Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTelepathie

Telepathie

44 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb wel eens een documantaire op discovery gezien over telepathie tussen tweelingen, ze plaatsen ze apart van elkaar in 1 huis, in soundproof kamers
zodra ze de 1 lieten schrikken ging bij ander de hartslag ook omhoog bv., toeval is uitgesloten want ze hebben een aantal testjes gedaan met verschillende meetapparatuur en telkens kregen ze op precies hetzelfde moment de zelfde uitslagen
de wetenschappelijke benadering hiet achter is dat een mens bepaalde frequenties uitzend en die weer opgevangen kunnen worden
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het gehad op Bromo Dragonfly. En ik kende haar wel een tijdje maar had verder niet echt wat met haar te maken ofzo. Ik deed het deels onbewust, maar deels bewust. Gewoon aan iemand denken op een bepaalde manier. De communicatie ging trouwens niet alleen via woorden, maar ook via gevoelens enzo. :P Nu weet ik... Hoe het voelt om borsten te hebben. :tearsofjoy: Was echt fucking vreemd om eerlijk te zijn, maar hey! Hoeveel mannen kunnen hetzelfde zeggen zonder plastische chirurgie! :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
elke man kan je nu een gelukzak noemen :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb dat wel eens gehad met adrenochroom. We waren voor de 3e keer bij elkaar en hadden lsd en ketamine op. Opeens voelde ik mijn hoofd letterlijk in zijn hoofd zitten. Ik zag/voelde zijn gedachtesn en hij mij, ik weet nog dat ik dacht 'Is dit echt?' en hij hardop 'ja' zei. We hebben nog verder een conversatie gevoerd toen waarna de verbinding weer los knalde. Echt hele aparte ervaring.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja even een verduidelijking.
De technologie is ontwikkeld voor gehandicapten en zijprojecten.
Maar daarvoor is de technologie nog niet op de markt verkrijgbaar.
(betreft chips int koppeke voor tv aan en uit te zetten e.d.)
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen ik ben benieuwd hoelang dit forum blijft leven!! :openmouth: .

Ik kan u alleen melden dat ik een persoon die ik totaal niet mocht.. op mijn werk.. die tevens een vervent zware shag roker was.. een HART-AANVAL wenste(ik mocht hem ECHT NIET, aangezien hij ons commandos gaf.. zodat hij zelf rustiger aan kon doen.. *(aangezien het werk klaar was..).. aangezien hij zich zo negatief en roddelig etc. gedroeg.. en warempel!! 2 weken later..14 dagen !! Kreeg de man een hart aanval .. liever wens ik niemand zoiets :flushed: maar goed het geschieddde... en daarom wil ik zeggen wees voorzichtig met je DENKEN en DOEN.. want het leven HIER op aarde.. is naar mijn inziens niet het enigste leven..!! :wave: later??
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het ook bij blowen... En bij veel speed gemengd met XTC..eigenlijk op alle drugs.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdens een behoorlijke paddotrip heb ik laatst een nuchtere (!) goede vriend voelen slikken. Vrij bizar.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het in nuchtere toestand wel eens gehad.
Maar ja, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad.

Dat jij en je broer hetzelfde op precies hetzelfde moment zeggen, bijvoorbeeld.
Maar dat is volgens mij omdat je elkaar zo goed kent en op één lijn zit. Niets telepatisch aan ...?

Wie weet..!
Ik zou dat wel eens willen ervaren!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
met lsd heb ik dat gehad, raar genoeg had ik toen zelfs het idee dat ik die van mn medetripper kon beinvloeden en dat lukte toen raar genoeg ook t was een raar momentje van de vele momentjes op dat moment :wink:
p
psychonaut7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben blij dat dit onderwerp aan bod komt.

Ik heb oneindig veel dingen te vertellen over dergelijke onderwerpen.

De meeste ervaringen die ik hiermee gehad heb was op paddestoelen.

