#1
Rofl .. tja koppigheid is geen medicatie voor haha 


jawel, dat heet de puberteit gedag zeggen.Telefoon zei:Rofl .. tja koppigheid is geen medicatie voor haha![]()

nee.Enesteene zei:kom ik dan nooit de pubertijd uit :P![]()
![]()
Pikachu zei:Joepie! We hebben m omgelult! xD
Nouja t is wel verstandig hoor maar ik vraag me zeer af of het iets uitmaakt of je het nu doet of pas als je 30 bent.

Telefoon zei:en kans op dood is niet zo groot mijnouders zullen er zijn
( beide docter ) dus dood zal ik niet gaan
Telefoon zei:weet ik :P moet 2 tripzitters regelen die ervarign hebben met trippen en flink ervaring me dus gerust kunnen stellen enzo
en ja ik kan sterven maar dat heb ik er voor over![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."