#1
Dat begrijp ik ook, dat is dus ook het bizarre...dus de gemeente krijgt straks ook een boete of hoe zit het 



jopio zei:Ik geef de schuld aan die klotigedrugstoeristen. 8 van de 10 mensen waar je in het nieuws over hoort dat ze zijn doorgeslagen van paddo's zijn drugstoeristen. Ik denk dat dat probleem een eind opgelost is als er alleen drugs word verkocht bij vertoon van een nederlandse legitimatie. (Dit vermijd ook dat er -nederlaners- zijn die giftige paddestoelen gaan eten of een onjuiste dosering.)
Black Ronin zei:In Amsterdam kan je ze voorlopig nog kopen. Onze geweldige burgemeester Cohen zegt dat de details voor het verbod veel te vaag zijn en vraagt om opheldering voordat hij paddo's gaat bestrijden. Als je nog geen growkit of laatste portie hebt gehaald, doe het dan nu!
webjunk zei:Black Ronin zei:In Amsterdam kan je ze voorlopig nog kopen. Onze geweldige burgemeester Cohen zegt dat de details voor het verbod veel te vaag zijn en vraagt om opheldering voordat hij paddo's gaat bestrijden. Als je nog geen growkit of laatste portie hebt gehaald, doe het dan nu!
Kan iemand daadwerkelijk bevestigen dat men ze in Amsterdam nog verkoopt?
Dan weet ik tenminste dat ik niet voor niets naar Amsterdam reis.
honingolie zei:Hahah, jezus Mayan, je laat wel weer erg duidelijk zien waar je vandaan komt.
Ooit gehoord van cynisme? Die site (Ik neem aan dat je doelt op http://www.paddobestrijding.nl ) is gemaakt door de eigenaren van mushmush als dikke middelvinger naar de onhaalbaarheid van het verbod. Ik kan er wel om lachen![]()
Ik heb er persoonlijk nog nooit last van gehad. Is hier iemand die er wel last van gehad heeft?hislordship zei:HAAT!!! aan drug toeristen zij verpesten het voor ons![]()
![]()
baaight zei:misschien handig om in dit topic bij te houden waar je ze nou nog wel, en waar niet kan halen![]()
Net alsof alle Nederlanders verstandig omgaan met drugs.hislordship schreef:HAAT!!! aan drug toeristen zij verpesten het voor ons![]()
![]()
Mayan zei:Maarja, ze kunnen growen betekent ook al heel wat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."