Ik heb al met verschillende mensen een connectie gehad, maar ook met de wereld zelf.
Dan stroomt er allerlei kennis door m'n hoofd dat afkomstig is van "hierboven".
Alles staat in verbinding met elkaar, je moet gewoon afstemmen op de juiste frequentie.
Ooit ging ik zover dat ik in het universum zweefde en plots het rad van het leven voor me zag draaien. Voor ik zover ging, kon ik communiceren met m'n tripcollega's zonder te praten en wist ik wat er ging gebeuren voor het gebeurde. ( stom voorbeeld: een vriendin was eventjes weg met de auto. Ik zei " Lies gaat nu op de oprit rijden " en dat deed ze. En dat bleef zo doorgaan. ) Het was soms zelfs wat beangstigend. Ik zat blijkbaar op een frequentie in een andere tijd. ( alles is relatief ).
Toen ging ik zo ver dat ik een tijdje een black-out gehad heb en soms geen controle meer had over m'n eigen lichaam. ( ik deed koprollen door het huis, sprong over dingen waar ik normaal nooit over zou kunnen springen, ... ). Dat was de meest intense trip die ik ooit gehad heb en heeft de loop van m'n leven veranderd.

Nu doe ik het wat rustiger aan, maar de connectie blijft.
Ik ben nu niet om te zeggen super paranormaal begaafd, maar ik weet en voel bepaalde dingen, zeker op paddestoelen.

Ook, als ik er eet, gebeuren er meestal rare dingen.
Vb: er is nog geen enkele keer geweest, als ik paddo's eet in de natuur, dat ik geen vallende ster gezien heb. ( meestal stuk of 5 ). Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn, maar ook nuchtere mensen die bij me waren zagen ze. Ook komen er dieren me soms opzoeken. ( zelfs salamanders ).

Let ook eens op de sterren die in verbinding met elkaar staan door een soort paarse straal. (dergelijke stralen kun je ook zien als je je vingertoppen naar elkaar brengt (ook nuchter) ).

( ik weet het. Ik spring van de hak op de tak. Het komt er gewoon op neer dat alles en iedereen in verbinding staat met elkaar. ( er bestaan hier al wetenschappelijk geteste bewijzen voor ))

Ik zou hier nog uren kunnen over doorgaan, maar ik moet ook een beetje werken dus zal ik het hier maar voorlopig bij laten.

Groeten aan iedereen.
p
psychonaut7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wou nog even meedelen dat dit alles een vorm van evolutie is naar de juiste richting, maar dit vroeger ook al, en soms zelf meer aanwezig was.

Vroeger stonden mensen veel meer in contact met de wereld en de natuur.
Er zijn bewijzen dat mensen aardstralen, ... aanvoelden.

De sjamanen van weleer hadden een diepe connectie.
De christelijke inquisitie heeft echter veel kapot gemaakt en veel kennis is verloren gegaan of vergeten.

Nu is er langzaamaan een heropkomst. Gelukkig.

Als iedereen inzichten zou verwerven over zichzelf en de wereld, dan zou het evenwicht zich herstellen en is de redding van de wereld nabij.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Twee van de drie keer dat ik paddo's heb gebruikt, is er wel zoiets voorgekomen. Als ik zwaar trip dan kan ik soms mn zinnen amper afmaken en mijn vrienden hebben dit ook. Dus als we dan samen praten dan hoeven we onze zinnen niet eens af te maken om elkaar te begrijpen. Het lijkt dan wel alsof je al weet wat de ander gaat zeggen. Hele leuke ervaring vind ik, omdat je dan pas echt het gevoel hebt dat je elkaar begrijpt.
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#14
phy zei:
Ik heb het in nuchtere toestand wel eens gehad.
Maar ja, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad.

Dat jij en je broer hetzelfde op precies hetzelfde moment zeggen, bijvoorbeeld.
Maar dat is volgens mij omdat je elkaar zo goed kent en op één lijn zit. Niets telepatisch aan ...?

Wie weet..!
Ik zou dat wel eens willen ervaren!
Klik om te vergroten...
Hahah dat heb ik dood vaak met mijn tweeling broer. Dat we precies hetzelfde tegelijk zeggen.
Best grappig :grin:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#15
was dat echt zo of dacht hij dat????
S
StrijderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hertz zei:
Hey
Ik vraag me af of iemand wel eens het idee heeft gehad dat hij een soort van telepathische verbinding met een ander persoonz(die ook onder invloed was) heeft gehad onder in vloed van paddo's??

