Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoornappel Oftewel (Datura stramoniu)

Doornappel Oftewel (Datura stramoniu)

119 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joepie! We hebben m omgelult! xD

Nouja t is wel verstandig hoor maar ik vraag me zeer af of het iets uitmaakt of je het nu doet of pas als je 30 bent.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Robdebob zei:
Je bent een koning als je het probeert
Klik om te vergroten...
:confused:
ik begrijp niet echt hoe je zo iets kan willen nemen. dat is niet trippen meer, dat is gewoon gek komen.
Wat heb je eraan als je niet eens meer weet wat je wanneer hebt genomen en als je in een compleet geschifte droomwereld terechtkomt waar je geen vat op hebt en mss nooit meer van wakkerword...

toch, veel succes gewenst als je het doet...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je de zoekfunctie gebruikt kun je geloof ik 2 tripreports van Datura vinden.. misschien wel interessant om die ook ff te lezen.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom trekt het je aan? doodswens? iig niet interessant als trip middel, maar mogelijk zoek je graag de grens op van het haalbare? mijn advies: niet doen!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zoek idd de grens op ik ga morgen op jacht en heb zaden op marktplaats besteld

Idd ik wil 3 dagen in me eigen spookweereld leven
:hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
DeeMTee zei:
Je bent nuts, je weet niet waar je over praat.. Waarschijnlijk weet je wel waar je over praat, maar je bergrijpt pas als je het achteraf hebt gedaan waar je aan was begonnen. Wat heb je eraan? Kans op dood en 100% bad trip. Er zijn mooiere manieren op de wereld te exploren. Alleen de allerwijste onder ons kunnen iets moois uit Datura halen.
Klik om te vergroten...

haha leuke nickname heb je :beer:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
DeeMTee zei:
Je bent nuts, je weet niet waar je over praat.. Waarschijnlijk weet je wel waar je over praat, maar je bergrijpt pas als je het achteraf hebt gedaan waar je aan was begonnen. Wat heb je eraan? Kans op dood en 100% bad trip. Er zijn mooiere manieren op de wereld te exploren. Alleen de allerwijste onder ons kunnen iets moois uit Datura halen.
Klik om te vergroten...

en Daarom wil ik het proberen ik wil het weten ik wil het voelen
ik wil de Hel mee maken

ik wil de krachtige werking zien

en kans op dood is niet zo groot mijnouders zullen er zijn
( beide docter ) dus dood zal ik niet gaan

ik drijf mezelf tot pure waanzin


ik verlang er naar ik wil mijn Hersnen op volle toeren laten draaien en vol gas laten flippen

en natuurlijk begin ik rustig
met 3 zaadjes te roken ..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb Bijna de gehele Erowid pagina door gelezen :hearteyes:

dan ben ik er klaar voor
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is écht heel gevaarlijk; ook al overleef je het, de kans op gekte is groot. Ik ken iemand die dit een aantal jaar geleden heeft gehad en nu heeft ie nog steeds af en toe hele realistische hallucinaties als hij niks gebruikt. Psychoses dus! Hij is er schizofreen van geworden; en dat waren maar een paar zaadjes, volgensmij gegeten of gerookt. En dat terwijl hij geen enkele aanleg in zijn familie had.
Het risico is gewoon nogmaals inmens groot, en het is dus GEEN tripmiddel. Maarja, als je echt zeker weet dat je het wil doen: veel geluk gewenst dan.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ook wel nieuwsgierig naar Datura... Maar in tegenstelling tot jou heb ik het er niet voor over het te proberen...

het laatste wa ik wil is psycho worde, dus probeer ik het liever niet... veel mense zijn door datura in instellingen belandt... zijn compleet doorgeflipt, sommigen hebben totale amnesia...

ik blijf liever nog met mn 2 voeten op de grond... LSD oké, paddos oké, vliegenzwam, tot daaraan toe, dmt en ayahuasca, allemaal cava, maar Datura of andere leden van nachtschade........ nee merci, da slaag ik af...
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Telefoon zei:
DeeMTee zei:
Je bent nuts, je weet niet waar je over praat.. Waarschijnlijk weet je wel waar je over praat, maar je bergrijpt pas als je het achteraf hebt gedaan waar je aan was begonnen. Wat heb je eraan? Kans op dood en 100% bad trip. Er zijn mooiere manieren op de wereld te exploren. Alleen de allerwijste onder ons kunnen iets moois uit Datura halen.
Klik om te vergroten...

en Daarom wil ik het proberen ik wil het weten ik wil het voelen
ik wil de Hel mee maken

ik wil de krachtige werking zien

en kans op dood is niet zo groot mijnouders zullen er zijn
( beide docter ) dus dood zal ik niet gaan

ik drijf mezelf tot pure waanzin


ik verlang er naar ik wil mijn Hersnen op volle toeren laten draaien en vol gas laten flippen

en natuurlijk begin ik rustig
met 3 zaadjes te roken ..
Klik om te vergroten...


Telefoon, hoe oude ben je eigenlijk, en heb je al veel ervaring met andere tripmiddele? (en dan niet enkel paddos en lsd, maar die van het zwaardere kaliber, dmt etc) want aan je uitleg te lezen ben je ofwel gewoon aan het zeveren, ofwel ben je al compleet gestoord...

