Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTelepathie

Telepathie

44 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrij vaak, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik paddo's op 1 keer na altijd met eenzelfde kameraad heb gedaan
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb wel eens iets anders gehad maar dan met wiet... komt wel in de buurt met wat jullie hier beschrijven...

waren we een keer buiten aant spacen, zaten we op zo'n skatebaan en het waaide opzich wel hard. op een gegeven moment doe ik mijn ogen dicht en ging ik heen en weer schomelen zeg maar op de "snelheid" van de wind (weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen :grin:). ineens ging me voorhoofd tintelen, echt me hele voorhoofd en ik zag allemaal dingen gebeuren in me gedachten, alsof ik door een wormhole ging ofzo... en elke keer als er iets gebeurde in die "trip" liet iemand zijn mobiel vallen vlak daarna, of ging iemand kuchen, terwijl niemand dat deed voordat ik ging trippen zeg maar.

ik vond dit zelf heel vreemd en als ik dit dan ook vertel aan de mensen die erbij waren verklaren ze me allemaal voor gek. maar ik weet het niet zo zeker... ook toen iemand langs me liep ging me hele lichaam ineens tintelen? :confused:

hopelijk is er hier een verklaring voor, vind dit zelf very strange en heb zelf geen flauw idee hoe dit nou gekomen is...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hertz zei:
Hey
Ik vraag me af of iemand wel eens het idee heeft gehad dat hij een soort van telepathische verbinding met een ander persoonz(die ook onder invloed was) heeft gehad onder in vloed van paddo's??

Het is mij dit weekend overkomen leek wel alsof we op een andere frequentie puur met gedachten konden praten.
Klik om te vergroten...

Hoi Hertz,

Welkom in deze zoektocht man :)
De magic world has opened up and it's a big party...
Zelfs wanneer we "ontnuchteren" blijven we die waarden bijdragen.
Dat is een mooie verbinding met de natuur, niet waar? :)

Ik trip meestal alleen, ik ga echt tot diep in mezelf. Als mijn lief slaapt en iedereen rust, ga ik soms de magische wereld binnen.
En ik krijg soms ook wat te horen op een "frequentie" dat met geen pen te beschrijven is.
Ik zou graag meer van je horen als dat zou kunnen.

We're here to figure it out, aren't we? :)
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,
Mijn rationele verklaring voor dit verschijnsel is de ontwikkeling van de mens.. evolutie genaamd.

1.Van niet communicerende apen --->2.naar gebaren makende holbewoners wat werd vervolgd door-->3.de mens van tegenwoordig met de hogere cognitieve functies---> 4.Dus : een logisch vervolg van ontwikkeling van communicatie (=evolutie) van de mens zou telephatie kunnen zijn...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dit dus geregeld, maar met een heel andere drug...Dextroamfetamine :rolleyes: Als mijn vrouw en ik dit gebruiken (of gebruikten, alles is op :( ), dan was het gewoon eng hoe vaak de één zei wat de ander op dat moment dacht....echt niet normaal meer.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou evolutie...

Van het menselijk brein is enorm weinig geweten.
We hebben die mogelijkheid al sinds mensenheugenis denk ik. Maar door psychechedelics komt dat wat opener te staan. En zodus kan je elkaar op dezelfde golflengte vinden.
Het kan ook zijn dat je die persoon al heel lang kent en hij jou heel lang, zodat jullie elkaar perfect kunnen inschatten. Of ook van hetzelfde gedacht zijn.

Of dit evolutie is, laat ik in het midden.

Wat we nu al wel kunnen is sensoren op ons hoofd zetten en door te denken dat het licht uit moet, springt je licht uit. Of dat je van tv wil zappen, zo kan je op en neer zappen door het te denken.
Hiervoor vraagt de TV of het licht een ontvanger voor die sensor dat je op je hoofd zet.

Men heeft dat ontwikkeld voor gehandicapte mensen, zo moesten ze oefenen met een bolletje op een scherm op en neer te laten dansen. Door het gewoon te denken.

Het menselijk brein kan wat, maar we weten niet altijd "hoe" het toe te passen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mayan zei:
Nou evolutie...

Van het menselijk brein is enorm weinig geweten.
We hebben die mogelijkheid al sinds mensenheugenis denk ik. Maar door psychechedelics komt dat wat opener te staan. En zodus kan je elkaar op dezelfde golflengte vinden.
Het kan ook zijn dat je die persoon al heel lang kent en hij jou heel lang, zodat jullie elkaar perfect kunnen inschatten. Of ook van hetzelfde gedacht zijn.

Of dit evolutie is, laat ik in het midden.

