Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTelepathie

Telepathie

44 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooit heb ik iets gelezen dat in de jaren 70 iemand een flinke lading LSD tot zich heeft genomen en gewoon dingen kon laten bewegen (soort Uri geller alleen dan beter).

ook telepathie etc erbij

zal eens proberen dat weer op te zoeken
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey
Ik vraag me af of iemand wel eens het idee heeft gehad dat hij een soort van telepathische verbinding met een ander persoonz(die ook onder invloed was) heeft gehad onder in vloed van paddo's??

Het is mij dit weekend overkomen leek wel alsof we op een andere frequentie puur met gedachten konden praten.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat heb ik ook een keer ervaren. ik denk dat het gebeurd als je elkaar al jaren goed kent. je herkent dan elkaar zijn gezichtsuitdrukkingen, lichaamstaal en manier van denken. ik denk dat je zo met elkaar communiceert. dus zonder woorden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook zonder onder invloed te zijn heb ik dit vaker mee gemaakt met een zeer goede vriend van me, we zijn beiden erg spiritueel en waarschijnlijk staat we beiden op dezelfde manier in 't leven
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel eens onder invloed van paddo's en wel is oiv mdma. Maar niet echt gesprekken enzo.
Maar dat we elkaar gewoon snapte zonder wat te zeggen. Elkaar alleen hoefde aan te kijken. Dat we al wisten van elkaar wat we gingen zeggen een paar zinnen zegmaar. Wel appart :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."