Het is mij dit weekend overkomen leek wel alsof we op een andere frequentie puur met gedachten konden praten.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het delen. Ik dacht al dat ik gek was. :confused:

Hoewel het al jaren geleden is dat ik dit gehad heb. Heb ik het weldegelijk ook ervaren.

We waren met zijn drieën op 3+ gram Psilocybe Cubensis per persoon. Op een zeker moment ontdekte ik dat het leek alsof men mijn gedachten leek te verstaan. We hebben dit getest door verschillende dingen alleen in gedachten te vragen. Bijvoorbeeld: Wil je mij de shag eens doorgeven? Waarop in gedachten dan terug kwam, bedoel je die shag buil of die andere? En vervolgens werd mij de gewenste buil shag aangereikt. Zo hebben we dit op verschillende manieren getest.

Zoals ik onder normale omstandigheden iemand kan onderscheiden door zijn stem. Leek ik nu aan de frequentie van de gedachten te kunnen 'horen' wie wat dacht... Dat waren erg indrukwekkende & grensoverschrijdende ervaringen dankzij de Teonanacatl

Groeten,
Strijder
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Echt altijd hoef ik of een medetripper maar een vaag geluid uit te kramen en we weten precies wat we bedoelen :grin: Ik zat tijdens mijn trip te denken dat we nu met zijn allen dichter bij het "alles" waren en daardoor meer gelijk stonden aan elkaar. Het klinkt nu nogal zweverig maar toen was het voor mij zo helder als een wetenschappelijk onzerzoek dat zwaar bewijs heeft.
a
anoniem93Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit heb ik eerste kerstdag met mijn vriend ervaren. In het verleden heeft hij iets vreselijks meegemaakt, waardoor hij nu zeer ernstig geval van smetvrees heeft ontwikkeld. Eerst dacht ik dat het toeval was, dat hij wist waar ik aan dacht en vice verse. Getest door aan heel veel verschillende dingen te denken en het werkt echt.

Nu heb ik veel meer begrip voor hem en zijn verleden waar ik eerder amper wat van begreep.
De telepathie duurde totdat we gingen slapen. De volgende dag was het zo goed als weg en nam het telkens nog meer af.
Durf nu alleen geen LSD meer te nemen, voor het geval we weer telepathisch worden...
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdens mijn eerste paddotrip, mijn toenmalige vriend en ik. Hij hoefde maar een gedeelte van een zin te zeggen (en alles kwam er behoorlijk chaotisch uit) en ik wist wat hij zei. We konden eigenlijk onze zinnen niet afmaken omdat onze hoofde zo druk waren en we telkens maar een paar woorden konden zeggen. Maar toch dachten we de hele tijd precies hetzelfde op hetzelfde moment.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb vaak met mijn zusje en ook met mijn beste vriend, dat we ineens hetzelfde zeggen op hetzelfde moment. Dit gebeurd best vaak. Een tijd terug had ik door omstandigheden eens best lang (een maand of zo) geen contact gehad met mijn beste vriend en besloot ik hem via whatsapp te vragen om weer eens af te spreken. Dit dus gedaan en toen we bij elkaar waren kwam het ter sprake dat hij mij gemaild had en dacht dat ik dat wel wist. Ik had m'n mail nog niet gelezen, dus ik even checken. Bleek dat hij in exact dezelfde minuut waarin ik hem geappt had, mij gemaild had met dezelfde vraag. Na een maand geen contact te hebben...

Dit soort dingen lijken altijd heel raar en dan maak je ervan dat het toeval was en zo. Maar dat is gewoon het verstand die geen benul heeft van hoe dingen echt werken. Dat we allemaal één zijn is niet maar een mooie gedachte, maar de werkelijkheid. :) Als je dat eenmaal hebt ervaren, dan weet je dat dat soort dingen niets met toeval hebben te maken. :) Maar toch komt je verstand er dan weer bij, de boel te rationaliseren op de meest belachelijke manieren. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."