Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daarom vanavond een 'afscheidsfeestje', zie post in dit forum 'Blauw kaalkopje (Psilocibine Cyanescens)"
"Beste medegebruikers, Omdat aankomende maandag het gevreesde paddo-verbod in gaat ga ik vanavond nog één keer met twee vrienden aan de paddo's als soort van 'afscheidsfeestje'. Alle drie hebben we al enige ervaring met Mexicaanse paddenstoelen, maar dit is de eerste keer dat we Hawaiiaanse proberen omdat die wat sterker schijnen te zijn. In de smartshop (de tweede, want in de eerste was vanwege de enorme vraag deze laatste dagen alles uitverkocht) kreeg ik drie porties Psilocibine Cyanescens oftewel Blauwpuntig kaalkopje mee (Psilocibine moet vermoedelijk Psilocybine zijn, omdat ik onder de eerste naam geen hits kreeg op Google). Op internet bleek er niet veel informatie te vinden over de effecten van deze soort en ook op dit forum zag ik alleen info over het kweken en herkennen van de soort in de natuur. Dus mijn vraag: zijn er meer mensen die deze soort geprobeerd hebben (hele portie) en ons kunnen vertellen wat hun ervaringen waren? Daarnaast nog iets anders. Omdat ik eerst geen geld bij me had moest ik eerst gaan pinnen. Toen ik daarna bij dezelfde smartshop weer terug kwam hadden ze nog maar twee porties verse Hawaiiaanse paddo's maar de verkoper had ook nog een portie gedroogde. Omdat hij verder geen andere meer had, heb ik die toen ook maar gekocht ondanks het feit dat deze vermoedelijk (veel?) sterker zijn dan verse (en illegaal bovendien). Mijn tweede vraag is daarom: is het verstandig om die portie volledig op te eten of slechts de helft te nemen? Bij voorbaat heel veel dank!"