ceko
ik ken tot nu toe geen enkele belg die onmidelijk als ze de smartshop buiten zijn paddo's beginnen eten
lijkt me ook niet verstandig
eerste keer dat ik paddo's ben gaan hale deed ik dat niet zomaar wildweg, eerst eens nadenken hoe en wat
maarja je hebt er altijd wel bijzitten die ongelukken veroorzaken, helaas :(
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
hislordship schreef:HAAT!!! aan drug toeristen zij verpesten het voor ons :angry: :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Net alsof alle Nederlanders verstandig omgaan met drugs.
Het zijn gewoon domme mensen die het verzieken, ongeacht welk land ze uit komen. Ben die vooroordelen en stomme media kul meer dan zat. :openmouth:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mayan zei:
Maarja, ze kunnen growen betekent ook al heel wat
Klik om te vergroten...

Kocht jij ze in de smartshop dan? Ik nooit want de prijzen waren schandalig hoog voor weinig. Voor 30 gram vers betaalde je al gauw richting de 20 Euro. Terug gerekend 2.5 gram droog. Wil je vol gaan zit je op de 40 Euro.

Voor 45 euro kweek je +- 500 gram cubensis. Dat levert zo'n 40 gram cracker droge mushies op. Prima lang houdbaar als ze diep ingevroren zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."