Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoornappel Oftewel (Datura stramoniu)

Doornappel Oftewel (Datura stramoniu)

119 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Datura is geen tripmiddel; het is een deleriummiddel. Wat je ziet denk je van dat het echt is en de meesten vergeten dat ze het ophebben. Het kan meerdere dagen duren en je verliest elk contact met de realiteit; het is zeer gevaarlijk, en bovendien giftig. De kans op een levenlang krankzinnigheid of de dood is erg groot.
Ik raad het af.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil dit Heftige trip middel proberen
de meest duistere krachten zullen op me afkomen
ik zal me zelf waarschijnlijk in deze trip Helemaal verliezen en mezelf tot waanzin drijven mezelf in een duister wereldje begeven maar

God wat ben ik nieuwschierig

Een van de Allersterkste Hallogeene middelen en allermoelijkst stuurbaar
eigenlijk Niet stuurbaar
omdat 95% zich zelf verliest en vergeet dat hij het heeft genomen .

dus ook 95% van de reports zijn negatief ..

Erowid laat mij Zieke verhalen zien
Eng bang makend Dus waarom trekt mij dit zo aan ?

...

Ik ben bang en nieuwschierig en ga op zoek :smoke:
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hersens zijn volgroeid als je gemiddeld 21 bent. Als je tript dan train je je hersens. Iedere keer dat je tript kun je er beter tegen en kun je hogere dosis nemen. Ik geef je gelijk dat er mensen zijn die op hun 80ste nog niks weten, maar als het om Datura gaat moet je uitgaan naar het andere uiterste.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#4
respect, (ahoewel), ik heb ooit eens een meesterlijk live tripreport gelezen op een engelse site, ik denk dat de link hier ergens stond.
goh kan je niet gewoon flirten met waanzin doormiddel van enkele honderden µgrammetjes zuur?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zucht...

Edit: Als je het zo nodig moet doen, dan zou ik sowieso eerst proberen met het roken van wat zaadjes en niet oraal de zaden nemen. Je weet neem ik aan ook dat het vaak gebeurt dat je overdoseert en dat je gewoon sterft? Atropine is gewoonweg een vergif.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
weet ik :P moet 2 tripzitters regelen die ervarign hebben met trippen en flink ervaring me dus gerust kunnen stellen enzo

en ja ik kan sterven maar dat heb ik er voor over :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
De kans dat je de goede hoeveelheid neemt ligt echt .1 mg van de overdosis/dood af...
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Datura is geen tripmiddel; het is een deleriummiddel. Wat je ziet denk je van dat het echt is en de meesten vergeten dat ze het ophebben. Het kan meerdere dagen duren en je verliest elk contact met de realiteit; het is zeer gevaarlijk, en bovendien giftig. De kans op een levenlang krankzinnigheid of de dood is erg groot.
Ik raad het af.
Klik om te vergroten...

Feit.

Gewoon afblijven.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#9
deleriante zijn een no-go, alhoewel.. als je een mooi tripreport schrijft als je het overleeft.. :grin:
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waaaat, daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is het voor een plant dan? Nu heb ik al aardig wat heen en terug erop zitten tot zelfs giftig paddenslijm. En het vlies van een vliegenzwam, maar hier heb ik nog nooit van gehoord.
Dat de werkzame dosis niet zover van een giftige dosis zit is niet zo heel abnormaal. Dagen aan een stuk van 1 zo een zaadje? En wat moet een mens daarvoor betalen, of waar vind je zoiets exclusief. Het bevat atropine, maar das op zich niet genoeg om zo een effect te geven?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#11
K, ben mee. waarom niet eerst iets waarin het verwerkt zit
http://www.heksenpad.nl/vliegzalf/
Mja lijkt me knap link spul, aan de andere kant als er 2 mensen klaarzitten om je desnoods naar een ziekenhuis te brengen. Je bend er goed van op de hoogte, denk alleen niet dat het leuk is.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent een koning als je het probeert

Ik sta niet in voor mogelijke vervelende dingen, maar ik ben wel beniewd :grin:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het niet doen. Een vriend van mij heeft dit wel eens geprobeerd en hij heeft 3 dagen in zijn eigen spookwereld geleefd en de meest verschrikkelijke dingen meegemaakt.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
Rofl .. tja koppigheid is geen medicatie voor haha :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jawel, dat heet de puberteit gedag zeggen. :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
kom ik dan nooit de pubertijd uit :P :mrgreen:

H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
kom ik dan nooit de pubertijd uit :P :mrgreen:

Klik om te vergroten...
nee.
Charmante foto, dat wel :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb me Bedacht ik word eerst ouder .. in de 30 als ik het dan nog steeds wil g aik het nemen.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat een forum al niet kan bereiken :mrgreen: :beer:

T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
vooral het IRC channel hoor :P maar het forum heeft ook geholpen
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat zei je, ik kon je compliment neti verstaan :confused: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."