Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoornappel Oftewel (Datura stramoniu)

Doornappel Oftewel (Datura stramoniu)

119 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rofl .. tja koppigheid is geen medicatie voor haha :rolleyes:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Telefoon zei:
Rofl .. tja koppigheid is geen medicatie voor haha :rolleyes:
Klik om te vergroten...
jawel, dat heet de puberteit gedag zeggen. :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
kom ik dan nooit de pubertijd uit :P :mrgreen:

H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enesteene zei:
kom ik dan nooit de pubertijd uit :P :mrgreen:

Klik om te vergroten...
nee.
Charmante foto, dat wel :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me Bedacht ik word eerst ouder .. in de 30 als ik het dan nog steeds wil g aik het nemen.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat een forum al niet kan bereiken :mrgreen: :beer:

T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
vooral het IRC channel hoor :P maar het forum heeft ook geholpen
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat zei je, ik kon je compliment neti verstaan :confused: :mrgreen:

a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Joepie! We hebben m omgelult! xD

Nouja t is wel verstandig hoor maar ik vraag me zeer af of het iets uitmaakt of je het nu doet of pas als je 30 bent.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk niet veel; het is dan net zo giftig; net zo gevaarlijk, het verschil tussen werksame en dodelijke dosis is nog steeds net zo klein. Alleen heeft hij een hoop extra jaar bedenk tijd om te besluiten het nooit te doen en misschien eerste hulps van ziekenhuizen beter ontwikkeld en is de kans dat hij gered kan worden in een mogelijk fatale overdosis misschien iets groter.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah joh Telefoon gewoon doen man! Pussy! :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
joh benjij mijn sitter :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon,

Doe is serieus ...

Er kan er maar eentje zo dom zijn ....

:wink:

:hearteyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://www.youtube.com/watch?v=gXwLG8EU ... ed&search=

Heel goed nadenken of je dit wilt.

Je denkt gewoon vrolijk nuchter te zijn, on datura vind je alles normaal, todat de duivel zich laat zien.
4
42517Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi allemaal, naar aanleiding van het tweede seizoen van Sinner ben ik meer gaan lezen over de doornappel.
Ik heb totaal geen behoefte dit te proberen hoor, maar kwam hier terecht.
Heb vol verbazing en een beetje angst het verhaal van 'telefoon' gelezen. En was opgelucht te lezen dat hij besloten heeft het uit te stellen, en het hopelijk dus niet te doen.

Tegelijk realiseer ik me dat als jij in 2007 19 was.. hij nu in 2018... 30 is.....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hey vogel. Heb vooral veel met de boeken van Sirach van de nieuwe vertaling. Ben heel streng christelijk opgevoed maar doe daar helemaal niets meer mee. Vond vooral de tekst leuk dat je alles moest onderzoeken erg op mij slaan. Wie bepaald wat goed is wat we moeten behouden? Discussiepunt... misschien leuk voor een ander topic ergens anders op dit forum???

X

Drientje
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent nuts, je weet niet waar je over praat.. Waarschijnlijk weet je wel waar je over praat, maar je bergrijpt pas als je het achteraf hebt gedaan waar je aan was begonnen. Wat heb je eraan? Kans op dood en 100% bad trip. Er zijn mooiere manieren op de wereld te exploren. Alleen de allerwijste onder ons kunnen iets moois uit Datura halen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telefoon zei:
en kans op dood is niet zo groot mijnouders zullen er zijn
( beide docter ) dus dood zal ik niet gaan
Klik om te vergroten...

Je ouders vinden het goed dat je het neemt? :openmouth:

Trouwens wel goed om te lezen dat je ze eerst gaat roken, da's iets minder heftig dan oraal.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
jup eerst voorzichtig beginnen

maar ik zal op basis van de rook ervaring besluiten of ik het oraal ga nemen

ja me ouders vinden het goed

en ervaring met trip middelen redelijk zware niet echt ( dmt enzo)
maar
ik wil juist niet ervaren hier in treden omdat het dan moelijker word

( ja ik ben gestoord )
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Telefoon zei:
weet ik :P moet 2 tripzitters regelen die ervarign hebben met trippen en flink ervaring me dus gerust kunnen stellen enzo

en ja ik kan sterven maar dat heb ik er voor over :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dit vind ik toch wel heel erg verontrustend, dat je je leven op het spel zet voor een dergelijke ervaring. Maar je zegt het zelf al, je bent gestoord.

Pas goed op jezelf.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus hij kiest ervoor met zijn volle verstand, om in een psychose terecht te komen snap ik dat goed? Heeft niks meer met een trip te maken het maakt je psychotisch? Als dat het geval is herzie ik mijn mening. Ze hebben miss gelijkenissen op papier een psychose en een trip van een externe factor, maar een psychose daar stopt de grens van besef wat echt is en wat niet. Alles wat er dan om je gaande is naar jouw beleving echt, man als ze je daarmee naar het ziekenhuis rijden dan horen we niks meer van je de eerste 6 maanden. Het eerste wat ze doen is je volspuiten met Haldol en terwijl jij een plant word vliegt de tijd. ZOT. En je ouders zijn akkoord? heb je dan de ernst van de situatie niet een beetje verdraaid opdat ze akkoord gaan? Of zien ze je niet graag? Jezus ik ken je niet eens en ik wens je dat niet toe. Laat staan je ouders, ofwel heb je hun voorgelogen ofwel ben je ons aan het bezeiken. Maar ik zie geen koppel dat erbij gaat zitten kijken terwijl hun kind zichzelf vergiftgd.
......must contain myself....from flaming.....Aaaaargh.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."