"ik wil de hel meemake" lolz, i think u don't even know anything about inner fear!!! neem dan 10 maya's ineens of 5 porties hawaiaanse, kbene r zeker van da ge op die manier ookwel de hel te zien (of te voelen) krijgt...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
en kans op dood is niet zo groot mijnouders zullen er zijn
( beide docter ) dus dood zal ik niet gaan
Klik om te vergroten...

Je ouders vinden het goed dat je het neemt? :openmouth:

Trouwens wel goed om te lezen dat je ze eerst gaat roken, da's iets minder heftig dan oraal.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
jup eerst voorzichtig beginnen

maar ik zal op basis van de rook ervaring besluiten of ik het oraal ga nemen

ja me ouders vinden het goed

en ervaring met trip middelen redelijk zware niet echt ( dmt enzo)
maar
ik wil juist niet ervaren hier in treden omdat het dan moelijker word

( ja ik ben gestoord )
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
weet ik :P moet 2 tripzitters regelen die ervarign hebben met trippen en flink ervaring me dus gerust kunnen stellen enzo

en ja ik kan sterven maar dat heb ik er voor over :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dit vind ik toch wel heel erg verontrustend, dat je je leven op het spel zet voor een dergelijke ervaring. Maar je zegt het zelf al, je bent gestoord.

Pas goed op jezelf.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus hij kiest ervoor met zijn volle verstand, om in een psychose terecht te komen snap ik dat goed? Heeft niks meer met een trip te maken het maakt je psychotisch? Als dat het geval is herzie ik mijn mening. Ze hebben miss gelijkenissen op papier een psychose en een trip van een externe factor, maar een psychose daar stopt de grens van besef wat echt is en wat niet. Alles wat er dan om je gaande is naar jouw beleving echt, man als ze je daarmee naar het ziekenhuis rijden dan horen we niks meer van je de eerste 6 maanden. Het eerste wat ze doen is je volspuiten met Haldol en terwijl jij een plant word vliegt de tijd. ZOT. En je ouders zijn akkoord? heb je dan de ernst van de situatie niet een beetje verdraaid opdat ze akkoord gaan? Of zien ze je niet graag? Jezus ik ken je niet eens en ik wens je dat niet toe. Laat staan je ouders, ofwel heb je hun voorgelogen ofwel ben je ons aan het bezeiken. Maar ik zie geen koppel dat erbij gaat zitten kijken terwijl hun kind zichzelf vergiftgd.
......must contain myself....from flaming.....Aaaaargh.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
me ouders weten niet wat het plantje doet
denken dat het iets als wiet is ( staat bekend als The Devil's Weed )
ik hou idd informatie achter

mijn nieuwschierigheid brengt me ver ..

ik snap ook neit dat ik dit wil maar het trekt me Zo enorm aan

en mezelf verliezen .. ik weet het niet denk niet dat me dat overkomt

en zo wel laat maar komen ik kan die 3 dagen wel aan
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#17
k, je bent dus gewoon een dumbass, in plaats van erowid te lezen zou je beter eens onderzoeken wat het inhoud om een psychose te krijgen.
En wat de daaropvolgende behandeling gaat zijn. Je ouders zullen in paniek slaan en met je naar een arts gaan vervolgens naar het ziekenhuis, afdeling psych. De arts tekent je ouders tekenen de psych tekent, je beland in een iso cel vastgebonden op je bed platgespoten. En je hebt geen zak meer te zeggen want je bent gecolokeerd vanaf nu. En na een paar dagen kan het zijn dat je ouders zeggen je mag naar huis, maar ze moeten met de 3 partijen overeen komen. Dus je blijft want die psych laat je niet gaan. Je denkt nog maar eens aan me als je tijdens je tijdens het weekelijkse knip en plakuurtje een schilderij mag maken over je gevoelens. Of tijdens de groepstherapie. Of wanneer je aan die psych voor de duizendste keer probeert uit te leggen dat het een experiment was. Veel geluk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je ouders gaan het echt wel merken als je totaal gestoord bent en een lepel probeert te roken terwijl je een gesprek met je koelkast praat. Als ze denken dat het zoiets is al wiet zullen ze denken dat je psychotisch bent. Dan heb je ook een probleem.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Do as you please, maar informeer wel je ouders en volg Atropa's aanwijzingen op. Dit is geen kattenpis, erg veel sterkte gewenst, hoop dat het goed gaat.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telefoon zei:
Ik zoek idd de grens op ik ga morgen op jacht en heb zaden op marktplaats besteld

Idd ik wil 3 dagen in me eigen spookweereld leven
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

In alle eerlijkheid: je bent mijns inziens een zielepoot die denkt erg stoer en interessant te zijn met zo'n onnozel experiment. Is je doel dood, eindigen in een gesloten afdeling of onder een brug? iig je zult je van je eigen spookwereld nauwelijks iets herinneren, laat staan dat het ergens toe bijdraagt. :flushed: :flushed: :( :( pathetic!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."