Wat we nu al wel kunnen is sensoren op ons hoofd zetten en door te denken dat het licht uit moet, springt je licht uit. Of dat je van tv wil zappen, zo kan je op en neer zappen door het te denken.
Hiervoor vraagt de TV of het licht een ontvanger voor die sensor dat je op je hoofd zet.

Men heeft dat ontwikkeld voor gehandicapte mensen, zo moesten ze oefenen met een bolletje op een scherm op en neer te laten dansen. Door het gewoon te denken.

Het menselijk brein kan wat, maar we weten niet altijd "hoe" het toe te passen.
Klik om te vergroten...
Kunnen ze dat al met een sensor OP het hoofd, niet meer een electrode erin ?
Het laatste wat ik gezien heb was namelijk dat ze dat deden met een electrode in het hoofd.

(En dat is denk ik eigenlijk niet eens ze heel ingewikkeld, er zijn allemaal electrische stroompjes in het hoofd. Zoek er een paar die een mens kan veranderen met zijn bewuste gedachten en sluit er een PC op aan. Door oefening leren de hersenen zelf verder wel de finetuning.)

Zodra ze dit kunnen met een sensor van buitenaf en dus niets meer in je hoofd hoeft, wil ik ook zon ding om mijn PC te besturen :P

OT: Ligt er nog al aan wat voor gedachten je bedoeld. Telepathie heb ik nooit ervaren, ik verwacht het ook nooit te ervaren :)
Maar heel vaak natuurlijk wel natuurlijk dat je iemand ziet lopen, wat ziet gebeuren, of mensen ergens over hoort praten, en dat je elkaar aankijkt en niets hoeft te zeggen omdat je weet dat die ander hetzelfde denkt :)
Wees eens wat specifieker in hoe jij telepathie ervaren hebt.
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb wel eens een documantaire op discovery gezien over telepathie tussen tweelingen, ze plaatsen ze apart van elkaar in 1 huis, in soundproof kamers
zodra ze de 1 lieten schrikken ging bij ander de hartslag ook omhoog bv., toeval is uitgesloten want ze hebben een aantal testjes gedaan met verschillende meetapparatuur en telkens kregen ze op precies hetzelfde moment de zelfde uitslagen
de wetenschappelijke benadering hiet achter is dat een mens bepaalde frequenties uitzend en die weer opgevangen kunnen worden
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het gehad op Bromo Dragonfly. En ik kende haar wel een tijdje maar had verder niet echt wat met haar te maken ofzo. Ik deed het deels onbewust, maar deels bewust. Gewoon aan iemand denken op een bepaalde manier. De communicatie ging trouwens niet alleen via woorden, maar ook via gevoelens enzo. :P Nu weet ik... Hoe het voelt om borsten te hebben. :tearsofjoy: Was echt fucking vreemd om eerlijk te zijn, maar hey! Hoeveel mannen kunnen hetzelfde zeggen zonder plastische chirurgie! :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
elke man kan je nu een gelukzak noemen :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb dat wel eens gehad met adrenochroom. We waren voor de 3e keer bij elkaar en hadden lsd en ketamine op. Opeens voelde ik mijn hoofd letterlijk in zijn hoofd zitten. Ik zag/voelde zijn gedachtesn en hij mij, ik weet nog dat ik dacht 'Is dit echt?' en hij hardop 'ja' zei. We hebben nog verder een conversatie gevoerd toen waarna de verbinding weer los knalde. Echt hele aparte ervaring.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja even een verduidelijking.
De technologie is ontwikkeld voor gehandicapten en zijprojecten.
Maar daarvoor is de technologie nog niet op de markt verkrijgbaar.
(betreft chips int koppeke voor tv aan en uit te zetten e.d.)
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen ik ben benieuwd hoelang dit forum blijft leven!! :openmouth: .

Ik kan u alleen melden dat ik een persoon die ik totaal niet mocht.. op mijn werk.. die tevens een vervent zware shag roker was.. een HART-AANVAL wenste(ik mocht hem ECHT NIET, aangezien hij ons commandos gaf.. zodat hij zelf rustiger aan kon doen.. *(aangezien het werk klaar was..).. aangezien hij zich zo negatief en roddelig etc. gedroeg.. en warempel!! 2 weken later..14 dagen !! Kreeg de man een hart aanval .. liever wens ik niemand zoiets :flushed: maar goed het geschieddde... en daarom wil ik zeggen wees voorzichtig met je DENKEN en DOEN.. want het leven HIER op aarde.. is naar mijn inziens niet het enigste leven..!! :wave: later??
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het ook bij blowen... En bij veel speed gemengd met XTC..eigenlijk op alle drugs.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdens een behoorlijke paddotrip heb ik laatst een nuchtere (!) goede vriend voelen slikken. Vrij bizar.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het in nuchtere toestand wel eens gehad.
Maar ja, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad.

