Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat lees ik hier allemaal, dingen zien van een paar pille of wat mdma ? ik ben jaloers met bijna een gram mdma alcohol en een joint zie ik nog vrij scherp lsd heb ik nog niet geprobeerd enigste wanneer ik soms dacht iemand te zien was door weinig slaap en landurig gebruik van snelle, als ik dichterbij kwam bleek het gwoon een struik of een vuilbak te zijn"
"Angramar Temenos zei: MDA werkt wel =) Klik om te vergroten... heb net wat mda gevonden, morgen eens proberen hopen dat er wat te zien valt"
"ik heb woensdag paddo's gekocht, in de frigo bewaard, gister zagen ze er nog normaal uit en vandaag zijn ze volledig zwart verval datum is 26/11 nu is mijn vraag kan ik dit riskeren of word je er rotziek van ? alle meningen of ervaringe zijn welkom wat ik nog was vergeten te zeggen, ze zijn niet meer vochtig maar echt kletsnat nu dacht ik als je de sappen eruit trekt en thee ofzo van maakt messchien beter is ?"
"ben begonne met 2 steeltjes en heb ondertusse al iets meer als een portie opgeten, waarvan ongeveer de helft thee ondertussen al verschillende uren verder en ik merk niks het is nog maar de 2de keer dat ik paddo's probeer, eerste keer mexicaanse : geweldige ervaring dit keer hawaiaanse en ik ben nuchterder dan ik ooit geweest ben op een vrijdag avond heb dan ook nog 3 repen pure chocolade gevrete iemand een verklaring ?"
"edwin__ zei: ik heb ze destijds gegegooid, het is namelijk wel een bederving. Ik durf niet zeker te zeggen of het nou wel of niet kan, probeer en dan weten we het allemaal Klik om te vergroten... voor degenen die het willen weten, ik heb op het moment zelf en de dag erna geen enkel neveneffect gehad geen buikpijn ofzo, had wel een voorgevoel dat ik de dag erna mij slecht zou voelen maar ik voelde mij perfect normaal had hier nog ergens gelezen dat iemand met zwarte paddo's wel effect heeft ghad dus kzou zeggen voor wie het nog ooit meemaakt, het is het proberen waard"
"baaight zei: misschien handig om in dit topic bij te houden waar je ze nou nog wel, en waar niet kan halen Klik om te vergroten... zou wel handig zijn, want ben van belgië en heb weinig goesting om een lange reis te make zonder paddo's te vinden en aan Ceko ik ken tot nu toe geen enkele belg die onmidelijk als ze de smartshop buiten zijn paddo's beginnen eten lijkt me ook niet verstandig eerste keer dat ik paddo's ben gaan hale deed ik dat niet zomaar wildweg, eerst eens nadenken hoe en wat maarja je hebt er altijd wel bijzitten die ongelukken veroorzaken, helaas"