Dat jij en je broer hetzelfde op precies hetzelfde moment zeggen, bijvoorbeeld.
Maar dat is volgens mij omdat je elkaar zo goed kent en op één lijn zit. Niets telepatisch aan ...?

Wie weet..!
Ik zou dat wel eens willen ervaren!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
met lsd heb ik dat gehad, raar genoeg had ik toen zelfs het idee dat ik die van mn medetripper kon beinvloeden en dat lukte toen raar genoeg ook t was een raar momentje van de vele momentjes op dat moment :wink:
p
psychonaut7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben blij dat dit onderwerp aan bod komt.

Ik heb oneindig veel dingen te vertellen over dergelijke onderwerpen.

De meeste ervaringen die ik hiermee gehad heb was op paddestoelen.

Ik heb al met verschillende mensen een connectie gehad, maar ook met de wereld zelf.
Dan stroomt er allerlei kennis door m'n hoofd dat afkomstig is van "hierboven".
Alles staat in verbinding met elkaar, je moet gewoon afstemmen op de juiste frequentie.
Ooit ging ik zover dat ik in het universum zweefde en plots het rad van het leven voor me zag draaien. Voor ik zover ging, kon ik communiceren met m'n tripcollega's zonder te praten en wist ik wat er ging gebeuren voor het gebeurde. ( stom voorbeeld: een vriendin was eventjes weg met de auto. Ik zei " Lies gaat nu op de oprit rijden " en dat deed ze. En dat bleef zo doorgaan. ) Het was soms zelfs wat beangstigend. Ik zat blijkbaar op een frequentie in een andere tijd. ( alles is relatief ).
Toen ging ik zo ver dat ik een tijdje een black-out gehad heb en soms geen controle meer had over m'n eigen lichaam. ( ik deed koprollen door het huis, sprong over dingen waar ik normaal nooit over zou kunnen springen, ... ). Dat was de meest intense trip die ik ooit gehad heb en heeft de loop van m'n leven veranderd.

Nu doe ik het wat rustiger aan, maar de connectie blijft.
Ik ben nu niet om te zeggen super paranormaal begaafd, maar ik weet en voel bepaalde dingen, zeker op paddestoelen.

Ook, als ik er eet, gebeuren er meestal rare dingen.
Vb: er is nog geen enkele keer geweest, als ik paddo's eet in de natuur, dat ik geen vallende ster gezien heb. ( meestal stuk of 5 ). Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn, maar ook nuchtere mensen die bij me waren zagen ze. Ook komen er dieren me soms opzoeken. ( zelfs salamanders ).

Let ook eens op de sterren die in verbinding met elkaar staan door een soort paarse straal. (dergelijke stralen kun je ook zien als je je vingertoppen naar elkaar brengt (ook nuchter) ).

( ik weet het. Ik spring van de hak op de tak. Het komt er gewoon op neer dat alles en iedereen in verbinding staat met elkaar. ( er bestaan hier al wetenschappelijk geteste bewijzen voor ))

Ik zou hier nog uren kunnen over doorgaan, maar ik moet ook een beetje werken dus zal ik het hier maar voorlopig bij laten.

Groeten aan iedereen.
p
psychonaut7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wou nog even meedelen dat dit alles een vorm van evolutie is naar de juiste richting, maar dit vroeger ook al, en soms zelf meer aanwezig was.

Vroeger stonden mensen veel meer in contact met de wereld en de natuur.
Er zijn bewijzen dat mensen aardstralen, ... aanvoelden.

De sjamanen van weleer hadden een diepe connectie.
De christelijke inquisitie heeft echter veel kapot gemaakt en veel kennis is verloren gegaan of vergeten.

Nu is er langzaamaan een heropkomst. Gelukkig.

Als iedereen inzichten zou verwerven over zichzelf en de wereld, dan zou het evenwicht zich herstellen en is de redding van de wereld nabij.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Twee van de drie keer dat ik paddo's heb gebruikt, is er wel zoiets voorgekomen. Als ik zwaar trip dan kan ik soms mn zinnen amper afmaken en mijn vrienden hebben dit ook. Dus als we dan samen praten dan hoeven we onze zinnen niet eens af te maken om elkaar te begrijpen. Het lijkt dan wel alsof je al weet wat de ander gaat zeggen. Hele leuke ervaring vind ik, omdat je dan pas echt het gevoel hebt dat je elkaar begrijpt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."